Тема. Зворотна і пряма лічба в межах 10. Визначення місця числа в числовому ряду
Мета: ознайомити з поняттям «сусіди» числа, закріпити вміння лічити в прямому і зворотному порядку, використовуючи порядкові числівники, розвивати дрібну моторику, тонку рухову координацію, виховувати самостійність та акуратність в роботі.
Обладнання Малюнок потяга, магнітна дошка, ноутбук,картки «сусіди числа»,кольорові гумки, геометричні фігури, фітбол.
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. -Розкажи коротко, яка сьогодні погода? Якого кольору листя на деревах?
Розклади картки з цифрами від 1 до 5 в порядку зростання. На зворотній стороні карток є букви. Прочитай слово «ОСІНЬ».
2 .-Назви перший осінній місяць, другий, третій. Прочитай назви місяців і склади картки правильно.
ІІ Відтворення і корекція опорних знань, умінь і навичок учня
Фізхвилинка.
З метою профілактики енкопрезу дитина сідає на фітбол і підстрибує на ньому, рахуючи до 10.
Учень самостійно включає ноутбук і друкує цифри від 1 до 7, від 5 до 10, від 3 до 8, від 9 до 3, від 7 до 1, від 10 до 2. Називає надруковані цифри.
ІІІ. Повідомлення теми, мети, завдань уроку
Учень називає зображення звірят, які визирають з вікон першого і
третього вагонів.
ІV. Повторення, узагальнення і систематизація знань
1. Вправи для пальців рук.
Тест Керна на уміння наслідувати. «Роби так, як я». Вчитель одягає на свої пальці різні гумки в різних комбінаціях і просить відтворити.
2. Письмо цифри 1. Спочатку учень обводить цифру 1, потім пише цифру за опорними точками і самостійна спроба.
3. Розв'язування прикладів з допомогою калькулятора.
Учень обводить записані вчителем приклади, читає їх, розв'язує з допомогою калькулятора, озвучує результат. Вчитель записує результат простим олівцем, учень обводить.
4.- Назви геометричні фігури.
Учень бере в руки по черзі геометричні фігури і називає їх.
VI. Підсумок уроку