Чорноморська загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів №2 Чорноморської міської ради Одеської області
Звіт про роботу
рою «Нащадки козаків»
всеукраїнської дитячо – юнацької
військово- патріотичної гри «Джура»
Проведений у 2019-2020 роках.
Виховник: Матвєєва Тетяна Володимирівна-
вчитель початкових класів,
спеціаліст вищої категорії,
вчитель –методист.
м. Чорноморськ, 2020 р
Паспорт рою
Знайомтесь: рій «Нащадки козаків»
Наш девіз: «Хоробрим будь, часу не гай, близьким і друзям помагай»
Одеська область, Місто Чорноморськ, Чорноморська загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів №2 Чорноморської міської ради Одеської області.
Поштова адреса: проспект Миру, 17 –А, місто Чорноморськ, Одеська область, індекс 68001.
Електронна адреса: tanechkamatveeva72@gmail.com Сайт: http://ilizosh2.odessaedu.net/ Контакт у соцмережах: facebook.com Загальноосвітня школа І –ІІІ ступенів # 2, м. Чорноморськ, Одеська область. Ройовий: Бороденко Ярослав Педагог – виховник Матвєєва Тетяна Володимирівна - вчитель початкових класів,
Склад рою « Нащадки козаків» 4 –А клас
№ п/п |
П.І.Б. |
Рік народ |
Домашня адреса |
Обов’язки (ройова посада) |
1 |
Авдєєва Анна Андріївна |
2009 |
Пр. Миру 41/243; |
Берегиня |
2 |
Бороденко Ярослав Миколайович |
2010 |
Вул. Паркова 22б/33 |
Ройовий |
3 |
Брагар Вероніка Сергіївна |
2009 |
Вул.Олександрійська 19/123; |
Берегиня |
4 |
Бурковський Ян Едуардович |
2009 |
Пр-т Миру 26/30 |
Джура |
5 |
Волкова Дарина Сергіївна |
2009 |
Пр. Миру 19/73; |
Берегиня |
6 |
Волкова Таїсія Олександрівна |
2009 |
Вул. Паркова 52/36, |
Берегиня |
7 |
Гаврилов Кирило Олександрович |
2009 |
Вул. 1 Травня 6б/7; |
Джура |
8 |
Геніна Лілія Олександрівна |
2010 |
Вул. Набережна 7 є; |
Берегиня |
9 |
Герасименко Марія Сергіївна |
2010 |
Пр. Миру 1/58; |
Берегиня |
10 |
Ємонаков Дмитро Олександрович |
2010 |
Пр. Миру 2/61 |
Хорунжий |
11 |
Іванкіна Іванна Олексіївна |
2009 |
Вул. Паркова 24/ 74 |
Берегиня |
12 |
Ігнатенко Даніїл Андрійович |
2009 |
Вул. Паркова 22б/74; |
Джура |
13 |
Малий Максим Миколайович |
2010 |
Вул. Данченка 3б/51; |
Джура |
14 |
Мелекесцева Олександра Іванівна |
2010 |
Вул. Паркова 12/5; |
Берегиня |
15 |
Мирний Сергій Володимирович |
2009 |
Вул. Данченка 3/107 |
Джура |
16 |
Нагурна Яна Русланівна |
2010 |
Вул. Паркова 6/59; |
Берегиня |
17 |
Полотнянко Костянтин Олександрович |
2009
|
Вул. В. Шума 21/157 |
Джура |
18 |
Пруська Катерина Олександрівна |
2010 |
Вул.1 Травня 17/107; |
Берегиня |
19 |
Рашевський Роман Євгенович |
2010 |
Вул. Данченка 6/36; |
Джура |
20 |
Редванська Олена Павлівна |
2009 |
1-Травня 4а кв.83; |
Берегиня |
21 |
Сімінісова Поліна Олександрівна |
2010 |
Вул. Данченка 9/ 8 |
Берегиня |
22 |
Томчишина Анастасія Юріївна |
2009 |
Вул. 1 Травня 6/32, |
Берегиня |
23 |
Цапко Софія Ігорівна |
2010 |
Вул. Паркова 14а/65; |
Берегиня
|
24 |
Шаріпова Маргарита Максимівна |
2010 |
Вул. Парусна 17 кв.66 |
Берегиня |
25 |
Шевель Даніїл Максимович |
2010 |
Вул. 1 Травня 10 б/53 |
Заступник ройового |
26 |
Шевченко Владислав Олександрович |
2009 |
Вул. Данченка 3в/120; |
Хорунжий |
27 |
Якимов Євгеній Павлович |
2009 |
Вул. Данченка 3/80; |
Джура |
28 |
Яковенко Анастасія Олегівна |
2010 |
Вул. 1 Травня 10/45; |
Берегиня |
Список склав ____________ Т. В. Матвєєва
Дата заповнення 03 квітня 2020 року
Директор школи ___________ В. Г. Кушнір
У Законі «Про освіту» є такі слова: “Метою повної загальної середньої освіти є різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності”. Тому я визначила для себе основні завдання виховної роботи:
- виховання дітей у дусі відданості Батьківщині через відродження національних і загальнолюдських духовних та моральних цінностей;
- набуття учнями знань, умінь і навичок, необхідних захиснику Вітчизни;
- формування в учнів високих морально-психологічних якостей: доброчинності, мужності, сміливості, рішучості, відваги, стійкості, наполегливості, дисциплінованості; - виховання патріота своєї країни. Патріотизм – це одна із якостей людського характеру. Він, подібно до любові, керує людською свідомістю, заставляючи робити великі і малі вчинки в ім’я своєї Батьківщини. У школі велика увага приділяється збереженню і примноженню духовних цінностей, культурних національних традицій, шанобливому ставленню до української мови. Свідченням цього є щорічні заходи.
2. ДОДАТКИ
Рятівник – героїчна професія.
Мета: ознайомити дітей з правилами протипожежної безпеки, виховувати повагу до професії пожежника, розвивати творчі здібності дітей. Час проведення та присутні: вересень, поїздка з батьками до пожежної частини міста Одеси. План 1. Бесіда « Професія пожежника – важлива для нас» 2. Інструктаж з ТБ під час екскурсії, в автобусі. 3. Підсумок поїздки.
День захисника України. Козацькі розваги
Мета: сприяти згуртуванню дитячого колективу; розвивати спритність, взаємоповагу, підтримку один одного; виховувати патріотичні почуття до рідної землі, до захисників України; прищеплювати інтерес до героїчного минулого держави і сьогодення, любов до Батьківщини. Час проведення та присутні: жовтень, спортивна зала, паралель 4 класів. Опис заходу:
Традиційно напередодні Дня Захисника України, свята Покрови проходили спортивні змагання «Козацькі розваги — 2020», у яких взяли участь паралель учнів 4-х класів. Хлопці показали свою спритність, силу та знання історії і традицій українського козацтва, а також дали обіцянку козака. За замаганнями юних козаків спостерігали і вболівали однокласниці хлопців. Маленькі козачата довели, що козацькому роду нема переводу. «Козацькі розваги» у школі — це не лише спортивне свято, а й справжнє виховання патріотів нашої Батьківщини.
День писемності.
Акція «Ми різні, але ми рівні» Мета: сприяти усвідомленню значення рідної мови; виховувати прагнення передати нащадкам наш скарб – українську мову. Час проведення: листопад. Опис: 1. Бесіда Сьогодні День української писемності та мови – свято рідної мови.Першим до нас приходить слово… З колисковою материнською піснею, тихою казкою, доброю ласкою. “Мама, тато, баба, киця, жижа”, – лепече дитина. Які дивні перші двоскладові слова! А потім знання зі словесності поширюються. Дитина спинається на ноги, пізнає за день десятки нових слів, звучних та красивих: сонечко, квітка, вода, трава… Світ – мов казка. І пізнаємо ми його за допомогою слова. За допомогою слова відкриваємо таємничість і складність інших наук: географії, історії, біології, фізики, математики…Адже, слово до слова – зложиться мова!.. 2. Перегляд презентації.
М
3. Вислови дітей.
Брагар Вероніка: «Вдома у нас розмовляють російською мовою, але мені подобається говорити українською мовою. Вона дуже мелодійна»
Бурковський Ян: «Хочу навчитися говорити українською мовою краще. Цікаво говорити рідною мовою»
Шевченко Владислав: «Я радію, що мама мене відправила до школи, де вчать говорити українською мовою.Це мені допомогло в конкурсі з української мови ім. П.Яцика. Я посів 2 місце»
Малий Максим: «Тепер я можу читати більше книжок українською мовою. Мама каже, що мова - це наша національна гордість»
Фестиваль українських страв
Мета: ознайомити та поглибити знання дітей про традиційні українські страви; сприяти духовному розвитку особистості; виховувати шанобливе ставлення та інтерес до народних традицій, почуття національної гідності та гордості за українську націю. Час проведення та присутні: листопад, актова зала, паралель 4 класів.
Опис:
Аби підвищити інтерес та знання дітей до традиційної української кухні у листопаді на паралель 4-х класів було проведено розважальну програму – фестиваль. На якому відбулася виставка дарів осені, яку оформили за допомогою батьків. Діти співали пісні про українські страви, відгадували загадки, інсценізували гуморески, грали в цікаві ігри.
( Раніше цей матеріал я друкувала у журналі № 2 «Вихователю ГПД. Усе для роботи.» 2016 р.)
Святий Миколай, до нас у гості завітай
Мета: розширити кругозір дітей про день святого Миколая; розвивати пам’ять, увагу; залучати дітей до духовних надбань нашого народу; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати повагу до всіх хто творить добро. Час проведення: грудень, міні -проект.
Опис:
19 грудня в Україні святкують День святого Миколая. Діти дуже люблять цей день, коли оживає диво і можна знайти під подушкою смаколики.Я також часто проводжу тематичні заходи напередодні свята Миколая. Виховний захід до Дня святого Миколая – це чудова можливість поринути у казку! Той, хто "на всякий час помагай" – так співають у пісні. І, як виявляється, це не просто рима, у цих словах – сам Миколай, який за своє життя став символом милосердя та любові.Діти залюбки беруть участь у таких веселощах.
Сини – герої, борці за вільну Україну
Мета: вшанувати пам’ять героїв нашої школи, які загинули під час виконання своїх обов’язків перед Батьківщиною; прищеплювати любов до рідної країни; виховання патріотичної свідомості; розвивати бажання стати гідними громадянами Батьківщини.
Час проведення та присутні: лютий, мітинг біля меморіальних дошок школи.
Опис:
Щороку 15 лютого ( в цьому році 18 лютого) ми з дітьми виходимо до меморіальних дошок, щоб вшанувати пам’ять загиблих воїнів, наших учнів школи, під час війни в Афганістані та АТО. Під час мітингу я розповідаю про Василя Пихтєєва та Юрія Хавхуна, їхні роки навчання у нашій школі. Проводжу хвилину мовчання та покладаємо квіти до меморіальних дошок. Дуже хочеться, щоб діти пам’ятали про них і знали, що з нами поруч є такі герої.
День рідної мови
Мета: ознайомити учнів зі скарбами рідної мови; виховувати любов до рідної мови, до слова, патріотичні почуття; інтерес до історичного минулого.
Час проведення: лютий.
Опис: В Україні українська мова функціонує як національна мова держави, нею розмовляють ті, хто любить свою Вітчизну і пишається її історією, хто не уявляє себе без причетності до свого великого волелюбного народу. У Конституції України у статті 10 записано: «Державною мовою на Україні є українська мова».
У цьому році було проведено тиждень рідної мови, в якому діти брали активну участь. Ходили у вишиванках, готували презентації про рідну мову, заповнювали асоціативний кущ «Рідна мова», дивились мультсеріал «Мова –ДНК нації» (https://www.youtube.com/watch?v=-IfTpruGd7Y)
Тарас Шевченко- великий Кобзар
Мета: розширити знання про життя і творчість Т. Шевченка; формувати громадянську і загальнокультурну компетентності; бажання читати твори Т.Шевченка; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до національної культури, почуття гордості за Україну, за її національного генія – Тараса Григоровича Шевченко.
Час проведення: березень.
Опис:
Одним із найцікавішим щорічним заходом , що сприяє розвитку духовних патріотичних цінностей, вважаю, є відзначення шевченковських днів. 10 березня був проведений виховний захід «Тарас Шевченко – великий Кобзар», на якому діти не тільки розповіли, що знають про великого Кобзаря, а ще й поглибили свої знання (читали вірші, які створила за допомогою сайту https://childdevelop.com.ua/generator/letters/speedreading.html#preview , розмальовували пазли https://vseosvita.ua/, дивились мультфільми створені за віршами Кобзаря https://www.youtube.com/watch?v=E0jnBCkMEuM).
3.РОБОТА З БАТЬКАМИ
4.ПІДСУМОК
Організовуючи, на перший погляд, невеликі, але реальні справи у своїй школі, учні вчаться бути компетентними та відповідальними громадянами своєї держави, переповнюються оптимістичними почуттями за долю України, усвідомлюючи, що кожен з них і всі разом можуть зробити реальний внесок у розбудову своєї рідної Батьківщини.