Творчий звіт вчителя, що атестується
(ММО вчителів естетичного циклу – 26 лютого 2020)
Бордунова Наталя Юріївна, учитель музичного мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтво» Первомайського ліцею №5 Харківської області.
Освіта: ХДПУ ім.Г.С.Сковороди - 1996
Спеціальність: музичне виховання
Спеціалізація: музика і художня культура
Стаж роботи: 23 роки
Категорія: перша
Підвищення кваліфікації:
-
курси за програмою «Музичне мистецтво» (свідоцтво ПК 31584378/15/03, ХАНО-2017),
-
спецкурс «Особливості викладання предмета Мистецтво» (№-10/02 – ХАНО, 2017), курси за темою «Підвищення кваліфікації учителя образотворчого та музичного мистецтва, які навчатимуть учнів 1-2-х класів у закладах ЗСО із мовою навчання національних меншин у 2018/2019 і 2019/2020 н.р.»,
-
спецкурс-тренінг «Навчання спілкування державною мовою (за концепцією НУШ) (№ 44а-03 – ХАНО, 2019)
-
онлайн-курси для вчителів початкової школи (ЕdEra),
-
участь у Всеукраїнському онлайн-марафоні «НУШ. Перші підсумки та прогнози»,
-
участь у Всеукраїнських вебінарах: «Розвиток педагогічної майстерності вчителя мистецтва в процесі реалізації нового змісту інтегрованого курсу «Мистецтво» у 1-2 класах на засадах НУШ»,
*«Реалізація компетентнісного підходу на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво»,
* «Storytelling – технологія неформального навчання»
*«Зміст і технології викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в школі».
-участь в обласному науково-методичному семінарі «Методична студія: «Мистецтво у Новій українській школі» (спікер: Гайдамака О.В.)
Тема досвіду: Творчий компонент у практичній діяльності вчителя естетичного напрямку
Педагогічне кредо: Важке зробити звичним, звичне – легким, легке – приємним.
Актуальність досвіду: формування загальної культури учнів через продуктивно-творчу діяльність
Мета досвіду: формувати особистість учня через включення у різноманітні форми навчальної і виховної роботи
-
підвищувати інтелектуальну активність;
-
розвивати пізнавальні здібності учнів;
-
сприяти творчому зросту учнів шляхом використання інтерактивних технологій, нестандартних форм навчання;
-
виховувати потребу в духовному самовдосконаленні.
Вирішення освітніх завдань своїх уроків здійснюю через інтерактивні методи навчання. Методи художньої педагогіки, які переважають у практиці: інтонаційно-стильове пізнання музики, емоційна драматургія, діалог культур, комплексний вплив мистецтв. Види роботи на уроках: малювання музики під час слухання, створення до неї схеми, складання пазлів, вікторини, кросворди, шифрограми, мистецькі квести, тести, творчі проекти.
Форми роботи: індивідуальна, в парах, групова, колективна.
Технології: продуктивно-творчої діяльності, інформаційно-комунікативні,
колективно-групового навчання; ситуативного моделювання
Педагогічна діяльність за 2015-2020 р.р.
-
друковані матеріали «Підвищення пізнавального інтересу і ціннісного ставлення до мистецтва за допомогою ігрової методики в умовах поліетнічного середовища» (2015), «Практичне використання засобів мультимедіа у діяльності вчителів ШМО «Розвиток особистості» (з досвіду роботи)» (2016);
-
відкритий урок з мистецтва (тема: «Види і жанри кінематографу. Презентація кінопроектів» - 9-Б клас)- 07.02.2018;
-
щорічний вокальний конкурс для учнів початкової школи «Солов’їний гай»;
-
участь у щорічних заходах «Книжковий тиждень», «Свято Букварика»;
-
підготовка учнів до щорічного шкільного концерту «Пісні, опалені війною»;
-
підготовка й участь у конкурсі-захисті проектів МАН – 2017, 2018, 2019;
-
учасниця та призерка акцій «Методичний тиждень» (освітній проект «Всеосвіта») – 2018/2019 н.р.;
-
учасниця та призерка конкурсів «Вчительська десятка» та «Фантастична п’ятірка» (освітній проект «На урок») – 2018/2019 і 2019/2020 н.р;
-
керівник ШМО «Розвиток особистості» (2012-2020);
-
підготовка учасників і призерів Всеукраїнської онлайн-олімпіади з труд. нав-чання, конкурсів «Від бандури до цимбал», «Захисник Вітчизни» --5-Б - 2019;
-
подяки, грамоти, сертифікати від освітніх проектів «На урок», «Всеосвіта»