Звіт. Виконання практичного мінімуму навчальних програм з хімії

Про матеріал
Таблиці для заповнення вчителями – предметниками щодо виконання практичного мінімуму навчальних програм з хімії
Перегляд файлу

Виконання програми

ХІМІЯ  ____7___ клас

_________________ н.р.

№ з/п

Тема

Дата проведення

Клас А

Клас Б

_______ семестр

Лабораторні досліди:

 

1. Дослідження будови полум’я.

 

 

 

 

2. Ознайомлення з маркованням небезпечних речовин (на прикладі побутових хімікатів).

 

 

 

3. Ознайомлення з фізичними властивостями речовин. Опис спостережень. Формулювання висновків.

 

 

 

4. Ознайомлення зі зразками простих і складних речовин.

5-9. Дослідження хімічних реакцій, що супроводжуються виділенням газу, випаданням осаду, зміною забарвлення, появою запаху, тепловим ефектом.

 

 

 

5 Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами.

 

 

Практичні роботи:

 

1. Прийоми поводження з лабораторним посудом, штативом і нагрівними приладами.  Виконання найпростіших лабораторних операцій.

 

 

 

2. Розділення сумішей.

 

 

 

3. Дослідження фізичних і хімічних явищ на прикладах побутових хімікатів і харчових продуктів.

 

 

 

4. Добування кисню з гідроген пероксиду з використанням різних біологічних каталізаторів, доведення його наявності.

 

 

 

5. Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин.

 

 

Домашній експеримент

 

1. Взаємодія харчової соди із соком квашеної капусти, лимонною кислотою, кефіром.

 

 

 

2. Очищення забрудненої води за допомогою власноруч виготовленого фільтру.

 

 

К-ть годин за планом –                                Фактично проведено –

К-ть тематичних за планом -                           Фактично проведено –

ПІБ вчителя –

Погоджено з керівником ШМО (підпис)

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконання програми

ХІМІЯ  ____8___ клас

_________________ н.р.

№ з/п

Тема

Дата проведення

Клас А

Клас Б

_______ семестр

Лабораторні досліди:

 

1. Ознайомлення з фізичними властивостями речовин атомної, молекулярної та йонної будови.

 

 

 

 

  1. Взаємодія лугів з кислотами в розчині.

 

 

 

  1. Взаємодія хлоридної кислоти з металами.

 

 

 

  1. Взаємодія металів із солями у водному розчині.

 

 

 

  1.             Взаємодія солей з лугами у водному розчині.

 

 

 

  1. Реакція обміну між солями в розчині

 

 

 

  1. Розв’язування експериментальної задачі на прикладі реакції обміну.

 

 

Практичні роботи:

 

1. Дослідження фізичних властивостей речовин з різними типами кристалічних ґраток (наприклад: цукру, кухонної солі, графіту).

 

 

 

 

2. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.

 

 

 

 

3. Розв’язування експериментальних задач.

 

 

 

Домашній експеримент

 

1. Дія на сік буряка чи червоноголової капусти лимонного соку, оцту, розчину харчової соди, мильного розчину.

 

 

 

 

 

 

К-ть годин за планом –                                Фактично проведено –

К-ть тематичних за планом -                           Фактично проведено –

ПІБ вчителя –

Погоджено з керівником ШМО (підпис)

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконання програми

ХІМІЯ  ____9___ клас

_________________ н.р.

№ з/п

Тема

Дата проведення

Клас А

Клас Б

_______ семестр

Лабораторні досліди:

 

1. Виявлення йонів Гідрогену та гідроксид-іонів у розчинах.

 

 

 

2. Установлення приблизного значення рН води, лужних і кислих розчинів (натрій гідроксиду, хлоридної кислоти) за допомогою універсального індикатора.

 

 

 

3. Дослідження рН харчової і косметичної продукції.

 

 

 

4. Реакції обміну між електролітами у водних розчинах, що супроводжуються випаданням осаду.

 

 

 

5. Реакції обміну між електролітами у водних розчинах, що супроводжуються  виділенням газу.

 

 

 

6. Реакції обміну між електролітами у водних розчинах, що супроводжуються утворенням води.

 

 

 

7. Виявлення хлорид-іонів у розчині.

 

 

 

8. Виявлення сульфат-іонів у розчині.

 

 

 

9. Виявлення карбонат-іонів у розчині.

 

 

 

10. Вплив концентрації і температури на швидкість реакції цинку з хлоридною кислотою.

 

 

 

11. Взаємодія гліцеролу з купрум(ІІ) гідроксидом.

 

 

 

12. Взаємодія глюкози з купрум(ІІ) гідроксидом.

 

 

 

13. Відношення крохмалю до води (розчинність, утворення клейстеру).

 

 

 

14. Взаємодія крохмалю з йодом.

 

 

Практичні роботи:

 

1. Реакції йонного обміну між електролітами у водних розчинах.

 

 

 

2. Розв’язування експериментальних задач.

 

 

 

3. Вплив різних чинників на швидкість хімічних реакцій.

 

 

 

4 Властивості етанової кислоти.

 

 

 

5 Виявлення органічних сполук у харчових продуктах.

 

 

Домашній експеримент

 

1. Виготовлення колоїдних розчинів (желе, кисіль тощо).

 

 

 

2. Порівняння мийної дії мила та прального порошку вітчизняного виробника.

 

 

 

3. Виявлення крохмалю в харчових продуктах.

 

 

К-ть годин за планом –                                Фактично проведено –

К-ть тематичних за планом -                           Фактично проведено –

ПІБ вчителя –

Погоджено з керівником ШМО (підпис)

Виконання програми

ХІМІЯ  ____10___ клас

_________________ н.р.

№ з/п

Тема

Дата проведення

Клас А

Клас Б

_______ семестр

Лабораторні досліди:

 

1. Виявлення органічних кислот у харчових продуктах.

 

 

 

 

2. Окиснення глюкози свіжоодержаним купрум(ІІ) гідроксидом.

 

 

 

3. Біуретова реакція.

 

 

 

 

4. Ксантопротеїнова реакція.

 

 

Практичні роботи:

 

1. Розв’язування експериментальних задач.

 

 

Домашній експеримент

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К-ть годин за планом –                                Фактично проведено –

К-ть тематичних за планом -                           Фактично проведено –

ПІБ вчителя –

Погоджено з керівником ШМО (підпис)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконання програми

ХІМІЯ  ____11___ клас

_________________ н.р.

№ з/п

Тема

Дата проведення

Клас А

Клас Б

_______ семестр

Лабораторні досліди:

 

1. Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів.

 

 

 

2. Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів.

 

 

 

 

3Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+),

 

 

 

 

4 Виявлення у розчині катіонів Феруму(3+),

 

 

 

 

5 Виявлення у розчині катіонів Барію,

 

 

 

 

6. Виявлення у розчині катіонів амонію.

 

 

 

 

7 Виявлення у розчинах силікат-

 

 

 

8. Виявлення у розчинах  ортофосфат-іонів.

 

 

Практичні роботи:

 

1. Дослідження якісного складу солей.

 

 

 

 

2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами.

 

 

Домашній експеримент

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К-ть годин за планом –                                Фактично проведено –

К-ть тематичних за планом -                           Фактично проведено –

ПІБ вчителя –

Погоджено з керівником ШМО (підпис)

 

 

docx
Додано
21 грудня 2021
Переглядів
651
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку