Звіт з виховної роботи в 10 класі за 1 семестр

Про матеріал
Звіт класного керівника Шеремет Т.І. про результати виховної роботи в класному колективі 10-А класу Загальні дані про класний колектив. В 10 – А класі навчається 19 учнів: 9 хлопчиків та 10 дівчаток. Виховна мета класного колективу Формування особистісної зрілості й життєвої компетентності учнів на засадах співпраці та співтворчості. Виховні завдання класного колективу: • прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для засвоєння навчальних програм і розвитку творчих здібностей ; • підтримувати позитивний мікроклімат в колективі на уроках і в позаурочному спілкуванні; • формувати в учнів високі моральні якості, доброту, чесність, чемність, почуття колективізму, культуру поведінки; • розвивати творчі здібності, підтримувати ініціативні, організа¬торські здібності та естетичні нахили в дітей; • сформувати навички здорового способу життя , дотримання санітарно - гігієнічних норм здоров'я; • ціннісне ставлення одне до одного, до батьків, учителів, молодших за віком і людей похилого віку.
Перегляд файлу

Звіт класного керівника

Шеремет Т.І. про результати виховної роботи в класному колективі 10-А класу

 

Загальні дані про класний колектив.

В 10 – А класі навчається  19 учнів:  9 хлопчиків та 10 дівчаток.  

Виховна мета класного колективу  Формування особистісної зрілості й життєвої компетентності учнів на засадах співпраці та співтворчості.

Виховні завдання класного колективу:

  • прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для засвоєння навчальних програм і розвитку творчих здібностей ;
  • підтримувати позитивний мікроклімат в колективі на уроках і в позаурочному спілкуванні;
  • формувати в учнів високі моральні якості, доброту, чесність, чемність, почуття колективізму, культуру поведінки;
  • розвивати творчі здібності, підтримувати ініціативні, організа­торські здібності та естетичні нахили в дітей;
  • сформувати навички  здорового способу життя , дотримання санітарно - гігієнічних норм здоров'я;
  • ціннісне  ставлення одне до одного, до батьків, учителів, молодших за віком і людей похилого віку.

За   2020- 2021 н. р. з учнями 10- А класу проведено значну виховну роботу.

   В цілому  клас представляє сформований учнівський колектив. Діти з достатнім та середнім навчальним потенціалом. Учні  дуже енергійні, жваві.

  Стосунки між учнями класу  дружні й доброзичливі, врівноважені. Конфліктні ситуації швидко вирішуються, діти самостійно знаходять порозуміння товаришують між собою.

 Учні класу мають достатній рівень свідомої дисципліни. В цілому дисципліна в класі сприятлива для проведення уроків.

В класі є лідери:   Антикало Вікторія,  Бричка Ольга. Здійснюється робота з опорою на лідерів , які можуть повести клас, організувати продуктивну роботу, залучити до активного життя в класі всіх учнів.

Пізнавальні особливості учнів класу  високі. У дітей гарно розвинена пам'ять, уява, мислення. У класі є творчі особистості з різними нахилами -  Ковалець Юлія, Гучок Каріна.

Учні класу згуртовані, вони вміють організувати справи із власної ініціативи

 також діти не байдужі до загальношкільних справ, добродійних акцій, завжди приймають активну участь. Майже у всіх учнів розвинуте почуття відповідальності.

Більшість дітей в класі задіяні в гуртковій роботі з баскетболу.

Учні  активні, люблять і вміють виконувати різні доручення. Упродовж року всіляко підтримувався рівень громадської активності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло створенню позитивного мікроклімату в колективі. Це добре позначилося на виховних аспектах учнів класу. Ми досягли успіхів у вихованні таких якостей, як ініціативність, чесність, акуратність, відповідальність за власні вчинки.

Батьки приймають активну участь в житті класу, школи. Всі діти знаходяться під контролем батьків.

 

Індивідуальна робота з активом классу:

  1. Активне залучення класу до шкільних і позашкільних заходів.
  2. Активна допомога учнів у педагогічній і громадській роботі класного керівника.
  3. Контроль за поведінкою, зовнішнім виглядом школярів.
  4. Взаємодопомога між однокласниками при хворобі та відсутності учнів на уроках.
    Форми роботи з батьками :
    • Батьківські лекторії , збори.
    • Індивідуальні бесіди з батьками ,консультації.
    • Відвідування сімей учнів.

Практикум „ Ділові ігри „ , Круглий стіл, обмін досвідом виховання в сім'ї

  • Анкетування, тестування.
  • Залучення батьків до громадської - корисної роботи класу.
  • Ставлення батьків до школи і вчителів позитивне.

Самоврядування в класному колективі..

Упродовж року ми підтримували рівень громадської ак­тивності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло ство­ренню позитивного мікроклімату в колективі. Десятиятикласники брали активну участь і у шкільних святах і благодійних акціях.

     В класі були проведенні тематичні виховні години до Дня козацтва «Козацькій славі жити у віках»,  Дня пам’яті жертв Голодомору та політичних репресій «Прости нас, пам'яте, прости!», «Україна – наш спільний дім», « Діти України про свої права», тематичних тижнів.

Учні проводять класні збори , де вирішують питання навчання , дисципліни та поведінки окремих учнів класу . Голови секторів контролюють роботу учнів на різних рівнях, допомагають.

Місячник основ безпеки життєдіяльності та формування здорового способу життя

Особисті цінності (до свого фізичного «Я»).

День Знань.

 

Перший урок присвячений 30-річниці Незалежності України  «З Україною в сердці»

 

Година спілкування «Вести здоровий спосіб життя– це модно і корисно».

Олімпійський тиждень здоров’я «Будьмо радісні й здорові, спритні, дужі та бадьорі».

 

Бесіда « Цигарка ворог - зброя проти неї ваша воля»

Година спілкування «Безпека на дорозі – безпека життя»

 

Місячник національно-патріотичного виховання

Національні цінності(ставлення особистості до суспільства і держави).

Бесіда «Українська національна символіка».

Година спілкування «Збройні сили України на захисті держави».

Батьківські збори на тему:

«Ваші діти – десятикласники». Вибір батьківського комітету.

Тренінгове заняття «Стоп булінг».

 

Місячник морально-етичного виховання

Загальнолюдські цінності (до психологічного «Я»).

Година спілкування «Найстрашніші втрати – духовні».

Бесіда«Мистецтво спілкування: коли яке слово мовити?».

Година спілкування до Дня пам’яті жертв голодомору в Україні: «Хліб на столі - достаток в сім’ї та радість в душі».

Місячник правових знань, правової пропаганди  і превентивного виховання

Громадянські цінності(ставлення особистості до суспільства і держави)

Година спілкування присвячена Дню Збройних Сил України «Героїв стежина – від батька до сина».

Година спілкування: «Чи можуть бути права без обов’язків?»

Батьківські збори  «Навчальні досягнення наших дітей».

Новорічна виставка

Бесіда-інструктаж «На канікули поспішаємо – безпечно відпочиваємо». (Повторення правил безпечної поведінки на льоду, на дорозі, з електроприладами.)

 

Методичні знахідки , що стали пріоритетними у виховній роботі – це проєктна діяльність направлена на формування навичок міжособистісної взаємодії , командної роботи,   креативності , критичного мислення , навичок аналізу та рефлексії , комунікативних умінь,  самодисципліни і самоорганізації, на підвищення рівня активності в навчально – пізнавальній діяльності учнів класу через вивчення та інтеграцію учнів в класному колективі методом заохочення успіхів особистості в колективних формах діяльності ,на підвищення життєвої активність пасивних учнів класу через стимулювання трудової активності та сформованих цінностей до праці.

У своїй роботі використовую також тренінгові вправи, за допомогою яких намагаюсь створити передумови для успішної роботи в класному колективі , формують в учасників вміння розкривати власні можливості , розвивають навички ефективного спілкування аналізувати свої поведінку та вчинки , розуміти інших.

Отже , підводячи підсумок у роботі , я дійшла висновку:  що виховна діяльність класу  як цілісна система складається із співпраці дорослих і учнів  утворює нове інтеграційне ціле , де кожна частина збагачує і доповнює одна одну, сприяє розвитку особистості дитини, формуванню у неї необхідних умінь і навичок колективного і громадського життя.

 

 

 

 

 

doc
Додано
25 грудня 2022
Переглядів
2202
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку