ЗВІТ ПРОЕКТНОЇ РОБОТИ «Дружба починається з посмішки»

Про матеріал

Тема проектної роботи: «Дружба починається з посмішки» 1.2. Мета, завдання та вимоги до проектної роботи Мета роботи: розкрити поняття «дружба» та про важливість дружби між однокласниками; здобути знання про необхідні умови дружніх стосунків; сприяти створенню дружнього дитячого колективу; виховувати взаємоповагу, взаєморозуміння, бажання бути справжнім другом. На підставі сформульованої мети були поставлені наступні завдання: • обговорити всім класом «Що таке дружба?» для розкриття поняття «друг», «дружба»; якими якостями необхідно володіти, щоб у кожного були друзі, і щоб кожного могли назвати другом; • провести ігри під час ранкових зустрічей: «Сонечко зігріває тих, хто…», «Кошик»; • провести конкурси: «Нумо, хлопці», «Господарочки» для удосконалення вміння спілкуватися та працювати у команді; • виготовити лепбук «Дружба. Мої друзі»;

Перегляд файлу

1

 

 

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ

ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС:

ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ-ЛІЦЕЙ №7

ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»

 

 

 

 

 

 

Міжнародна наукова конференція студентської та учнівської молоді

«Молодь –рушійна сила сталого розвитку-2»

 

 

 

ЗВІТ ПРОЕКТНОЇ РОБОТИ

«Дружба починається з посмішки»

 

 

Виконали роботу: учні 1-І класу

Керівник: учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії,

учитель-методист, 

Іванович Світлана Леонідівна

 

 

 

 

Вінниця – 2019

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП

1.1. Тема проектної роботи: «Дружба починається з посмішки»

1.2. Мета, завдання та вимоги до проектної роботи

Мета роботи: розкрити поняття «дружба» та про важливість дружби між однокласниками; здобути знання про необхідні умови дружніх стосунків; сприяти створенню дружнього дитячого колективу; виховувати взаємоповагу, взаєморозуміння, бажання бути справжнім другом.

На підставі сформульованої мети були поставлені наступні завдання:

обговорити всім класом «Що таке дружба?» для розкриття поняття «друг», «дружба»; якими якостями необхідно володіти, щоб у кожного були друзі, і щоб кожного могли назвати другом;

провести ігри під час ранкових зустрічей: «Сонечко зігріває тих, хто…», «Кошик»;

провести конкурси: «Нумо, хлопці», «Господарочки» для удосконалення вміння

спілкуватися та працювати у команді (Додаток 1);

виготовити лепбук «Дружба. Мої друзі»;

1.3. Методи дослідження:

 спостереження за поведінкою учнів під час навчання, спілкування та ігрової діяльності;

 опитування з метою збору інформації щодо соціометричного статусу учнів 1-І класу та опитування щодо рівня готовності бути справжнім другом (Додаток 2);

 тестування з метою вивчення дружніх відносин у класі (Додаток 3).

1.5. Особливість власного задуму полягає у практичному спрямуванні на включення учнів у активну творчу діяльність у групах, поєднуючи урочну та позаурочну роботу; взаємодії дітей – гра, спільна праця, пізнання, спілкування; встановленні й підтримці добрих стосунків, довіри у спільній діяльності; розвитку критичності в ставленні до себе та оточуючих, засвоєнні соціальних норм, розвитку навичок спілкування з однолітками, встановленні тісних дружніх контактів.

ІІ. КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ЕТАП

2.1. Опис власної моделі

Під час ранкових зустрічей з’явилася ідея дослідити дружні відносини між однокласниками. Адже дружба – це надзвичайна цінність, і бути справжнім другом не легко. Саме ранкова зустріч сприяє створенню взаємин між дітьми у класі, які формують відчуття спільноти. Під час таких зустрічей діти навчаються взаємній повазі та позитивному ставленню до одного, розвивають соціальні навички, а саме: готовність допомагати друзям, прислуховуються до точки зору інших дітей. Такі соціальні компетентності допомагають жити у повазі, створюють умови для позитивного, відкритого спілкування.

Позитивний настрій  та дружні стосунки у класі створюються за рахунок атмосфери довіри, участі у прийнятті рішень, доброти та заохочення з боку однокласників. Мати справжнього друга – велике щастя. З чого ж починається дружба? А починається вона і з поданої руки, і з піднятого рюкзака, і з обіймів, і з теплого слова, а найважливіше – з посмішки.

2.2. Реалізація власної моделі проектної роботи дуже перспективна, оскільки в ній кожен з учасників не втрачав свого статусу активної діючої особистості, намагався зайняти в групі позицію, що відповідає його можливостям: знанням, умінням, здібностям, мисленню. Це позначається на загальному формуванні індивідуального стилю дитини. Працюючи над проектом, учні спілкуються, співпрацюють і допомагають один одному в процесі навчання, розвивають соціальні, розумові та комунікативні навички.

2.3. Практичне застосування

  • ранкові зустрічі; 

  • ігри та конструювання;

  • конкурси;

Висновки

Під час роботи над проектом  приділялася увага розвитку комунікативних умінь та навичок, яка реалізувалася як в індивідуальній, так і в парній, груповій діяльності.

Щоденні ранкові зустрічі «Сонечко зігріває тих, хто…»; ігри: «Кошик», «Павутинка» допомогли дітям розібратися у поняттях «друг», «товариш», «приятель». У дітей з’явилося велике бажання бути чуйними й уважними до своїх товаришів, бути справжніми друзями.

У конкурсах «Нумо, хлопці», «Господарочки», діти працювали у малих та великих групах, що дало можливість створити дружні стосунки; учні навчилися працювати в команді, вболівати один за одного, допомагати один одному.

Кінцевим продуктом проектної діяльності – є виготовлення лепбука «Дружба. Мої друзі» та захист проектної роботи у вигляді презентації.

                                                                                                                                    Додаток 1

Конкурс «Нумо, хлопці!»

(робота у малих та великих групах)

 

Світлина від Светлани Иванович.

«Розминка»

Світлина від Светлани Иванович.

«Естафета для дівчаток»

Світлина від Светлани Иванович.

«Кмітливий»

Світлина від Светлани Иванович.

«Навари, милая…»

Світлина від Светлани Иванович.

«Бачу, чую, відчуваю, смакую, торкаюся»

Світлина від Светлани Иванович.

«Бачу, чую, відчуваю, смакую, торкаюся»

 

 

                                                                                                                                   Додаток 2

Конкурс «Господарочки»

(робота у малих та великих групах)

 

C:\Users\User\Desktop\ФОТО (1-І)\ФОТО (ГОСПОДАРОЧКИ)\DSCN0004.JPG

«Пилосос»

C:\Users\User\Desktop\ФОТО (1-І)\ФОТО (ГОСПОДАРОЧКИ)\DSCN0022.JPG

«Весняний букет»

C:\Users\User\Desktop\ФОТО (1-І)\ФОТО (ГОСПОДАРОЧКИ)\DSCN0029.JPG

«Одягни дитину по погоді»

C:\Users\User\Desktop\ФОТО (1-І)\ФОТО (ГОСПОДАРОЧКИ)\DSCN0044.JPG

«Справжня господиня»

C:\Users\User\Desktop\ФОТО (1-І)\ФОТО (ГОСПОДАРОЧКИ)\DSCN0049.JPG

«Букет для дівчаток»

C:\Users\User\Desktop\ФОТО (1-І)\ФОТО (ГОСПОДАРОЧКИ)\DSCN0081.JPG

«Сервірування столу»

 

 

                                                                                                                                    Додаток 3

Методика СОЦІОМЕТРІЯ

За результатами соціометричного вимірювання були отримані результати:

Негативний статус не досліджувався.

«Зірки»

Серед «зірок»  у 1-І класі виділилося три учні:

Любич Анастасія (16 виборів)

Орлова Марія (15 виборів)

Юганов Олександр (13 виборів)

 

«Надається перевага» 

Богданова Вероніка (10 виборів)

Кобилянський Олександр (11 виборів)

 

 

 

                                                                                                                                    Додаток 4

Психологічний тест «Чи гарний ти друг?»

та опитувальник рівня готовності бути справжнім другом «Справжній друг»

 

За результатом тесту «Чи гарний ти друг?»: 14 учнів, що становить 64% є  гарними друзями, надійними. Решта учнів (36%) мають певний досвід справжньої дружби, але були й серйозні помилки. Треба вчитися товаришувати, спілкуватися, взаємодіяти і прощати.

         За результатами  опитувальника «Справжній друг»: 18 учнів, що становить 82% мають  високі критерії до поняття «справжній  друг», решта 4 учні – 18%, мають розмите поняття про дружбу, що потребує подальшого обговорення та формування правильного уявлення «Хто ж такий «справжній друг»?                                                                                                                                                        

 

Додаток 5

Виготовлення лепбука «Дружба. Мої друзі»

 

C:\Users\User\Desktop\ФОТО (1-І)\ФОТО Тиждень 27  (НАВІЩО ЇСТИ)\DSCN0379.JPG

Підготовка шаблонів та картинок

C:\Users\User\Desktop\ФОТО (1-І)\ФОТО Тиждень 27  (НАВІЩО ЇСТИ)\DSCN0380.JPG

Правила дружби та букви

C:\Users\User\Desktop\ФОТО (1-І)\ФОТО Тиждень 27  (НАВІЩО ЇСТИ)\DSCN0383.JPG

Створення титульної сторінки лепбука

C:\Users\User\Desktop\ФОТО (1-І)\ФОТО Тиждень 27  (НАВІЩО ЇСТИ)\DSCN0385.JPG

Створення титульної сторінки лепбука

C:\Users\User\Desktop\ФОТО (1-І)\ФОТО Тиждень 27  (НАВІЩО ЇСТИ)\DSCN0393.JPG

Титульна сторінка

C:\Users\User\Desktop\ФОТО (1-І)\ФОТО Тиждень 27  (НАВІЩО ЇСТИ)\DSCN0394.JPG

Лепбук «Дружба. Мої друзі»

 

Додаток 6

 Презентація захисту проектної роботи

docx
Додано
27 травня 2019
Переглядів
1282
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку