Звіт «Тиждень англійської мови»

Про матеріал

Звіт тижня з англійської мови. Описано всі тематичні дні. Для вчителів англійської мови

Перегляд файлу

Звіт про проведення Тижня англійської мови

      Із метою популяризації вивчення англійської мови, розширення і поглиблення лінгвістичних знань, розвитку комунікативних умінь і навичок, естетичного виховання, духовного багатства учнів, у період із 08 по 12 лютого 2021 року у КЗ «Липецький ліцей імені П.В. Щепкіна» був проведений Тиждень англійської мови.

     В рамках тижня було проведено багато різноманітних заходів, які удосконалювали знання, уміння та навички, отримані на уроках англійської мови, розширювали світогляд та ерудицію учнів; розвивали їх творчі здібності, самостійність, естетичні смаки; виховували любов й шанування людей свого рідного краю і країни, мова якої вивчається, а також формували вміння концентрувати увагу, логічно викладати думки, заохочувати учнів до роботи над собою; виховувати інтерес до вивчення англійської мови. Протягом тижня були проведені такі заходи:

У понеділок 8 лютого був проведений захід у 5-6 класах присвячений відкриттю Тижня англійської мови та знайомство з англомовними країнами: перегляд відео «Велика Британія».

Діти підійшли до виконання завдання старанно, творчо та оригінально. Вихованці ліцею  вивчають англійську мову, тому  спілкуються між собою, розуміють один одного, заохочують своїх друзів до вивчення мови.

У вівторок 9 лютого був проведений конкурс Конкурс «Найкращі знавці англійської мови» ( 1-2 класи).

Головною метою проведення цього заходу є підвищення мотивації серед учнів до вивчення іноземної мови в школі, розширити знання учнів про культуру країни, мова якої вивчається, формувати лінгвокраїнознавчу компетенцію школярів. Крім того, учні співпрацюють в командах для досягнення спільної мети, а також навчаються конкурентоспроможності та впевненості у своїх силах та знаннях.

У середу 10 лютого були проведені такі заходи:

  1. Перегляд відео «Історія Великої Британії»(7-8)

Під час перегляду відео діти дізналися багато цікавого про історію Великої Британії.

    

 

 

 2) Брейн-ринг «Хто найрозумніший».(10-11)

Учні захопилися ігровою програмою. За допомогою ігор діти вдосконалювали навички читання, аудіювання та говоріння, розвивали логічне мислення, пам’ять та увагу.

3)Гра «ABC party(1 клас)

Маленькі вихованці ліцею з захопленням грали в ігри «Знайди літеру алфавіта», «Казковий алфавіт», «Допоможи літері». На цьому заході, діти повторили алфавіт та звуки англійської мови.

У четвер 11 лютого у 3-4 класах пройшла вікторина «Чи добре знаєш англійську мову?». Діти змагалися між командами, відповідали на питання, виконували граматичні завдання.

У п’ятницю 12 лютого відбувся підсумок проведення тижня англійської мови в ліцеї.

Всі заходи проводилися іноземною мовою. Поставлені завдання були виконані. Створено умови для самовираження учнів як в інтелектуальному, так і в емоційному планах. Реалізовано навчальні (повторення, активізація отриманих знань і умінь), і виховні (повага до іншомовної культури), і розвиваючі (розширення кругозору, отримання нової інформації), і комунікативні завдання. В цілому, Тиждень іноземної мови дозволив активізувати діяльність учнів, стимулювати їх подальшу роботу, придбати нові і вдосконалювати вже набуті навички самостійної роботи. Цей період став одним з цікавих епізодів шкільного життя, насичений різноманітними подіями, які сприяють розвитку інтересу в школярів до вивчення іноземних мов.