Звіт класного керівника
Шеремет Т.І. про результати виховної роботи в класному колективі
9-А класу
за ІІ семестр
2020-2021 н. р.
Загальні дані про класний колектив.
В 9– А класі навчається 20 учнів: 10 хлопчиків та 10дівчаток.
Виховна мета класного колективу Формувати загальнолюдські цінності, виховувати гармонійну, всебічно розвинену особистість учня.
Виховні завдання класного колективу:
За 2020-2021 н. р. з учнями 9- А класу проведено значну виховну роботу.
В цілому клас представляє сформований учнівський колектив. Діти всі з середнім, початковим та достатнім навчальним потенціалом. Учні енергійні і жваві.
Стосунки між учнями класу дружні й доброзичливі, врівноважені. Конфліктні ситуації швидко вирішуються, діти самостійно знаходять порозуміння товаришують між собою.
Учні класу мають як достатній рівень так і середній рівень свідомої дисципліни. Так як учні 9 класу є старшокласниками, вони є енергійними і жвавими, тому допускають порушення дисципліни на уроках, що заважає вчителю у проведенні уроку, ця ж причина впливає на якість їхніх знань. У зв’язку із карантином діти повинні перебувати в навчальному класі протягом навчального дня, через що і виникають проблеми, адже дітям важко знаходитися в класному приміщенні протягом навчального дня.
В класі є лідери: Осипчук Марічка, Бричка Ольга. Здійснюється робота з опорою на лідерів , які можуть повести клас, організувати продуктивну роботу, залучити до активного життя в класі всіх учнів.
Пізнавальні особливості учнів класу високі. У дітей гарно розвинена пам'ять, уява, мислення, інтуїція, логічне мислення. У класі є творчі особистості з різними нахилами - Ковалець Юлія, Гучок Каріна, Козаченко Марія Б.
Учні класу згуртовані, вони вміють організувати справи із власної ініціативи,
також діти не байдужі до загальношкільних справ, добродійних акцій, завжди приймають активну участь. Але на жаль, у невеликого відсотка з усіх учнів розвинуте почуття відповідальності, здебільшого в дівчаток.
Більшість дев’ятикласників охоче трудяться, підтримуючи чистоту та порядок на шкільній території й у приміщенні класу.
Діти задіяні в гуртковій роботі з фізичної культури, а саме, з волейболу і баскетболу.
Учні активні, люблять і вміють виконувати різні доручення. Упродовж року всіляко підтримувався рівень громадської активності, зацікавленості життям класу, навчанням під час дистанційного навчання, що сприяло створенню позитивного мікроклімату в колективі. Це добре позначилося на виховних аспектах учнів класу.
Індивідуальна робота з активом классу:
Виготовлення Валентинки до Дня Святого Валентина
Проведено Національний урок до Дня Пам’яті і Примирення
Святкова фотосесія до Дня Вишиванки
Проведено Національний урок з безпеки дорожнього руху
Учні проводять класні збори де вирішують питання навчання , дисципліни та поведінки окремих учнів класу . Голови секторів контролюють роботу учнів на різних рівнях.
Про
У своїй роботі використовую також тренінгові вправи, за допомогою яких намагаюсь створити передумови для успішної роботи в класному колективі , формують в учасників вміння розкривати власні можливості , розвивають навички ефективного спілкування аналізувати свої поведінку та вчинки , розуміти інших.
Отже , підводячи підсумок у роботі , я дійшла висновку: що виховна діяльність класу як цілісна система складається із співпраці дорослих і учнів утворює нове інтеграційне ціле , де кожна частина збагачує і доповнює одна одну, сприяє розвитку особистості дитини, формуванню у неї необхідних умінь і навичок колективного і громадського життя.
Висновки
Виходячи з аналізу виховної роботи за ІІ семестр, слід відзначити, що поки що не вдалося поставити рівень успішності окремих учнів класу на належний рівень. У деяких учнів погане відвідування школи і поведінка на уроках. У наступному навчальному році виховна робота у класі має бути спрямована на розкриття та реалізацію учнівської творчості в контексті формування відповідального ставлення до своїх обов’язків, продовжити роботу щодо виховання активної життєвої позиції та лідерських якостей через учнівське самоврядування в класі, сприяти тому, щоб зміст та форми колективної творчої діяльності допомагали кожному знайти себе, самовизначитися.
1