Звіт про виконану роботу в період карантину (19.03 – 03.04.2020) вчителя англійської мови Птащенко Анни Сергіївни

Про матеріал
Звіт про виконану роботу в період карантину (19.03 – 03.04.2020) вчителя англійської мови Птащенко Анни Сергіївни
Перегляд файлу

 

Звіт про виконану роботу в період карантину (19.03 – 03.04.2020) вчителя англійської мови Птащенко Анни Сергіївни

 

Відповідно до складеного плану роботи на період карантину було виконано всі поставлені мною задачі на 19 березня 2020 року.

 

19 березня 2020 року:                                      

 1. Розміщення домашнього задання та допомога з новим лексичним матеріалом + розсилка аудіододатків до підручника О.Д. Карпюк у соціальній мережі  Viber у групі «2 клас».                   

 2. Онлайн консультації з учнями та 3 та 4 класу онлайн. Опрацювання нового матеріалу: Wh-questions, Irregular verbs. Розміщення матеріалів на опрацювання у мережі Viber.

3. Онлайн консультація для дітей 8 класу. Опрацювання с. 218-220 (підручник О.Д. Карпюк) згідно з календарним плануванням.

4. Складання завдань та підготовка уроків для учнів з англійської мови згідно розкладу уроків.

6. Створення онлайн-тестів для перевірки знань учнів з теми «Ukraine» для здобувачів освіти 8 класу ( Освітня платформа «На урок»)
https://naurok.com.ua/test/ukraine-57228.html

5. Відвідування вебінару «Хаос в світі: теорія та практика» ( Освітня платформа «На урок»)
https://naurok.com.ua/webinar/haos-v-osviti-teoriya-ta-praktika?reg=true

 

20 березня 2020 року:                                

1. Підготовка матеріалів до занять з першокласниками (НУШ); використання інтернет – ресурсів.

 

2. Індивідуальні он-лайн   та телефонному режимі консультації для учнів 9,6 класу, які потребують допомоги під час навчання в умовах карантину. Опрацювання лексичного матеріалу та правил граматики (preposition).

 

3. Онлайн проходження інтерактивного тесту «Ukraine» (на освітній платформі «На урок») з учнями 8 класу.

 

4. Складання міні - діалогів з учнями 7 класу в онлайн режимі, соціальна мережа Viber.

5. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів. Підведення підсумків тижня.

6. Відвідування вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів» (на освітній платформі «На урок»).

https://naurok.com.ua/webinar/yak-organizuvati-distanciyne-navchannya-za-dopomogoyu-nayprostishih-onlayn-resursiv

7. Відвідування вебінару: « We love writing, don`t we?» Linguist LLC.

Сертифікат

 

23 березня 2020 року: 

1. Перевірка учнівських зошитів.

2. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами  для дистанційного навчання. ( інтернет- ресурси).

3. Відвідування вебінару «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» ( Всеосвіта).

https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html

 4. Перегляд вебінару «Перегляд вебінару «Перегляд вебінару «Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі» (Освітня платформа «На урок»).

https://naurok.com.ua/webinar/robota-z-ditmi-z-rozladami-autistichnogo-spektru-v-inklyuzivnomu-klasi

 

24 березня 2020 року:                                      

                                                                                                                                                                                       

  1. Розробка карток для роботи з учнями початкових класів( Past Simple).
  2. Опрацювання фахової літератури ( Bitish Council, TED, «На урок», Всеосвіта).
  3. Перегляд вебінару : «Same, Same or Different? Teaching your coursebook online»     Presented by : Alex Warren Teacher Trainer National Geographic Learning -committed to bringing learning to life - in person, and online. 

Сертифікат

  1. Перегляд вебінару від Cambridge University Press : «Thinking skills for primary learners»

certificate (2).pdf

5.     Перегляд оглядового освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів»

https://osvita.diia.gov.ua/courses/online-services-for-teachers

 

Сертифікат додається https://osvita.diia.gov.ua/uploads/certificate/6SXOwv1gWQZklTrSDnCOgA5uwagfa9_Z-1585038841.pdf

 

25 березня 2020 року:     

 1. Пошук завдань для розвитку навиків аудіювання  для учнів 8-9 класів. (опрацювання інтернет-ресурсів British Council)

 2. Внесення змін до календарного планування II семестр.

 3. Створення онлайн-тестів для перевірки знань учнів з теми: «Transport»  для здобувачів освіти 6 класу ( Освітня платформа «На урок»)

  1. Online Conference First Cambridge Experts: «LOA and Teaching Flipped Classes with Cambridge Exams»

https://event.webinarjam.com/login/54468svc2bpbvsn

Сертифікат додається

https://www.docdroid.net/LNexWTJ/certificate-session-5-pdf

 

26 березня 2020 року:   

1. Створення онлайн-тестів для перевірки знань учнів з теми: «Entartaine yourself»  для здобувачів освіти 7 класу ( Освітня платформа «На урок»)

https://naurok.com.ua/test/entartaine-yourself-104953.html

2.  Опрацювання завдань для учнів 5-7 класів (опрацювання інтернет-ресурсів, British Council, дручник О.Д Карпюк)

3. Перегляд вебінару: «Використання онлайн-тестів у роботі з батьками»( Освітня платформа «На урок»)

https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-onlayn-testiv-u-roboti-z-batkami

 

27 березня 2020 року:   

1. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів.

2. Розробка конспектів-уроків.

3. Створення онлайн-тестів для перевірки знань учнів з теми: «Prepositions of place»  для здобувачів освіти 5 класу ( Освітня платформа «На урок»)

https://naurok.com.ua/test/preposition-of-place-91380.html

 

30 березня 2020 року: 

1. Виготовлення дидактичного матеріалу НУШ. (Використання інтернет-ресурсів)

2. Онлайн консультація з учнями 5 класув мережі Viber. Надання завдання на опрацювання згідно з календарним-плануванням. Past Simple; Retell the text; ex. 2 p. 181(write).

3. Онлайн консультація з учнями 9 класу. Розсилка завдання на опрацювання. Надання завдання на опрацювання згідно з календарним-плануванням.  Prepositions; Articles with proper names. Ex.5.8 p.185; ex.6,7 p 186.

4. Надання онлайн допомоги учням 6 класу. Ex. 1-2 p 156; підготувати проект

5. Онлайн консультація з учнями 7 класу в мережі Viber. Make a review of your favourite film.

6. Підготовка конспектів уроків згідно з розкладом уроків.

 

31 березня 2020 року: 

1. Онлайн консультація для здобувачів освіти 2 класу. Розміщення домашнього задання та допомога з новим лексичним матеріалом + розсилка аудіододатків до підручника О.Д. Карпюк у соціальній мережі  Viber.

2. Онлайн консультація для учнів 3 класу. Опрацювання стр. 108-109 згідно з календарним плануванням.

3. Онлайн консультація для дітей 4 класу (пояснення граматичного матеріалу). Transport; Vocabulary box. Ex.1.p.156, ex.6.p159,ex.5p.158,ex.2,3p.158.

4. Надання онлайн допомоги учням 6 класу. Short dialogues.

5. Онлайн консультація для дітей 9 класу. Навчальні завдання для    учнів 9 класу на тему «Велика Британія» ex. 3 p. 184; ex. 4 p. 185.

6. Надання онлайн допомоги учням 5 класу. Ex. 1 p. 180- read and translate, ex. 2 p. 181 – answer the questions. Vocabulary box (185);Modal verb can.

7. Розробка конспектів уроків згідно з розкладом уроків.

01 квітня 2020 року: 

1. Онлайн консультація для дітей 2, 3, 4 класів. Надання допомоги батькам та учням які потребують допомоги у навчанні.

2. Надання онлайн допомоги учням 7 класу. Vocabulary box; ex.1-3p. 153-154.

3. Онлайн консультація для здобувачів освіти 8 класу. Ex.4,5 p.236; ex. 6 p. 237.

4. Онлайн консультація для дітей 5 класу. Опрацювання Present Simple; ex.1 p. 189(write). Онлайн проходження інтерактивного тесту «Prepositions of Place»  (на освітній платформі «На урок») з учнями 5 класу.

https://naurok.com.ua/test/preposition-of-place-91380.html

5. Перевірка виконаних завдань учнями.

6. Розробка планів конспектів згідно з розкладом.

 

 02 квітня 2020 року: 

1. Онлайн консультація для дітей 2 класу. Опрацювання структур: He/She likes…. Does he/she like….?

2. Надання онлайн допомоги учням 3, 4 класу. Перевірка виконаних завдань учнів.

3. Онлайн консультація для здобувачів освіти 8 класу. Опрацювання завдань згідно з календарним плануванням. Ex. 2 p. 223-224.

4. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

5. Розробка конспектів уроків та додаткових завдань.

 

  1. квітня 2020 року: 

1. Онлайн консультація з учнями 8, 9 класів. Перевірка виконаних завдань.

2. Надання онлайн допомоги учням 6 класу. Онлайн проходження інтерактивного тесту «Transport»  (на освітній платформі «На урок»)

https://naurok.com.ua/test/transport-for-6-grade-92170.html

3. Надання онлайн допомоги учням 7 класу. Онлайн проходження інтерактивного тесту «Entertain Yourself»  (на освітній платформі «На урок»). Перевірка виконаних завдань. https://naurok.com.ua/test/entartaine-yourself-104953.html

4.  Підведення підсумків тижня. Підготовка конспектів уроків згідно з розкладом.