Зворотній зв'язок: дієві методики

Про матеріал
Чи знаєте ви скільки думок виникає в нашому мозку щодня? За оцінками експертів розум генерує від 60 до 80 тисяч думок на день. Цікаво, а яку кількість думок, пов’язаних з темою уроку генерує мозок дитини протягом 45 хвилин уроку. Як перевірити чи отримав учень відповідь на своє запитання, яке виникло під час оголошення теми чи мети уроку, як отримати докази, що учень успішно засвоїв тему уроку. Один із способів отримати відповіді на запитання – провести рефлексію, або ж іншими словами поміркувати над отриманими знаннями чи досвідом.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала:вчитель англійської мови. Первомайського ліцею № 6 Щербата Світлана Олександрівна. Зворотній зв’язок: дієві методики

Номер слайду 2

Рефлексія на уроці – це спільна діяльність учнів і вчителя, яка дає змогу вдосконалювати навчальний процес, орієнтуючись на особистість кожного учня, та сприяє створенню позитивної навчальної атмосфери, зокрема у вивченні іноземної мови.

Номер слайду 3

Правильна рефлексія розвиває:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} - навички навчатися;{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}- навички письма/мовлення;{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}- критичне мислення;{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}- навички планування;{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}- відповідальність.

Номер слайду 4

Які види рефлексії потрібно використовувати вчителю на уроці?

Номер слайду 5

Рівні рефлексії

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Ввімкнені камери: 1. Працюють на залучення.2. Утримують увагу.3. Покращують емоційний контакт.4. Розширюють можливості сприйняття. Не виходить з першого разу – продовжуйте просити учнів вмикати камери!

Номер слайду 7

Номер слайду 8

https://onlinetestpad.com/ru/survey/3176-refleksiya https://naurok.com.ua/test/refleksiya-1615332.html

Номер слайду 9

• Не підглядаючи у свої нотатки, напишіть, що найбільше запам’яталося про сьогоднішній урок? • Які цікаві питання сьогоднішньої теми залишаються для вас без відповіді? • На вашу думку, яка найкорисніша ідея обговорювалася на сьогоднішньому уроці? • Чи погоджуєтесь ви із цим твердженням:______? Чому? • Що ви вважаєте основною метою сьогоднішнього уроку? • Які зв’язки ви помітили між сьогоднішньою темою та іншими темами, які ми раніше опанували? • Що з вивченого на уроці, на вашу думку, пов’язане з тим, що ви вивчали на інших предметах?

Номер слайду 10

Номер слайду 11

https://worditout.com/

Номер слайду 12

The Body. My Hobbies. My Personality. All About Me. My Day

Номер слайду 13

There is a river in London called Thames. There are a lot of bridges over it. The Tower Bridge is very old and very famous.

Номер слайду 14

https://www.instagram.com/reel/Czzp8l1r. NHI/?igshid=MTc4 Mm. M1 Ym. I2 Ng== https://www.instagram.com/reel/Czp. PPIr. LZJC/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=Mz. Rl. ODBi. NWFl. ZA==

Номер слайду 15

Комікс – це послідовність зображень, об'єднаних однією історією або однією ідеєю з різною метою.

Номер слайду 16

Список використаних джерел:1. Гуменюк І. Б. Удосконалення рефлексивних умінь учителя англійської мови як засіб керування власним професійним розвитком. URL: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4256 2. Котик І. О. Механізми рефлексії у процесі розвитку суб'єктності людини: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / 177 Інна Олександрівна Котик ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. — К., 2004. — 20 с. 3. Нова українська школа. Концептуальні засади реформування середньої освіти / МОН України. Київ, 2016. 40 с. 4. Юрій Гайдученко. Рефлексія на уроці. Спецпроєкт «Бери і роби». НУШ. URL: https://www.youtube.com/watch?v=gdod. L2 Dy_c. Y

Номер слайду 17

Дякую за увагу!sviitlaanaa19@gmail.com

pptx
Додано
27 листопада 2023
Переглядів
167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку