Заняття за інтересами в групі продовженого дня. Тема: Подорож до казки

Про матеріал
Ознайомити дітей з казками; вчити фантазувати, міркувати; розвивати мову, мислення, пам’ять; виховувати почуття любові і поваги до всього оточуючого.
Перегляд файлу

Тема: Подорож до казки

Мета: ознайомити дітей з казками; вчити фантазувати, міркувати; розвивати мову, мислення, память; виховувати почуття любові і поваги до всього оточуючого.

Обладнання: малюнки казкових героїв.

 

Хід заняття:

 

1. Іде осені заграва,                                               Хай лине у зимові

    У листопад закрилась,                                     Сни різнокольорові.

    Осика золотава                                                 Залишився останній,

    Листочки дарувала:                                          З росинкою, листочок:

    Оцей гладенький хочу                                      Йому нести вітання

    Подарувать опенькам –                                    Кленовому лісочку.

    То, може, не намочить                                     А через той лісочок

    Їх дощиком дрібненьким.                                У таємничих шатах

    На ковдру їжачкові                                           Іде осіння казка

    Зелено-пурпуровий                                          Зустрінете, малята?

 

2. Бесіда

- Поряд з нами живе багато тварин, а чи знаєте ви казки, в яких героями є звірі? («Котик і Півник», «Пан Коцький», «Ріпка»).

- А чи бувають дерева у казках живими і чи можуть говорити? (липка з казки «Про липку і зажерливу бабу», яблунька за казки «Гуси-лебеді»).

- Подивіться на малюнок, давайте пофантазуємо і складемо казочку-крихітку. (Кущ калини. Палахкотять плоди, як намисто, як кульки, як діжечки, як ліхтарики).

 

3. Гра-хоровод «Зарядка з колобком»

 

У країні казочок                                  Трішки ними потрясли.

Жив веселий Колобок.                        Нахилились вліво, вправо,

Разом з ними всі звірятка                    Та цього іще замало.

Вишикувались на зарядку.                  Руки вгору, руки вниз.

Похитали головою,                              Раз – присіли, піднялись,

Раз – притупнули ногою,                     Головою похитали,

Руки вгору підняли,                             В хороводі танцювали.

 

4. Відгадування загадок

 

Відкриваймо скарбничку,

Скринька зовні невеличка,

Але в ній скарби безмежні,

Будьте дуже обережні.

 

- У скриньці багато мудрих і повчальних історій. Казки вчать нас бути охайними, добрими і привітними, чесними і сміливими. Відгадайте, про які казкові чарівні речі йде мова.

 

Шапка ця, хоч і стара,                                    Я б для себе побажав

Краще всякого добра,                                     Для усяких добрих справ

Бо коли її вдіваєш,                                          Не просту стукалочку,

То невидимим буваєш.                                    А чарівну… (паличку)

(шапка-невидимка)

 

Що за чоботи такі                                           Це не лайнер, не ракета,

Незвичайні і швидкі?                                     Старовинна дивна річ.

Як на ноги узуваєш -                                      Сів, летиш понад планетою

Будеш там, де побажаєш.                              Чудесам й казкам настріч.

(чоботи-скороходи)                                         (килим-літак)

 

5. Хвилинка фантазії

З поданих геометричних фігур утворіть казкових героїв.

 

6. Підсумок заняття

- Що дізналися нового?

- Казка вчить, як на світі жить!

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
23 липня 2019
Переглядів
487
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку