Звіт про проведення тижня іноземної мови
Тиждень іноземної мови у ОЗ НВК «Чаплинська школа - гімназія» проходив з 24 лютого по 28 лютого 2020 року згідно шкільного річного плану.
Предметні тижні у школі — одна з найцікавіших форм організації навчально-виховного процесу, можливість і для вчителя, і для учня проявити свій талант та здібності.
Мета проведення Тижня іноземної мови:
Практична:оволодіння мовним матеріалом для вільного спілкування в
усному та писемному мовленні; уміння розуміти пісенний та поетичний матеріал; уміння виконувати проектні роботи, творчі завдання, складати та розгадувати ребуси та кросворди; оволодіння знаннями про культуру та традиції англомовних країн.
Освітня: формування комунікативних умінь: уміння слухати співрозмовника, реагувати на його мову, починати, підтримувати і завершувати розмову; формування особистості через залучення до культури і побуту іншого народу, через виховання доброзичливого, поважного ставлення до всіх людей, незалежно від мови, якою вони говорять, через вироблення норм поведінки у суспільстві; формування розуміння значення іноземної мови у суспільстві, залучення учнів до діалогу культур.
Виховна: виховання культури спілкування, розширення світогляду;
виховання естетичного сприйняття пісенного матеріалу; виховання толерантного ставлення до інших культур, розвиток позитивних якостей; розвиток творчого рівня вихованців.
План проведення Тижня іноземних мов
24 лютого
25 лютого
26 лютого
27 лютого
28 лютого
Тиждень розпочався ще задовго до 24 лютого, а саме з підготовки та оформлення учнями фотозони. А 24 лютого цікавинки зі світу Великобританії та Німеччини поглинули учнів під час відеоперегляду «Чи знаєте ви що?». Бібліотекар Яценко Н.А. та Сінаєвська О.Д. організували повчальну виставку літератури «ІМ – шлях до майбуття». У сучасній практиці навчання іноземних мов в українських школах широко використовується метод проектів, який передбачає опору на творчість школярів, заохочення їх до дослідницької діяльності, дозволяє реально інтегрувати навчальні предмети та організовувати навчання в співпраці. Цього ж дня було проведено уроки, на яких відпрацьовувалася відповідь на питання «Why I am happy?». В результаті чого утворився флешмоб серед учнівства «Стіна щастя» (учителі Бомблюк С.М. та Андрієць О.М.). Найактивнішими учасниками флешмобу стали 2-А та 2-В класи. Міні – проекти «У світі німецьких винаходів» створювали учні 11-А та 11-Б класів (Бомблюк С.М.). Однією із сфер, де на ранніх стадіях життя проявляється творча активність дітей, є образотворче мистецтво. Саме в малюванні діти вільні від обмежень і тому цей вид творчості їм найближче. Виготовленням листівок зайнялися 1-2-гі класи : «Моя улюблена літера» 1-ші класи та «Моя улюблена іграшка» 2-гі класи. Найактивнішими стали 1-В, 2-А та 2-В класи. На кожній перерві діти вправлялися у танцях та співі під час музичних перерв «Караоке англійською та німецькою».
25 лютого було насичене показовими уроками, де вчителі ділилися своєю майстерністю. В цей день знання англійської мови демонстрували учні 1-В класу під час показового уроку «День народження» (Бомблюк С.М.), учні 4-В класу - «My city – my town» (Антіпа Д.Ф.), учні 6-А класу - «Let’s Go Shopping» (Андрієць О. М.). У 4-А класі був проведений позакласний захід "English Quiz" (Андрієць О. М.), у ході якого діти мали можливість у активних формах продемонструвати, що вони знають і вміють. Кожен учасник команд активно, з ентузіазмом приймав участь. Усі учні були задіяні у командних і групових формах роботи, підтримували, допомагали і підказували одне одному. Найактивнішими учасниками були у 4-А класі (Лісовська А., Недільський В.), 6-А клас ( Вакулко О., Домбровський В.).
26 лютого - марафон показових уроків продовжився. Учні 2- А класу дивували своєю роботою під час активних форм роботи на уроці «Яка твоя улюблена іграшка?» (Бомблюк С.М), учні 2-Б класу з задоволенням виконували завдання підготовані Андрієць О. М. на показовому уроці «Whose toy is it?», учнів 3-А класу учитель Сінаєвська О.Д. заворожила казковою країною минулого часу на уроці «Пригоди гномика», метою якого було закріплення знання та відпрацювання засвоєних вмінь на практиці (Найактивнішими були Рогальська М., Мануйло І., Бутенко М., Савченко А.)
У 5-А та 5-Б класах учитель Посунько К.Д. провела інтелект – шоу «English is interesting!». В ході шоу школярі вчилися співпрацювати в командах для досягнення спільної мети, розв’язуючи цікаві завдання.
27 лютого
Трибуна у холі школи «Успішний оратор» завжди проходить активно. У цьому році цей захід розпочали Андрієць О.М. з думками, що для мере англійська мова, та Бомблюк С.М. розповіла про роль іноземних мов у сучасному житті. Учні школи, а саме: Павлюк О., Демарацька А. виступили із сценкою, з метою уникнення подібних ситуацій у нашому житті. Після чого мікрофон був відкритим для всіх бажаючих.
На уроці-мандрівці «Подорожуємо Лондоном» (Сінаєвська О.Д.) діти полинули у такий далекий та омріяний Лондон , метою якого було активізувати лексичні одиниці з теми у різних формах роботи та формувати краєзнавчу та соціокультурну компетентності.(Найактивнішими мандрівниками виявилися Шаматовська Є., Гіцарєва А., Божевський М., Шур М.) Учні 9-А класу підготували і продемонстрували свої міні-проекти на тему "Save The Planet We Live In" (Андрієць О. М.), у яких висвітили найглобальніші проблеми навколишнього середовища, проаналізували причини і наслідки цих проблем і запропонували шляхи їх подолання у яскравих презентаціях та малюнках. Квест «Англійські перегони - English races» (Андрієць О.М., Бомблюк С.М.) учні 2-гих класів сприйняли із захватом, на якому учні розгадували кросворди у командах, робили завдання на інтерактивній дошці, співали, танцювали, ділилися своїми знанями. Усі учні були активними і навіть дещо засмучувалися, коли їх не визивали виконувати завдання (Спірідонова О., Фисина Я.). У світ англійської мови на позакласному заході «Happy English» поринули учні 1-В класу за вчителем Бомблюк С.М. Cпіваючи, танцюючи учні подорожували лабіринтами англійських літер та алфавіту, виконуючи інтерактивні завдання. Діти, вже в який раз, переконувалися, що потрібно вивчати англійську мову завзято та наполегливо. Цього ж дня було проведено інтелектуальний батл «English with me» серед учнів 9-11-тих класів. Учні з захопленням змагалися у всіх раундах, переглядали музичні паузи та з задоволенням слухали вірш Р. Бернса у виконанні вчителя англійської мови Андрієць О.М. А в запеклій боротьбі все ж таки виграла команда «Teenager» з невеликим відривом.
28 лютого
В цей день учні нашої школи переглядали мультфільми іноземною мовою. На одній з великих перерв відбувся довгоочікуваний лексичний марафон «Я знаю краще…». Участь брали від малого до великого, бо ж всі хотіли за свої знання заробити солодощі.
Учні 8-А класу побували у музичній вітальні під назвою «У світі музики». У світ музики повела своїх учнів Сінаєвська О.Д., з метою розширити знання дітей про музичні інструменти та жанри музики. Зі світом музики були найбільш захоплені Мальченко А., Дрозр Д., Козіна К., Гірман В. Цікаво та активно проходила конкурсна гра «Пан Всезнайко» у 6-А класі (Бомблюк С.М.), з метою зацікавити учасників до вивчення німецької мови. Учні 6-Б класуз нетерпінням чекали брейн – рингу «We love English!» (Посунько К.Д.). Діти з цікавістю виконували усі поставлені перед ними завдання. У ході гри з невеликим відривом перемогла команда хлопців.
Щоб зацікавити учнів до вивчення англійської мови, одним із завдань відпрацювання чи контролю вивченого лексичного матеріалу є розгадування учнями кросворду. Відгадавши потрібне слово, учні вписують його в сітку англійського кросворду і тим самим відпрацьовують правопис. А зорова пам’ять допоможе запам’ятати це слово. Під час тижня англійської мови учні нашої школи брали активну участь у розв'язуванні кросвордів та ребусів.
Головною метою проведення тижня англійської мови в школі було підвищення мотивації учнів до вивчення англійської мови, розвиток в учнів навичок слухання та говоріння, творчих здібностей, логічного мислення та пам'яті.
Мета була досягнута, адже учні отримали естетичне задоволення, поглибили знання з іноземної мови та спробували свої сили у різноманітних конкурсах.
Тиждень англійської мови сприяв розвитку творчих здібностей та пізнавальних інтересів учнів та довів, що сучасні школярі знають, люблять і хочуть вивчати англійську мову.
• Фотозвіт «ІМ – з задоволенням» у ОЗНВК «Чаплинська школа-гімназія»
https://drive.google.com/file/d/1GSoZAjvzn6Mk-HQPi-f6-Fdhepz0ILuK/view?usp=sharing
Тиждень іноземних мов
«Будь позитивним! Вчи іноземні мови!»
з 24 по 28 лютого 2020 р.- завершений
До нових зустрічей
Такий насичений, захоплюючий тиждень, дякуючи наступним вчителям
Бомблюк С.М.,
Андрієць О.М.,
Сінаєвській О.Д.,
Антіпі Д.Ф.
Посунько К.Д.
Голова методичного об’єднання вчителів ІМ Бомблюк С.М.