Звіт класного керівника
Шеремет Т.І. про результати виховної роботи в класному колективі 10-А класу
Загальні дані про класний колектив.
В 10 – А класі навчається 19 учнів: 9 хлопчиків та 10 дівчаток.
Виховна мета класного колективу Формування особистісної зрілості й життєвої компетентності учнів на засадах співпраці та співтворчості.
Виховні завдання класного колективу:
За 2020- 2021 н. р. з учнями 10- А класу проведено значну виховну роботу.
В цілому клас представляє сформований учнівський колектив. Діти з достатнім та середнім навчальним потенціалом. Учні дуже енергійні, жваві.
Стосунки між учнями класу дружні й доброзичливі, врівноважені. Конфліктні ситуації швидко вирішуються, діти самостійно знаходять порозуміння товаришують між собою.
Учні класу мають достатній рівень свідомої дисципліни. В цілому дисципліна в класі сприятлива для проведення уроків.
В класі є лідери: Антикало Вікторія, Бричка Ольга. Здійснюється робота з опорою на лідерів , які можуть повести клас, організувати продуктивну роботу, залучити до активного життя в класі всіх учнів.
Пізнавальні особливості учнів класу високі. У дітей гарно розвинена пам'ять, уява, мислення. У класі є творчі особистості з різними нахилами - Ковалець Юлія, Гучок Каріна.
Учні класу згуртовані, вони вміють організувати справи із власної ініціативи
також діти не байдужі до загальношкільних справ, добродійних акцій, завжди приймають активну участь. Майже у всіх учнів розвинуте почуття відповідальності.
Більшість дітей в класі задіяні в гуртковій роботі з баскетболу.
Учні активні, люблять і вміють виконувати різні доручення. Упродовж року всіляко підтримувався рівень громадської активності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло створенню позитивного мікроклімату в колективі. Це добре позначилося на виховних аспектах учнів класу. Ми досягли успіхів у вихованні таких якостей, як ініціативність, чесність, акуратність, відповідальність за власні вчинки.
Батьки приймають активну участь в житті класу, школи. Всі діти знаходяться під контролем батьків.
Індивідуальна робота з активом классу:
Практикум „ Ділові ігри „ , Круглий стіл, обмін досвідом виховання в сім'ї
Самоврядування в класному колективі..
Упродовж року ми підтримували рівень громадської активності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло створенню позитивного мікроклімату в колективі. Десятиятикласники брали активну участь і у шкільних святах і благодійних акціях.
В класі були проведенні тематичні виховні години до Дня козацтва «Козацькій славі жити у віках», Дня пам’яті жертв Голодомору та політичних репресій «Прости нас, пам'яте, прости!», «Україна – наш спільний дім», « Діти України про свої права», тематичних тижнів.
Учні проводять класні збори , де вирішують питання навчання , дисципліни та поведінки окремих учнів класу . Голови секторів контролюють роботу учнів на різних рівнях, допомагають.
Місячник основ безпеки життєдіяльності та формування здорового способу життя
Особисті цінності (до свого фізичного «Я»).
День Знань.
Перший урок присвячений 30-річниці Незалежності України «З Україною в сердці»
Година спілкування «Вести здоровий спосіб життя– це модно і корисно».
Олімпійський тиждень здоров’я «Будьмо радісні й здорові, спритні, дужі та бадьорі».
Бесіда « Цигарка ворог - зброя проти неї ваша воля»
Година спілкування «Безпека на дорозі – безпека життя»
Місячник національно-патріотичного виховання
Національні цінності(ставлення особистості до суспільства і держави).
Бесіда «Українська національна символіка».
Година спілкування «Збройні сили України на захисті держави».
Батьківські збори на тему:
«Ваші діти – десятикласники». Вибір батьківського комітету.
Тренінгове заняття «Стоп булінг».
Місячник морально-етичного виховання
Загальнолюдські цінності (до психологічного «Я»).
Година спілкування «Найстрашніші втрати – духовні».
Бесіда«Мистецтво спілкування: коли яке слово мовити?».
Година спілкування до Дня пам’яті жертв голодомору в Україні: «Хліб на столі - достаток в сім’ї та радість в душі».
Місячник правових знань, правової пропаганди і превентивного виховання
Громадянські цінності(ставлення особистості до суспільства і держави)
Година спілкування присвячена Дню Збройних Сил України «Героїв стежина – від батька до сина».
Година спілкування: «Чи можуть бути права без обов’язків?»
Батьківські збори «Навчальні досягнення наших дітей».
Новорічна виставка
Бесіда-інструктаж «На канікули поспішаємо – безпечно відпочиваємо». (Повторення правил безпечної поведінки на льоду, на дорозі, з електроприладами.)
Методичні знахідки , що стали пріоритетними у виховній роботі – це проєктна діяльність направлена на формування навичок міжособистісної взаємодії , командної роботи, креативності , критичного мислення , навичок аналізу та рефлексії , комунікативних умінь, самодисципліни і самоорганізації, на підвищення рівня активності в навчально – пізнавальній діяльності учнів класу через вивчення та інтеграцію учнів в класному колективі методом заохочення успіхів особистості в колективних формах діяльності ,на підвищення життєвої активність пасивних учнів класу через стимулювання трудової активності та сформованих цінностей до праці.
У своїй роботі використовую також тренінгові вправи, за допомогою яких намагаюсь створити передумови для успішної роботи в класному колективі , формують в учасників вміння розкривати власні можливості , розвивають навички ефективного спілкування аналізувати свої поведінку та вчинки , розуміти інших.
Отже , підводячи підсумок у роботі , я дійшла висновку: що виховна діяльність класу як цілісна система складається із співпраці дорослих і учнів утворює нове інтеграційне ціле , де кожна частина збагачує і доповнює одна одну, сприяє розвитку особистості дитини, формуванню у неї необхідних умінь і навичок колективного і громадського життя.