Звіт
про організацію дистанційного навчання з фізики та астрономії
під час карантину
Для організації дистанційного навчання з фізики та астрономії застосувала єдиний підхід в усіх класах: використання особистих блогів (у Blogger) для учнів 7 – 11 класів «Фізика навколо нас» (7 – 9 класи), «Вивчаємо фізику» (10 – 11 класи) та «Астрономія» (11 клас) , на які є посилання на сайті школи
https://fschool7.blogspot.com/;
https://fschool7b.blogspot.com/;
https://fschool7e.blogspot.com/;
https://fastivs7k10.blogspot.com/;
https://fastivs7k11.blogspot.com;
https://fschool7astr.blogspot.com/ .
На них систематично згідно розкладу оновлювалася інформація для учнів: основні питання теми уроку, домашні завдання, відео, презентації, посилання на тестові завдання та інтерактивні вправи, запрошення на онлайн-урок у ZOOM. Такий підхід дає можливість учням і батькам (особливо тим сім'ям, у яких декілька дітей навчаються у різних класах) швидше навчитися та налаштуватися на роботу під час карантину.
Навчання відбувалося офлайн і онлайн з використанням
освітніх платформ «На Урок» та «Всеосвіта» (створення і використання онлайн-тестів);
сервісів Google (гугл-диск, гугл-форми, гугл-презентації, гугл-таблиці, You Tube);
онлайнового сервісу LearningApps.org (створення і використання інтерактивних вправ);
додатку ZOOM для відеозустіч з учнями (опитування учнів, пояснення нового матеріалу та окремих завдань, індивідуальні та групові консультації, відео уроки, конференції для захисту навчальних проектів, демонстрація презентацій, навчальних відео, дослідів, схем, таблиць);
соціальних мереж Facebook і Viber;
електронної пошти та телефону.
Зворотний зв’язок відбувався через електронну пошту, телефон та чати у Viber та Messenger. Учні мали можливість поставити запитання і отримати відповідь індивідуально чи під час групових консультацій.
18 учнів взяли участь в інтернет-олімпіаді «На Урок» з фізики. З них 3 учні (11, 11, 7 класи) отримали дипломи ІІ ступеня.
Під час дистанційного навчання учні виконували різні види завдань:
Тематичне оцінювання учнів відбувалося за результатами поточного та формувального оцінювання, враховуючи опанування учнями матеріалу теми впродовж її вивчення з урахуванням поточних оцінок, різних видів навчальних робіт (лабораторних, самостійних, творчих, контрольних робіт) та навчальної активності школярів.