25 червня о 18:00Вебінар: Компетентнісні завдання з природничої грамотності: від документів PISA до розширеного світогляду

Звіт роботи вчителя 1 класу За період карантину з 13.03 по 24.04

Про матеріал
Звіт роботи вчителя 1 класу За період карантину з 13.03 по 24.04 Буквар: Воскресенська, Цепова Математика: Скворцова, Онопрієнко Я досліджую світ: Бібік Є і самоосвітня діяльність. Онлайн рекомендації щодо опрацювання різних завдань
Перегляд файлу

Звіт роботи вчителя початкових класів на час карантину Утєшевої Марини Володимирівни

Дата

Виконана робота

1

13.03.20

 

  • Ознайомлення з новою інформацією щодо дистанційного навчання на сайтах «Всеосвіта», «НаУрок» та в методичних групах у Facebook.
  • Обговорення з батьками онлайн щодо важливості виконан. Завдань під час вимушеного карантину.
  • Проходження курсу на сайті EdEra «Недискримінаційне навчання» (модуль 2)

Навчання грамоти

«Повторення і написання малих і великих літер української абетки шляхом групування літер за спільним елементом. Списування з друкованого шрифту»

Підбір завдань з читання – ст.38 в Букварі (Батьки звітувалися про виконану з дітьми роботу у додатку «Viber». )

Робота в прописах – ст.52, отримання готових робіт у вигляді фото

Математика

«Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої пятірки . Обчислення виразів. Порівняння виразу і числа»

Онлайн – математичний диктант (голосове повідомленння).

ЯДС

«Які ми вдома»

Отримання фото від дітей про улюблені заняття їх вдома

 

2

16.03.20

 

  • Індивідуальні консультації батькам щодо заходів запобігання зараженню Covid19
  • Надіслала батькам відео, що допоможе вберегти себе та своїх близьких від небезпеки
  • Провела онлайн бесіду щодо важливості знаходитися вдома!

Навчання грамоти

«Узагальнення і систематизація вивченого за букварний період»

Опрацювання ст. 34,35.

Списування вірша про Абетку. (Батьки надіслали фото-звіт робіт своїх дітей, а я оцінила їх смайлами) через «Viber»)

Математика

«Порівнюємо число і математичний вираз.Складання і розвзування задач за коротким записом.»

Перегляд відео «Весела математика» через посилання Ютуб

Онлайн розяснення до виконання завдання на ст.103 №4

Робота в зошиті з друкованою основою ст. 33

ЯДС

«Як дізнатися, що настала весна»

Відео урок «Тітоньки Сови. Коли настає весна»

Дизайн і технології

«Кучерявий баранець. Робота з папером. Рвання і скручування паперу за зразком»

Відео-урок покрокового виконання даної роботи. (Роботи учнів прийняла у вигляді фото через додаток «Viber»)

3

17.03.20

  • Прослухала відео-зустріч на сайті «На Урок» «Технології дистанційного навчання в школі . Рекомендації для профі і не тільки»

Навчання грамоти

«Розвиток звязного мовлення: передбачаю кінцівку оповідання. Ставлю запитання до речень»

Опрацювання тексту (фото). Читання його учнями, переказ.

Прослуховування аудіозапису дітьми (казка «Сумне сонечко»)

Написання у зошитах продовження до казочки. (Звіт фото від батьків через додаток «Viber»)

Робота в прописах ст. 53

Вивчити будь-який вірш про весну

Мистецтво

«Мистецьке місто. Зображення казкового будиночка»

Фото покрокового намалювання будиночка.(фото-звіт робіт через «Viber»)

Фізична культура

Відео-урок «Зарядка від вчителя»

4

18.03.20

  • Робота з методичними матеріалами на сайтах

Навчання грамоти

«Твоя Батьківщина – Україна Анатолій Костецький «Твоя Батьківщина». Закріплення уміння писати малі літери з похилими лініями»

Рекомендації щодо опрацювання ст 41 в Букварі.

Учні надіслали аудіозаписи власного читання, прослухала і відреагувала на них у додатку  «Viber»

Робота в прописах ст.55 (фщто-віт отримала)

Математика

«Порівнюємо математичні вирази. Творча робота над задачею»

Надала рекомендації щодо виконання завдань у зошитах з друкованою основою (ст34) онлайн.

Фізична культура

Робимо разом! Виконання фізичних вправ разом із казковими героями. Надіслала відео з Ютуб, а дітки його виконували.

5

19.03.20

  • Онлайн перекличка з батьками по стану здоровя дітей у додатку «Viber».
  • Ознайомилася з новими можливостями «Viber».
  • Пошук нової інформації щодо дистанційного навчання в методичних групах Facebook.
  • Онлайн-педрада на каналі «Освітній волонтер»

Навчання грамоти

Розяснення батькам щодо виконання завдання в Букварі ст.42 (Відповідаємо на запитання, пригадуючи вже прочитані тексти)

Мистецтво

Голосове повідомлененя для діточок щодо малюнку про Україну(дані малюнки отримала через додаток «Viber», і відреагувала на них)

ЯДС

«Турботи тварин навесні»

Зняти відео своїх улюбленців і надіслати з детальним аналізо їх способу життя

6

20. 03.20

  • Повідомлення батьків про олімпіаду з української мови на сайті «Всеосвіта» (відіслала паролі через «Viber»)
  • Рекомендації батькам щодо виконання завдань з даної олімпіади
  • Пошук нової інформації щодо дистанційного навчання на сайтах «На Урок» , «Всеосвіта»
  • Прослуховування лекції на сайті EdEra «Дискримінація у школах»

Навчання грамоти

«Анатолій Камінчук «Рідний край. Удосконалення читацьких умінь. Ознайомлення з поняттям автор автору. Літери з похилою лінією, закріплення написання їх.»»

Рекомендації щодо опрацювання ст. 38 - Буквар

Прослуховування віршів про весну від учнів з допомогою знятих батьками відео

Математика

«Вимірюємо маси предметів. Кілограм»

Робота в зошиті з друкованою основою ст. 35

Рекомендації щодо виконання завдань з математики(додавання в межах 10, порівняння чисел)

Завдання з математики у вигляді фото (відповіді отримала і опрацювала)Викладення інформації у Facebook щодо нової теми з математики «Літр», «Кілограм». (Рекомендовані посилання на відео по темі) + додаткові завдання з математики для покращення усної лічби учнів.

Рекомендації щодо завантаження додатку «Весела математика» через посилання на Play Market

Опрацьовування сторінки в зошиті з математики ст36. (Роботи учнів отримала в електронному вигляді)

Відеоразяснення «Будуємо відрізки до задачі»

ЯДС

«Сторінка дослідника»

Завдання посадити учням цибульку на підвіконні і спостерігати за нею. Свої враження і спостереження зображати у вигляді малюночків.

7

23. 03.20

  • Робота з методичними матеріалами
  • Пошук нового матеріалу з приводу карантину на освітніх сайтах
  • Створення відео «Мій 1 клас»

8

24. 03.20

  • Онлайн педрада на сайті Ютуб «Корисні поради роботи вдома»
  • Прибирання на шкільній ділянці

9

25. 03.20

  • Онлайн-перекличка в додатку «Viber»
  • Робота з календарним плануванням, створення гнучкого графіку роботи по темап
  • Пошук відео, фото по онлайн-урокам

10

26.03.20

  • Прослуховування вебінару на сайті «Всеосвіта» : «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу»
  • Онлайн-педрада на каналі «Освітній волонтер»

11

27.03.20

  • БЖД батькам під час карантину
  • Перегляд відео – інформації з приводу вірусу (Передача інформації батькам)
  • Робота з методичними матеріалами на сайтах Фейсбук , На Урок, Всеосвіта, ЕдЕра

12

30.03.20

  • Онлайн-перекличка через додаток «Viber»
  • Опрацювала методичний матеріал з приводу дистанційного навчання на освітніх сайтах
  • Прослуховування вебінару на сайті «Всеосвіта» : «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину

Навчання гармоти

«Анатолій Камінчук «Наша столиця» Твоя мала батьківщина. Закріплення умінь писати малі літери з похилою лінією із заокругленням вгорі та внизу – г, п, т, р. Письмо слів та речень із ними»

Створила презентацію по темі, надіслала діткам для опрацювання. Розяснення до презентації батькам в телефонному режимі.(Викладення презентації у Facebook.)

Рекомендації щодо опрацювання в Букварі ст43, прописи ст.56.

Математика

«Вимірюємо місткості посудин. Літр. Розвязування задач.»

Надіслала завдання по темі і відеорозяснення до виконання завдань на ст 37 в зошиті з друкованою основою.

Рекомендації щодо математичних додатків в Play Market

ЯДС

«Твій город на вікні»

Прислати фото посадки цибулинки на підвіконні.

Створення відео про роботу учнів

Дизайн і технології

Рекомендовані поробки викладені на сторінці у Facebook. (Отримала фотозвіт з поробками у додатку «Viber» )

13

31.03.20

  • Відео-зустріч  на сайті «На Урок» «Технології дистанційного навчання в школі. Рекомендації для профі і не тільки»
  • Курс «Недискримінаційне навчання (модуль 3)» на сайті EdEra

Навчання грамоти

«Читання тексту з відповідним настроєм та силою голосу. Вибіркове читання. Розповідь на основі власногоо досвіду. Розвиток звязного мовлення (Описую предмет)»

Рекомендовані вірші до вивчення Т.Г. Шевченка (Відео-звіт від діточок)

Відео-гра «Кубик» (фото-звіт результатів роботи гри)

Виконали опис надісланих мною тваринок (на вибір)

Аудіозапис – словниковий диктант

Мистецтво

Створюємо стін-газету «Люблю свою країну»(фото-звіт)

Фізична культура

Присісти 15 разів, прес – 10 разів (звіт від батьків про виконану роботу дітей)

14

01.04.20

  • Робота на освітніх сайтах. Прослуховування рекомендацій щодо дистанційного навчання.
  • Флеш-моб «Я ВДОМА» (фото-звіт, як діти проводять час під час карантину через додаток Viber )
  • Прослуховування вебінару на сайті «Всеосвіта» : «Забезпечення безперервного навчання під час карантину за допомогою онлайн-олімпіад

Навчання грамоти

«Зірка Мензатюк «Український прапор». Закріплення уміння писати малі літери з прогнутим плавним елементом – л, м, я»

Ознайомила діток з даним твором онлайн. Рекоменцації щодо вправ з читання.

Звіт по перевірці техніки читання учнів.

Відеоурок «Повторення голосних і приголосних звуків.»(фото-звіт про виконання завдання з даного уроку)

Математика

«Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів.»

Відео-рекомендації щодо виконання завдання на ст 107 № 2,3. Самоперевірка роботи через фото.

Відео з мережі Ютуб «Рахунок в межах 20» (утворення чисел другного десятка)

Фізична культура

Відео з посилання Ютуб «Кукудрузина»

15

02.04.20

  • Курс «Недискримінаційне навчання»  «Цькування» (модуль 4) н сайті EdEra
  • Робота на сторінці «Методична скарбничка», пошук нових видів роботи під час дискримінаційного навчання
  • Повторна консультація батьків про важливість знаходитися вдома. (в телефонному режимі)
  • Онлайн-педрада на каналі «Освітній волонтер»

Математика

«Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів.»

Фото «Інформація про назви компонентів при дії додавання та віднімання»

Аудіозапис для учнів – математичний диктант(фото-звіти від дітей отримала в додатку Viber)

ЯДС

«Весняні турботи в місті та селі»

Рекомендації щодо усного опрацювання ст 50-51 в підручниках, виконання завдання з теми в зошитах з друкованою основою

Мистецтво

«Мистецьке місто»

Фото покрокового намалювання містечка

Фото-звіт отримала від учнів.

Фізична культура

Онлайн-гра «Повтори за мною рух»

16

03.04.20

  • Проінформувала батьків про продовження карантину
  • Повторний інструктаж з БЖД під час вимушеного карантину
  • Опрацювання методичного матеріалу в інтернеті
  • Підшук і публікація додаткових завдань з математики на власній сторінці у Facebook. (Вправа повтори по клітинках)
  • Освоєння знань про програму тести від «На Урок»
  • Читання літератури «Вимоги до організації діяльності вихователя ГПД під час керівництва самопідготовки»

Навчання грамоти

«Аудіювання (слухання-розуміння, ідповіді на запитання тесту. Письмо слів і речень за темою)»

Ознайомлення відео-звернення з віршами Т.Г.Шевченка

Рекомендації щодо опрацювання сторінки в Букварі (44)

Текст для додаткового читання у вигляді фото (аудіо-звіт від учнів)

Розяснення до завдань в прописах ст 57 в телефонному режимі (індивідуальні консультації)

Математика

«Записуємо задачу коротко. Підбір опорної схеми до задачі»

Відео-звернення щодо виконання завдань в зошитах з друкованою основою ст 39 (а саме Як правильно підібрати коротку умову до задачі)

Створила і опублікувала тест з математики на сайті «На Урок» «Рахунок в межах 10» Ознайомила батьків з даним тестом (Скріншот результату батьки надіслали)

ЯДС

«Святковий календар весни»

Відео-презентація «Весняні свята»

17

06.04.20

         Прослуховування вебінару на сайті «Всеосвіта» : «З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція

  • Участь у челенджі «Я сумую за школою»
  • Ознайомлення з результатами олімпіади на сайті «Всеосвіта»
  • Робота з методичними матерілами
  • Створення тесту на сайті «»На Урок» «Леся Українка «Три метелики»»

Навчання грамоти

«Вони писали для тебе. Т.Г. Шевченко «Тече вода з-під явора.». Закріплення умінь писати малі літери з овалом – о, а, ф, б. Письмо слів і речень із ними»

Викладення інформації на сторінку у Facebook щодо життя і творчості Лесі Українки на загальний доступ

Індивідуальні консультації щодо правильності читання. Робота в Букварі ст. 45, і рекомендації щодо виконання завдання в прописах (ст. 58)

Математика

«Знайомимося з десятками»

Відео-звернення до дітей по темі (пояснення виконання завдань)

Рекомендації щодо виконання завдання в зошитах з друкованою основою (ст. 40)

Викладення відео з Ютуб про десятки

Фото рахунку десятками

ЯДС

«Святковий календар весни. Великдень.»

Відео з посилання Ютуб «Велике Свято»

Дизайн і технології

«Смачна грушка. Робота з пластиліну»

Відео покрокового виконання роботи (фото-звіт)

18

07.04.20

  • Методична робота вгрупах
  • Перегляд відео педагогів на Ютуб каналі «Освітяни». Конспект корисної інформації

Навчання грамоти

«Робота з дитячою книжкою. Удосконалення читацьких і писенмних умінь.»

Рекомендації щодо опрацювання сторінок в Букварі (46-47). Тестування по темі (звіт у вигляді скріншоту)

Аудіозапис словникового диктанту

Мистецтво

Намалювати метелика і надіслати фото

Фізична культура

Онлайн-зарядка «Кукутіки» через посилання на Ютуб

19

08.04.20

  • Прослуховування вебінару на сайті «Всеосвіта» : «Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання»
  • Перегляд відео на Ютуб каналі «Невідомі нам функції нашого компютера»

Навчання грамоти

«Леся Українка «Три метелики». Загальні відомості про Лесю Українку. Закріплення умінь писати літери з овалами.»

Рекомендації щодо опрацювання ст 46-47 в Букварі. (Різні техніки читання «Земля -небо», «Дощ - злива»)

Відео – розяснення щодо завдань в прописах – ст. 59

Математика

«Досліджуємо властивості величин. Ціле і частина. Визначення довжии ламаної.»

Відео – розяснення про визначення довжини ламаної. (фото-звіт про виконане завдання)

Фото «Види ліній» Консультації в телефонному режимі батькам щодо теми

Рекомендації щодо виконання задач на ст. 104 №1,4 (відео)

Фізична культура

Відео-розповідь від учнів про їх улюблений вид спорту

20

09.04.20

  • Методична робота а освітніх сайтах. Пошуки і підбір гідних вебінарів, що допоможуть краще працювати в умовах карантину
  • Повторний інструктаж з БЖД в телефонному режимі.
  • Онлайн перекличка(Фіксація інформації)

Математика

«Досліджуємо лічильну одиницю «десяток». Лічба десятками. Сотня»

Відео по темі «Рахуємо десятками» (Зйомки відео та відправлення його учням)

Фото-розяснення батькам по темі «Десяток»(індивідуальні консультації)

Аудіозапис математичного диктанту (фото-звіт роботи учнів)

Робота над самоперевіркою

Відео через канал Ютуб про «Десятки»

ЯДС

«Як ставитися до інших»

Написати твір на темі «Кого варто поважати»

Мистецтво

«Весну зустрічаємо»

Малюнок «Моя клумба»

Відео покрокового малювання роботи (фото-звіт від учнів)

21

10.04.20

  • Онлайн перекличка з батьками по стану здоровя дітей у додатку «Viber».
  • Ознайомилася з новими можливостями «Viber».
  • Пошук нової інформації щодо дистанційного навчання в методичних групах Facebook.
  • Онлайн-педрада на каналі «Освітній волонтер»

Навчання грамоти

«Ознайомлення з поняттям твору «персонажі», оцінка дій персонажів. Вибіркове читання. Закріплення навичок списування з друкованого тексту»

Відео-урок «Хто такі персонажі?»

Аудіо-відклик від учнів (кого ви можете назвати з даної казки)

Вивчити вірш на вибір Лесі Українки (відео-звіт)

Робота в прописах ст. 60 (індивідуальні консультації через чат «Viber».)

Математика

«Досліджуємо лічильну одиницю «десяток». Лічба десятками. Сотня»

Фото – завдання (приклади і порівняння десятками (фото-звіт))

Відео з мережі Ютуб про десятки на повторення

Опитування серед батьків, чи всі діти зрозуміли нову тему. Хто потребував додаткової допомоги опрацювала індивідуально в телефонному режимі.

ЯДС

«Як ставитися до інших»

Запис відео-звертання до учнів щодо толерантності і поваги один до одного

22

13.04.20

  • Проходження тесту по коронавірусу(онлайн)

Навчання грамоти

«Іван Франко «Ріпка». Закріплення вмінь писати малі літери з нижньою петлею»

Відео з посилання Ютуб біографії Івана Франка

Читання ст. 48 в букварі

Перегляд мультфільму «Ріпка»

Рекомендації щодо правильності написання слів в прописах на ст. 61

Математика

«Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. Робота з математичними матеріалами»

Відео з Ютуб про десятки

Тести по темі «Десятки»

Фото з завданнями для виконання їх у зошитах (відео-пояснення до даних завдань)

ЯДС

«Не будь жадібним»

Моделювання ситуації «Мій жадібний друг», онлайн -обговорення

Дизайн і технології

Поробка до Великодня «Чарівне яєчко» (фото-звіт)

23

14.04.20

  • Ознайомлення з програмами Jitsy Meet
  • Заміри розмірів Ступак Єлизавети
  • Ознайомлення з програмою Vebcam Skrin rekorder
  • Перегляд і опрацювання відео «Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання» «З чого розпочати онлайн-навчання. Найпростіші сервіси»

Навчання грамоти

«Загальні відомості про І.Франка (аудіювання) Розповідь – продовження твору. Удосконалення навичок письма слів і речень»

Рекомендації щодо опрацювання ст. 49-50 в букварі (читання тексту різними сособами)

Тест по темі «І.Франко «Ріпка»»

Робота з картки (фото), списати текст, вставляючи пропущені букви (фото-звіт)

Мистецтво

Намалювати малюнок до казки «Ріпка»

Покрокове малювання ріпки (відео)

Фізична культура

«Прокидаємося разом!»

Сучасна дитяча руханка (з посилання Ютуб)

24

15.04.20

  • Читання і опрацювання інформації на сайті «На Урок» «Поради, що роблять ваші онлайн-уроки більш ефективними»
  • Ознайомлення з умовами конкурсу «Креатив не на карантині»
  • Прослуховування курсу «Недискримінаційне навчання» Модуль 4 лекція 2 «Особливості цькування», лекція 3 «Протидія цькування, покрокова інструкція»

Навчання грамоти

«Василь Сухомлинський «Яблуко в осінньому саду». Закріплення умінь писати малі літери в,ь в закритій і відкритій формі»

Рекомендації щодо опрацювання в букварі ст. 51

Відео-інструкція по правильності виконання завдань в прописаз ст. 62

Математика

«Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. Робота з математичними матеріалами»

Відео з посилання Ютуб «Лічба десятками»

Рекомендації щодо опрацювання ст. 41 в зошитах з друкованою основою

Тест-дз «Робота з десятками» (567763)

Фізична культура

Відео для учнів від вчителя про значення ранкової зарядки під час карантину

25

16.04.20

  • Онлайн-спілкування з колегами з приводу дистанційного навчання
  • Онлайн-педрада «Освітній волонтер» на каналі Ютуб

Математика

«Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. Порівняння чисел»

Онлайн-урок «Круглі числа»

Відео-пояснення по ст. 112 в підручнику (усне опрацювання)

Виконання в підручнику № 4,6 на ст.112

Математичний диктант (фото, фото-звіт)

Самоперевірка даного диктанту

ЯДС

«Не будь жадібним»

Скласти і записати на відео казку про Жадібність

Мистецтво

Намалювати і надіслати фото «Жадюга»

Фізична культура

Відео-презентація «Спорт – це важливо!»

26

17.04.20

  • Аудіозвернення до учнів «Ми працюємо, ми навчаємось, ні на мить не зупиняємось»
  • Зйомки відео на конкурс «Креатив не на карантині» (Надіслала дані на пошту конкурсу)
  • Сортування фото і відео-матеріалів у папку на компютері

Навчання грамоти

«Загальні відомості про В.О. Сухомлинського (аудіювання) Персонажі твору, оцінка їхніх дій.Закріплення умінь писати літери в і ь»

Рекомендації щодо опрацювання сторінок в букварі 52-53

Тест «В.О.Сухомлинський «Яблуко в осінньому саду»»

Відео-пояснення щодо завдань в прписах ст. 63

Математика

«Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. Порівняння чисел»

Відео-урок по темі

Рекомендації щодо виконання завдань в зошиті з друкованою основою ст. 42

ЯДС

«Умій дружити»

Зображення портрета «Мій друг» (фото-звіт)

Відео «Чорняве кошеня» з посилання Ютуб

27

21.04.20

  • Онлайн-педрада через додаток ZOOM (9.00)

Обговорення дистанційної роботи з учнями (оцінювання). Диктанти в онлайн-режимі

  • Позакласна робота учнів викладення інформації на Facebook

Навчання грамоти

«Всеволод Нестайко «Пробудження»Загальні відомості про В. Нестайка (аудіювання) Характеристика персонажів. Закріплення умінь писати малі літери ч, н,ю,к»

Рекомендації щодо вдосконалення навичок читання учнів.

Онлайн-опрацювання ст. 54-56 в букварі

Зачитування на відео біографії письменник

Тест від На Урок по темі (340914)

Відео з посилання Ютуб «Правила перенесення слів»

Завдання у вигляді фото (роздіть слова для переносу) (фото-звіт)

Мистецтво

«Дитячі іграшки»

Слухання онлайн П. Чайковського «Хвороба ляльки», «Нова лялька»(аудіообговорення композиції)

Фізична культура

Гра «Роби так…»(Вчитель смайли відправляє, а діти на відео їх імітують)

28

22.04.20

  • Створення розробки з математики «Утворення чисел другого десятка» публікація його на сайтах «Всеосвіта», «На урок»
  • Участь у конкурсі «Кулька побажань», залучення до конкурсу батьків
  • Інформація батькам щодо виставки творчих робіт до 9 травня
  • Створення розробки конспекту уроку на конкурс «Чудова пятірка»
  • Слухання О.Мандзій про завершення навчального року
  • Публікація на сторінці Facebook «Читання слів з апострофом» «Утворення чисел другого десятка»

Навчання грамоти

«А.Костецький «Косички, «Сонечкова мама». Виразне читання віршів. Закріплення уміль писати великі літери з похилою літерою»»

Рекомендації щодо виконання і виразності читання ст. 57 в Букварі

Читання вірша на ст. 58 на диктофон (аудіо-звіт)

Вправа для читання «Ти мені – я тобі»

Тест «На урок» 350799

Списування текту «Ліс»(фото-звіт)

Математика

«Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові і двоцифрові числа»

Відео з мережі Ютуб «Утворення чисел другого десятка»

Відео-пояснення по темі учням

Виконання ст.44 в зошитах з друкованою основою

Фізична культура

«Весела зарядка» з мережі Ютуб

29

23.04.20

  • Ознайомлення з інформацією про продовження карантину
  • Позаплановий інструктаж з БЖД під час перебування на карантині через додаток Viber
  • Публікація на сторінці у Facebook «Розвиток дрібної моторики молодшого школяра»

Математика

«Записуємо числа другого десятка. Читання і записування чисел у таблицю розрядів»

Рекомендації щодо опрацювання ст. 45 в зошитах з друкованою основою

Відео-пояснення утворення чисел другого десятка на паличках і картках

Тест на «Всеосвіта» по темі

ЯДС

«Мої друзі»

Розповісти на відео про свого найкращого друга

Мистецтво

Виконання малюнку «Подарунок для друга»

Фізична культура

Стрибки на скакалці (звітують скільки змогли зробити стрибків)

30

24.04.20

  • Опрацювання наказу про завершення навчального року
  • Тестування по онлайн-педраді на сайті «Освітній волонтер»
  • Ознайомлення з сайтом MCFR
  • Вебінар «Як організувати роботу в школі під час карантину»
  • Вебінар «ZOOM в дистанційному освітньому процесі»
  • Вебінар «Робота вчителя під час карантину, нормативні орієнтири»
  • Публікація відео на Facebook «Розрядні доданки» , «Онлайн-гра . Знайди літеру у слові»

31

 

 

32

 

 

33

 

 

34

 

 

35

 

 

36

 

 

37

 

 

38

 

 

39

 

 

40

 

 

 

docx
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку