Звіт з виховної роботи в 10 класі на 2 семестр

Про матеріал
Звіт класного керівника Шеремет Т.І. про результати виховної роботи в класному колективі 10-А класу за ІІ семестр 2021-2022 н. р. Загальні дані про класний колектив. В 10– А класі навчається 19 учнів: 9 хлопчиків та 10дівчаток. Виховна мета класного колективу Формувати загальнолюдські цінності, виховувати гармонійну, всебічно розвинену особистість учня. Виховні завдання класного колективу: • прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для засвоєння навчальних програм і розвитку творчих здібностей ; • підтримувати позитивний мікроклімат в колективі на уроках і в позаурочному спілкуванні; • формувати в учнів високі моральні якості, доброту, чесність, чемність, почуття колективізму, культуру поведінки; • розвивати творчі здібності, підтримувати ініціативні, організа¬торські здібності та естетичні нахили в дітей; • сформувати навички здорового способу життя , дотримання санітарно - гігієнічних норм здоров'я; • ціннісне ставлення одне до одного, до батьків, учителів
Перегляд файлу

Звіт класного керівника

Шеремет Т.І. про результати виховної роботи в класному колективі

10-А класу

за ІІ семестр

2021-2022 н. р.

Загальні дані про класний колектив.

В 10– А класі навчається  19 учнів:  9 хлопчиків та 10дівчаток.  

Виховна мета класного колективу  Формувати загальнолюдські цінності, виховувати гармонійну, всебічно розвинену особистість учня.
Виховні завдання класного колективу:

  • прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для засвоєння навчальних програм і розвитку творчих здібностей ;
  • підтримувати позитивний мікроклімат в колективі на уроках і в позаурочному спілкуванні;
  • формувати в учнів високі моральні якості, доброту, чесність, чемність, почуття колективізму, культуру поведінки;
  • розвивати творчі здібності, підтримувати ініціативні, організа­торські здібності та естетичні нахили в дітей;
  • сформувати навички  здорового способу життя , дотримання санітарно - гігієнічних норм здоров'я;
  • ціннісне  ставлення одне до одного, до батьків, учителів, молодших за віком і людей похилого віку.

За   2021-2022 н. р. з учнями 10- А класу проведено значну виховну роботу в очному, а також дистанційному форматі.

   В цілому  клас представляє сформований учнівський колектив. Діти всі з середнім, початковим та достатнім  навчальним потенціалом. Учні енергійні і жваві.

  Стосунки між учнями класу  дружні й доброзичливі, врівноважені. Конфліктні ситуації швидко вирішуються, діти самостійно знаходять порозуміння товаришують між собою.

 Учні класу мають як високий, достатній так і середній рівень свідомої дисципліни. Так як учні 10 класу є старшокласниками, вони є енергійними і жвавими, тому допускають порушення дисципліни на уроках під час очного навчання,  що заважає вчителю у проведенні уроку, ця ж причина впливає на якість їхніх знань, адже не повністю сконцетровують увагу на уроці і на навчальному матеріалі. У зв’язку із карантином діти повинні були перебувати в навчальному класі протягом навчального дня, через що і виникали проблеми, адже дітям важко було знаходитися в класному приміщенні протягом  навчального дня, з початком повномаштабної війни діти навчалися в дистанційному форматі, тому виникали такі проблеми як  відсутність на уроках, невиконання домашніх завдань, ігнорування вчителя коли вчитель звертається до учня під час онлайн-уроку.   

В класі є лідери:   Осипчук Марічка,  Бричка Ольга. Здійснюється робота з опорою на лідерів , які можуть повести клас, організувати продуктивну роботу, залучити до активного життя в класі всіх учнів.

Пізнавальні особливості учнів класу  високі. У дітей гарно розвинена пам'ять, уява, мислення, інтуїція, логічне мислення. У класі є творчі особистості з різними нахилами -  Ковалець Юлія, Гучок Каріна, Козаченко Марія Б.,Шупрудько Ганна.

Учні класу згуртовані, вони вміють організувати справи із власної ініціативи,

 також діти не байдужі до загальношкільних справ, добродійних акцій, завжди приймають активну участь. Але на жаль, у  невеликого відсотка з усіх учнів розвинуте почуття відповідальності, здебільшого в  дівчаток, це було відображено і під час онлайн-уроків.

Більшість дев’ятикласників  охоче трудяться, підтримуючи чистоту та порядок на шкільній території й у приміщенні класу.

 Діти задіяні в гуртковій роботі з фізичної культури, а саме, з волейболу і баскетболу.

Учні  активні, люблять і вміють виконувати різні доручення. Упродовж року всіляко підтримувався рівень громадської активності, зацікавленості життям класу, навчанням під час дистанційного навчання, що сприяло створенню позитивного мікроклімату в колективі. Це добре позначилося на виховних аспектах учнів класу.

Індивідуальна робота з активом классу:

  1. Активне залучення класу до шкільних і позашкільних заходів.
  2. Активна допомога учнів у педагогічній і громадській роботі класного керівника.
  3. Контроль за дотримання санітарних норм під час навчання в умовах карантину
  4. Контроль за поведінкою, зовнішнім виглядом школярів.
  5. Контроль за щоденником і наявністю підручників.
  6. Взаємодопомога між однокласниками при хворобі та відсутності учнів на уроках.
    Форми роботи з батьками :
    • Батьківські лекторії , збори.
    • Індивідуальні бесіди з батьками ,консультації.
    • Спілкування в мережі Viber в батьківській групі.
    • Практикум „ Ділові ігри „ , Круглий стіл, обмін досвідом виховання в сім'ї
    • Анкетування, тестування.

 

У своїй роботі використовую також тренінгові вправи, за допомогою яких намагаюсь створити передумови для успішної роботи в класному колективі , формують в учасників вміння розкривати власні можливості , розвивають навички ефективного спілкування аналізувати свої поведінку та вчинки , розуміти інших.

 

СІЧЕНЬ

Місячник громадянського виховання

 

Компетентність: ініціативність підприємливість, комунікативна, 

спілкування державною мовою.

Основний зміст виховання: громадянські цінності  (ставлення особистості до держави і народу,  до праці)

Обмін думками «Як я провів зимові канікули»

 

 

C:\Users\Таня\Downloads\20210507_090716 (1).jpg

Година спілкування: «Ми – громадяни вільної України»

Година спілкування «Твій вибір – життєвий успіх»

День пам’яті героїв Крут

Лютий

Місячник сприяння творчому та інтелектуальному розвитку особистості

Компетентність: уміння вчитися впродовж життя; інформаційно-цифрова компетентність, математична компетентність, спілкування іноземними мовами, спілкування державною мовою.

 

Основний зміст виховання: особисті цінності (ставлення до праці,  до свого соціального «Я»)

Національний урок "Небесна сотня і в пам'яті навіки!"

Година спілкування "Цінність щастя"

Година спілкування "Моральний ідеал та твоє місце в житті"
Година спілкування "Лихослів`я в нашому житті"
Батьківські збори «Виховання відповідальності в дорослих дітей»

Години спілкування присвячені Дню води

D:\Робота\10\виховна\зображення_viber_2022-02-23_15-20-55-653.jpg

Друге життя використаних речей

D:\Робота\10\виховна\20220128_122824.jpg

 

Березень

Місячник художньо-естетичного виховання

Компетентність: загальнокультурна грамотність, обізнаність і здатність до самовираження в сфері культури.

Основний зміст виховання: національні цінності (ставлення до мистецтва)

Година спілкування "Моральний ідеал та твоє місце в житті"
Година спілкування "Лихослів`я в нашому житті"
Колективна справа «Хай сяє наш клас чистотою»

Генеральне прибирання

Аналіз успішності учнів класу. Індивідуальні бесіди з окремими учнями щодо покращення рівня знань

Батьківські збори «Виховання відповідальності в дорослих дітей»

КВІТЕНЬ

Місячник екологічного виховання

 

Компетентність: екологічна грамотність, компетентності  у природничих науках і технологіях.

Основний зміст виховання: екологічні цінності (ставлення до природи)

Класна година "Без стереотипів"
Години спілкування: «Природа – єдина книга, кожна сторінка якої наповнена глибоким змістом»

Тематична урок до Дня Чорнобильської трагедії «Допоможи нам, Божа Мати, дай терпіння і зусиль, щоб забути, щоб не знати гіркий Чорнобиля полин!»

 

ТРАВЕНЬ

Місячник родинного виховання

Компетентність: соціальна та громадянська

Основний зміст виховання: родинні ціннісне (ставлення до людей,  до суспільства і держави)

Година спілкування «Родина, рід – які святі слова!»

День Перемоги «Сумні дзвони пам’яті!»

Уроки пам'яті, мужності, зустрічі з ветеранами війни «Війна пройшла по їхніх долях»

Година спілкування «Вибір є завжди у кожного з нас»

Батьківські збори: «Турботливі батьки- успішна дитина»

Година спілкування «Вибір є завжди у кожного з нас»

Виховна година «Алкоголь - викрадач розуму». Обговорення відео

 

ЧЕРВЕНЬ

Місячник духовного виховання

Компетентність: добро, милосердя,правда.

Основний зміст виховання: духовні ціннісне (ставлення до власного життя та людської життєдіяльності)

Бесіда «Хто такі волонтери? Їх значення у суспільстві?»

Цільовий інструктаж учнів з безпеки життєдіяльності під час екскурсій та літніх канікул

Висновки

 Виходячи з аналізу виховної роботи за ІІ семестр, слід відзначити, що поки що не вдалося поставити рівень успішності окремих учнів класу на належний рівень.  У деяких учнів погане відвідування школи і поведінка на уроках. У наступному навчальному році виховна робота у класі має бути спрямована на розкриття та реалізацію учнівської творчості в контексті формування відповідального ставлення до своїх обов’язків, продовжити роботу щодо виховання активної життєвої позиції та лідерських якостей через  учнівське самоврядування в класі, сприяти тому, щоб зміст та форми колективної творчої діяльності допомагали кожному знайти себе, самовизначитися. Виховна діяльність класу  як цілісна система складається із співпраці дорослих і учнів  утворює нове інтеграційне ціле , де кожна частина збагачує і доповнює одна одну, сприяє розвитку особистості дитини, формуванню у неї необхідних умінь і навичок колективного і громадського життя.

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
25 грудня 2022
Переглядів
655
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку