Звіт класного керівника 10-А класу Сук В.Є.
Протягом 1 семестру 2022-22023 навчального року я працювала класним керівником 10-А класу. Початок нового навчального року вніс кардинальні зміни у життя учнів через продовження навчання і виховання у дистанційному форматі та під час військового стану.
Тому першочерговим завданням було створення цілісного класного колективу та оптимального соціально-культурного мікроклімату в ньому, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би учням легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом або створювати безпечну альтернативу та безпеку у віртуальному просторі(зокрема для учнів з окупованих територій- Белінського О.,Кружнової А.).
Пріоритетом обраної виховної моделі у 10 класі є прагнення підготувати старшокласника до тих життєвих ситуацій, в яких йому доведеться діяти в майбутньому-відповідального громадянина і патріота своєї держави.
Пріоритетними напрямками роботи у 1 півріччі стали:
-патріотичне виховання;
-національне виховання;
-формування внутрішньої системи моральних регуляторів поведінки;
-формування активної громадської позиції громадянина України;
-розвиток особистості учнів, формування їх інтелектуального та морального потенціалу молоді України;
-дотримання санітарно - гігієнічних норм здоров'я;
-виховання турботливого ставлення одне до одного, до батьків, учителів, молодших за віком і людей похилого віку.
У процесі роботи я бачу, як дорослішають вихованці, якими самостійними вони стають, як вдало проходить соціалізації. Вони незалежні, доброзичливі в спілкуванні, емоційно-відкриті та чутливі до моральних проблем.
Напрямок роботи |
Цикли проведених бесід |
Мета та особливості |
Національне виховання |
Класна година “Ми українці: честь і слава незламним”, Бесіда “Що означає бути патріотом”,
Інформхвилинка “150 років із дня народження Соломії Крушельницької (1872–1952), оперної співачки, громадської діячки, педагогині”,
Інформхвилинка 90 років із дня народження Анатолія Солов’яненка (1932–1999), оперного співака, громадського діяча, Героя України;
Виховна година “Ідентичність українця”
Історичний екскурс “130 років із дня народження Михайла Кравчука (1892–1942), вченого, математика, академіка, репресованого”
Виховна година “Шлях України до незалежності”
Виховна година “ День українського козацтва і захисника України”
Інформхвилинка « День ракетних військ та артилерії України»
Святкова зустріч « День збройних сил України»
|
Формування ідеалів, поглядів, переконань, традицій, звичаїв та інших форм соціальної поведінки, спрямованих на організацію життєдіяльності підростаючих поколінь, засвоєння духовної і матеріальної культури нації, формування національної свідомості,ознайомлення із видатними вітчизняними постатями, які вплинули на формування України |
Соціально-правове виховання |
Бесіда «Єдність та відмінність права та моралі. Як ви розумієте поняття «аморальний вчинок»,
Виховна бесіда «Вивчаємо Конституцію України»
Дискусія “Декларація прав людини.Чому важливо знати свої права? |
Формування правової свідомості та культури ратної праці, повсякденної життєдіяльності у відповідності з вимогами законів, загальноприйнятих норм і принципів поведінки, формуванням поваги до Конституції та інших законів і правових актів України. |
Формування здорового способу життя |
Лекторій “Профілактика харчових отруєнь”,
|
Забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей, охорона та зміцнення їхнього здоров’я |
Превентивне виховання |
Школа здоров’я «Молодь проти наркоманії та СНІДу» |
Попередження, подолання відхилень у поведінці школярів і запобігання розвитку різних форм їх асоціальної, аморальної поведінки. |
Трудове виховання |
Трудовий десант щотижня,щомісяця |
Прищеплення виконавчої дисципліни |
Естетичне виховання |
Конкурс новорічних поробок |
Формування естетичних поглядів і смаків, навичок творити прекрасне; розвиток творчих здібностей; виховання гуманістичних якостей, інтересів і любові до життя в його різноманітних проявах |
Безпека життєдіяльності |
Бесіда «Правила безпечної поведінки в умовах воєнного стану», Бесіда “Сигнали повітряної тривоги-дії громадян”, Практикум “Правила дорожні знай” Закон україни «Про дорожній рух». Правила дорожнього руху, як правова основа дорожнього руху, що має створити безпечні умови для його учасників, Практикум “Правила дорожні знай” Закон україни «Про дорожній рух». Правила дорожнього руху, як правова основа дорожнього руху, що має створити безпечні умови для його учасників, Безпечна поведінка під час користування суспільним транспортом Бесіда “Безпечне користування газом в побуті” Інструктаж “Небезпечні предмети (знахідки) та дії у разі їх виявлення” Бесіда « Бережи здоров’я змолоду. Не переохолоджуй організм. Профілактика простудних захворювань»
|
Формування в учнів свідомого ставлення до збереження особистого життя здоров’я шляхом надання теоретичних знань, практичних умінь, вправляння у практичних ситуаціях. |
Безпека в інтернеті |
Складання пам’ятки “Безпека в інтернеті”
Лекторій“Переваги і недоліки всесвітньої мережі”
Бесіда “Подорож океаном комп’ютерних знань”
Бесіда “Можливості Мережі інтернет.Критичне оцінювання відомостей,отриманих в інтернеті”
|
Виховання культури користувача Інтернетом |
У своїй роботі використовую бесіди,лекторії,опитування,відео проекти, тренінгові вправи, за допомогою яких намагаюсь створити передумови для успішної роботи в класному колективі , формувати в учасників виховного процесу вміння розкривати власні можливості , розвивають навички ефективного спілкування аналізувати свої поведінку та вчинки , розуміти інших.
Роботі з батьками теж приділяється багато уваги. Проводила роботу по залученню батьків до співпраці, проводжу з ними індивідуальні бесіди, консультації. Ставлення батьків до ліцею і вчителів позитивне. В основному всі діти знаходяться під контролем батьків.
Отже , підводячи підсумок у роботі , я дійшла висновку: що виховна діяльність класу як цілісна система складається із співпраці дорослих і учнів утворює нове інтеграційне ціле, де кожна частина збагачує і доповнює одна одну, сприяє розвитку особистості дитини, формуванню у неї необхідних умінь і навичок колективного і громадського життя, навіть у кризових умовах воєнного стану.