Нова українська школа в дії
Уже який місяць першокласники Мерешорського НВК 1-2ст навчаються в умовах Нової української школи.
Особливістю Нової української школи є організація нового освітнього простору. У навчальному приміщенны 1 класу створено навчальні центри (зони): центр відкриттів, центр новин, центр матеріалів, комунікативний центр, центр тиші, центр вчителя, тематичний центр. Освітнє середовище, звісно, виглядає по-різному, оскільки при плануванні освітнього простору враховуэться розміри класної кімнати, кількість учнів, наявність технічних засобів та дидактичного матеріалу.
Щодня навчання розпочинається із ранкової зустрічі, де учні діляться своїми враженнями, настроєм, щоденними новинами. Це дуже важливий елемент, спрямований на розвиток співпраці, емоційного інтелекту і вміння працювати в команді.
Вітання, цікаве подання матеріалу, групова робота, ігри та завдання розвивального характеру, диференційований підхід до кожного учня допомагають згуртувати дитячий колектив, сприяють розвитку навичок спілкування, логічного мислення молодших школярів, їхньої творчої уяви, самостійності.
Значна увага приділяється дослідницькій діяльності першокласників, де діти самостійно шукають відповіді на запитання, осмислюють вивчене.
Під час навчальної діяльності у 1 класі я активно використовую LEGO. Учні, виконуючи веселі завдання, тренують пам’ять, розвивають моторику і мислять творчо.
Учням подобається вести „Щоденник вражень», створювати Лепбук, дотримуватися правил класу та виконувати рутини.
Цікавими є заняття дослідницького характеру, проведені на шкільному подвір’ї або за межами школи.
Інтеграція тем тижня передбачає і набуття предметних компетентностей, зокрема опанування граматичних та обчислювальних умінь.
Я вважаю, що учні успішно пройшли адаптаційний період у школі, вони стали більш самостійними, впевненими в собі, приходять до школи з позитивним настроєм та великим бажанням до пізнання нового.