звіт вчителя (музичне мистецтво та інтегрований курс "Мистецтво"), що атестується

Про матеріал
Короткий огляд методичної роботи вчителя мистецьких дисциплін. Курси, участь у вебінарах, педагогічних конкурсах...
Перегляд файлу

                             Творчий звіт вчителя, що атестується

                  (ММО вчителів естетичного циклу – 26 лютого 2020)

Бордунова Наталя Юріївна, учитель музичного мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтво» Первомайського ліцею  №5 Харківської області.

Освіта: ХДПУ ім.Г.С.Сковороди - 1996
Спеціальність: музичне виховання
Спеціалізація: музика і художня культура
Стаж роботи: 23 роки
Категорія: перша

Підвищення кваліфікації:

  • курси за програмою «Музичне мистецтво»  (свідоцтво ПК 31584378/15/03, ХАНО-2017),
  • спецкурс «Особливості викладання предмета Мистецтво» (№-10/02 – ХАНО, 2017), курси за темою «Підвищення кваліфікації учителя образотворчого та музичного мистецтва, які навчатимуть учнів 1-2-х класів у закладах ЗСО із мовою навчання національних меншин у 2018/2019 і 2019/2020 н.р.»,
  • спецкурс-тренінг «Навчання спілкування державною мовою (за концепцією НУШ) (№ 44а-03 – ХАНО, 2019)
  •  онлайн-курси для вчителів початкової школи (ЕdEra),
  •  участь у Всеукраїнському онлайн-марафоні «НУШ. Перші підсумки та прогнози», 
  • участь у Всеукраїнських вебінарах: «Розвиток педагогічної майстерності вчителя мистецтва в процесі реалізації нового змісту інтегрованого курсу «Мистецтво» у 1-2 класах на засадах НУШ»,

*«Реалізація компетентнісного підходу на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво»,

* «Storytelling – технологія неформального навчання»

*«Зміст і технології викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в школі».

  -участь в обласному науково-методичному семінарі «Методична студія: «Мистецтво у Новій українській школі» (спікер: Гайдамака О.В.)

Тема досвіду: Творчий компонент у  практичній  діяльності  вчителя естетичного напрямку

 

Педагогічне  кредо: Важке  зробити  звичним, звичне – легким,  легке – приємним.

Актуальність досвіду: формування загальної культури  учнів через продуктивно-творчу діяльність 

Мета  досвіду: формувати   особистість   учня  через включення  у  різноманітні   форми  навчальної  і  виховної  роботи

 

  • підвищувати  інтелектуальну  активність;
  • розвивати  пізнавальні  здібності  учнів;
  • сприяти  творчому  зросту  учнів  шляхом використання  інтерактивних  технологій, нестандартних  форм  навчання;
  • виховувати  потребу в духовному  самовдосконаленні.

      Вирішення  освітніх завдань своїх уроків здійснюю через інтерактивні методи  навчання. Методи художньої педагогіки, які переважають у практиці: інтонаційно-стильове  пізнання  музики, емоційна драматургія, діалог культур, комплексний вплив мистецтв. Види роботи на уроках: малювання музики під час слухання, створення до неї схеми, складання пазлів, вікторини, кросворди, шифрограми, мистецькі квести, тести, творчі проекти.

Форми роботи: індивідуальна, в парах, групова, колективна.

Технології: продуктивно-творчої діяльності, інформаційно-комунікативні,

колективно-групового навчання; ситуативного моделювання

Педагогічна діяльність за 2015-2020 р.р.

  • друковані матеріали «Підвищення пізнавального інтересу і ціннісного ставлення до мистецтва за допомогою ігрової методики в умовах поліетнічного середовища» (2015), «Практичне використання засобів мультимедіа у діяльності вчителів ШМО «Розвиток особистості» (з досвіду роботи)» (2016);
  • відкритий урок з мистецтва (тема: «Види і жанри кінематографу. Презентація кінопроектів» - 9-Б клас)- 07.02.2018;
  • щорічний вокальний конкурс для учнів початкової школи «Солов’їний гай»;
  • участь у щорічних заходах «Книжковий тиждень»,  «Свято Букварика»;
  • підготовка учнів до щорічного шкільного концерту «Пісні, опалені війною»;
  • підготовка й участь у конкурсі-захисті проектів МАН – 2017, 2018, 2019;
  • учасниця та призерка акцій «Методичний тиждень» (освітній проект «Всеосвіта») – 2018/2019 н.р.;
  • учасниця та призерка конкурсів «Вчительська десятка» та «Фантастична п’ятірка» (освітній проект «На урок») –  2018/2019 і 2019/2020 н.р;
  • керівник ШМО «Розвиток особистості» (2012-2020);
  • підготовка учасників і призерів Всеукраїнської онлайн-олімпіади з труд. нав-чання, конкурсів «Від бандури до цимбал», «Захисник Вітчизни» --5-Б - 2019;
  • подяки, грамоти, сертифікати від освітніх проектів  «На урок», «Всеосвіта»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
29 грудня 2020
Переглядів
3711
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку