Звіт про підсумки навчальної роботи за І семестр 2018-2019 н.р.
Досягнення учнів у навчанні відображено в таблиці:
Класи |
К-сть учнів |
Вибуло |
Прибуло |
Є на кінець |
Атестовано
|
Неатестовано |
РН |
Заг.РН класу, % |
1 предмет |
2 предмет |
3 предмет |
Неатестовані |
||||
Високий |
Достатній |
% якості |
Середній |
Початковий |
||||||||||||
1 |
10 |
0 |
0 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
10 |
0 |
0 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
10 |
0 |
0 |
10 |
10 |
|
1 |
8 |
90 |
1 |
0 |
68,4 |
|
|
|
|
4 |
11 |
0 |
0 |
11 |
11 |
|
4 |
5 |
81 |
2 |
0 |
69,7 |
|
|
|
|
5 |
5 |
0 |
0 |
5 |
5 |
|
1 |
2 |
60 |
2 |
0 |
62 |
|
|
|
|
6 |
15 |
0 |
0 |
15 |
15 |
|
2 |
7 |
60 |
6 |
0 |
64,5 |
|
|
|
|
7 |
5 |
0 |
0 |
5 |
5 |
|
1 |
2 |
60 |
2 |
0 |
64,8 |
|
|
|
|
8 |
5 |
1 |
0 |
4 |
4 |
|
0 |
3 |
75 |
1 |
0 |
60 |
|
|
|
|
9 |
6 |
0 |
0 |
6 |
6 |
|
2 |
1 |
50 |
3 |
0 |
65,8 |
|
|
|
|
Якісний показник - 68 %
Початковий рівень - 0 %
Аналізуючи результати навчальних досягнень слід відмітити, що адміністрацією школи особлива увага зверталася на об’єктивність оцінювання знань, умінь учнів, якісний показник успішності учнів 4,5,9 класів.
Результативність навчальних досягнень показала, що знання учнів залишаються на належному рівні. Якісний показник на кінець І семестру становить 68 % .
Учні 1,2 класів оцінюються вербально. Якісний показник учнів 3 класу становить 90%, 4 класу - 81%. Початковий рівень в початкових класах становить 0%. Залишається високим відсоток учнів, що навчаються на оцінки середнього рівня. В 3 класі цей показник становить 10% ,в 4 класі-18%. З такими учнями потрібно проводити відповідну роботу по підвищенню якості знань та умінь.
Адміністрацією школи також приділялась увага успішності учнів 5 класу. Вчителями, що викладають в даному класі, на належному рівні проводилась робота з учнями по подальшому виробленню в них умінь і навичок з предметів. Аналіз відвіданих уроків показав, що частина учнів на належному рівні засвоюють навчальний матеріал, мають певні навички з предметів, що викладаються в даному класі.
Якісний показник становить 60%, початковий рівень - 0%.
Найвищі якісні показники в учнів 3,4,8 класів. Але слід відмітити, що учні 3 класу під час виконання директорської контрольної з української мови, показали низькі результати: початковий та середній рівень.
Учні 6,7, 9, класів навчаються на високому, достатньому та середньому рівнях.
1 учениця з 9 навчається на оцінки достатнього рівня. Початковий рівень-0%.
В решті класів успішність залишилася сталою. Вчителі, що викладають в даних класах, провели роботу з учнями, які мали початковий рівні знань, тому початковий рівень становить 0% . Найнижчий якісний показник в 9 кл /50 %/.
Також учні школи прийняли участь у ІІ турі предметних олімпіад. Учениця 9 класу Хібовська Ангеліна виборола І місце з української мови./вч.Руда О.В.
Найоб’єктивніше оцінюють знання учнів Москалюк Л.В. /укр.мов., літ./, Руда О.В./ укр.мова,літ/,Гаврилюк В.В./фізика,матем./, Степанчук З.І . /матем./, Сокиран В.М./біологія,хімія/,Пірняк І.В./муз.мист./ .
Найкраще навчалися учні 4,6,7,9 класів. В 8 класі жоден учень не навчається на високий рівень. Найвищий відсоток середнього рівня у 9 класі /50%/. Хоча окремі учні покращали свої знання, все ж залишається високим відсоток учнів з середнім рівнем знань.
Вчителям-предметникам потрібно ефективніше добирати форми, методи, прийоми роботи на уроці, які б сприяли підвищенню рівня знань, умінь та навичок учнів.
Крім того, учні філії брали участь у різних конкурсах та олімпіадах.
Досягнення відображено в таблиці :
Грамота відділу освіти Ямпільської РДА |
Хібовська Ангеліна за зайняте ІІ місце Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім.Т.Шевченка |
Грамота відділу освіти Ямпільської РДА |
Хібовська Ангеліна за зайняте І місце в ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури
|
Диплом Всеукраїнської онлайн олімпади від проекту «Всеосвіта» |
Хібовська Ангеліна за зайняте ІІІ місце з української мови |
Диплом Всеукраїнського конкурсу «Слово до слова» від проекту «На Урок» |
Диплом І ступеня Хібовська Ангеліна |
Диплом Всеукраїнського конкурсу «Слово до слова» від проекту «На Урок» |
Диплом І ступеня Наконечний Володимир |
Диплом Всеукраїнського конкурсу «Слово до слова» від проекту «На Урок» |
Диплом І ступеня Гикавчук Катерина |
Диплом Всеукраїнського конкурсу «Слово до слова» від проекту «На Урок» |
Диплом І ступеня Скорич Анна |
Диплом Всеукраїнського конкурсу «Слово до слова» від проекту «На Урок» |
Диплом І ступеня Клібановська Софія |
Диплом Всеукраїнського різдвяного конкурсу «Зимові свята в традиціях нашого народу» від проекту «На Урок» |
Диплом І ступеня Процюк Аліна |
Диплом Всеукраїнського різдвяного конкурсу «Зимові свята в традиціях нашого народу» від проекту «На Урок» |
Диплом ІІ ступеня Сокіран Тіна |
Диплом Всеукраїнського різдвяного конкурсу «Зимові свята в традиціях нашого народу» від проекту «На Урок» |
Диплом ІІ ступеня Хібовська Ангеліна |
Диплом Всеукраїнського різдвяного конкурсу «Зимові свята в традиціях нашого народу» від проекту «На Урок» |
Диплом ІІІ ступеня Боднар Катерина |
Диплом Всеукраїнського різдвяного конкурсу «Зимові свята в традиціях нашого народу» від проекту «На Урок» |
Диплом ІІІ ступеня Деревчук Максим |
Враховуючи результати навчально-виховної роботи та з метою підвищення її результативності,
РЕКОМЕНДУЮ:
1.Відмітити роботу вчителів Рудої О.В., Гаврилюк В.В., Степанчук З.І.,
Сокиран В.М., Пірняк І.В. за ефективні форми навчання та об’єктивність
оцінювання.
2.Відмітити роботу Рудої О.В.за високу підготовку учениці 9 класу
Хібовської Ангеліни з української мови та здобуття призових місць / І
місце в ІІ турі предметних олімпіад та участі в ІІІ етапі олімпіади з української мови
3.Вчителям, які викладають предмети в 4,5-11 класах, посилити
індивідуальну роботу із здібними учнями з метою досягнення ними
вищих результатів в ІІ турі предметних олімпіад.
4.З метою покращання якості знань учнів всім вчителям та класним керівни-
кам 1-4 класів постійно проводити індивідуальну роботу з учнями,
які показали середній та початковий рівні знань.
5.Відмітити роботу вчителів, що викладають в 5 класі, за належний
педагогічний та психологічний підхід до учнів даного класу в період
адаптації.
6.З метою адаптації учнів початкової школи при переході в школу ІІ
ступеня вчителям практикувати взаємовідвідування уроків.
7.Класним керівникам початкових класів проводити тренувальні вправи,
різні види завдань на уроках української мови, читання, математики з
метою якіснішої підготовки учнів до державної підсумкової атестації та
досконаліше опрацювати Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
з метою об’єктивності при виставленні оцінок.
Заступник завідувача філії : Руда О.В.