. Зворотна і пряма лічба в межах 10. Визначення місця числа в числовому ряду

Про матеріал
.Дана розробка уроку буде корисною для вчителів, які працюють з дітьми з інтелектуальними порушеннями помірного ступеню.
Перегляд файлу

Тема.   Зворотна і пряма лічба в межах 10. Визначення місця числа в    числовому ряду

Мета: ознайомити з поняттям «сусіди» числа, закріпити вміння лічити в прямому і зворотному порядку, використовуючи порядкові числівники, розвивати дрібну моторику, тонку рухову координацію, виховувати самостійність та акуратність в роботі.

Обладнання  Малюнок потяга, магнітна дошка, ноутбук,картки «сусіди числа»,кольорові гумки, геометричні фігури, фітбол.

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. -Розкажи коротко, яка сьогодні погода? Якого кольору листя на деревах?

  • Розшифруй слово.

Розклади картки з цифрами від 1 до 5 в порядку зростання. На зворотній стороні карток є букви. Прочитай слово «ОСІНЬ».

2 .-Назви перший осінній місяць, другий, третій. Прочитай назви місяців і склади картки  правильно.

ІІ    Відтворення і корекція опорних знань, умінь і навичок учня

  1. – Назви  ( прочитай)  дні тижня. Скільки днів у тижні? Який сьогодні день? Назви перший день тижня, другий, третій, четвертий, сьомий.

Фізхвилинка.

З метою профілактики енкопрезу дитина сідає на фітбол і підстрибує на ньому, рахуючи до 10.

 

  1. Лічба «ланцюжок»

Учень самостійно включає ноутбук і друкує цифри від 1 до 7, від 5 до 10, від 3 до 8, від 9 до 3, від 7 до 1, від 10 до 2. Називає надруковані цифри.

 

ІІІ.   Повідомлення теми, мети, завдань уроку

  1. –Розглянь малюнок потяга. Хто їде у вагонах, сусідніх до другого?

Учень називає зображення звірят, які визирають з вікон першого і

третього вагонів.

  1. – Склади на магнітній дошці числа в порядку зростання від 1 до 10.
  2. З опорою на складений числовий ряд виконує наступне завдання з карток
  • Назви «сусідів» числа 2, 6, 9, 5.

ІV.   Повторення, узагальнення і систематизація знань

1. Вправи для пальців рук.

Тест Керна на уміння наслідувати. «Роби так, як я». Вчитель одягає на свої пальці різні гумки в різних комбінаціях і просить відтворити.

2. Письмо цифри 1. Спочатку учень обводить цифру 1, потім пише цифру за опорними точками і самостійна спроба.

3. Розв'язування прикладів з допомогою калькулятора.

Учень обводить записані вчителем приклади, читає їх, розв'язує  з допомогою калькулятора, озвучує результат. Вчитель записує результат простим олівцем, учень обводить.

4.- Назви геометричні фігури.

 Учень бере в руки по черзі геометричні фігури і називає їх.

VI.   Підсумок уроку

  • Ти сьогодні був уважний, старанно виконував всі завдання. Молодець!

 

 

  

   

       

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
18 лютого 2020
Переглядів
3566
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку