Звук [в]. Мала буква в. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами.

Про матеріал
З елементами STEM освіти для учнів 1 класу на уроці читання. Звук [в]. Мала буква в. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами для для кращого запам'ятовування матеріалу та формування предметних компетентностей та формування ключових компетентностей.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкритий урок

з навчання грамоти у 1 класі

Тема:«Звук [в]. Мала буква в.

Читання складів, слів і речень

з вивченими літерами»

 

 

 

 

Підготувала та провела

вчитель початкових класів

ліцею №10

МОЙСЕЄНКО Алла Борисівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Звук [в]. Мала буква в. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами.

Формування предметних компетентностей:

  • ознайомити учнів з буквою в та її звуковим значенням; вправляти у визначенні наголошеного складу; вчити писати малу і велику літери в; розвивати фонематичний слух; зв’язне мовлення; активний словник учнів; виховувати інтерес до пізнання нового.

Формування ключових компетентностей:

  • Компетентність спілкування державною мовою для прагнення відроджувати й вивчати оригінальну творчість народу, розуміння україномовних текстів різних жанрів;
  • Ціннісно-смислову компетентність шляхом аналізу сюжету прослуханих творів засвоювати правила поведінки в суспільстві;
  • Здоровязбережувальну компетентність шляхом гармонійного існування в суспільстві.

Очікувані результати:

  • З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.
  • Обговорює сюжетно-рольову гру, у якій брав участь (як відбувалася гра?, чи отримали задоволення від гри? якщо ні, то що цьому перешкодило).
  • Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось /кимось).
  • Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого й побаченого.
  • Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання.
  • Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо).
  • Записує елементарні повідомлення за допомогою умовних позначок для слів-назв предметів, дій, ознак.
  • Відтворює графічні знаки за зразком.
  • Висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів.
  • Розрізняє голосні (складотворчі) та приголосні звуки.
  • Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.
  • Розрізняє глухі та дзвінкі приголосні звуки.
  • Розрізняє тверді та м’які парні приголосні звуки.
  • Використовує голос (тембр, темп, інтонація) і мову тіла (міміку, жести, рухи) для створення образу в процесі сюжетно-рольової гри.

 

Предмети, що інтегруються: українська мова, Я досліджую світ, математика.

 

Обладнання: підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали,  кольорові олівці та фломастери.

 

Тип уроку: урок формування компетентностей.

Перебіг заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивація пізнавальної діяльності.

Вправа «Настрій ведмедика» Слайд 2

  • Покажіть свій настрій за допомогою ведмедика.

kak_narisovat_koda_iz_bratec_medvezhonok_karandashom_pojetapno mishka 37f2905a2542d14f0c368e0a11c4dbff

 

ІІ. Етап цілепокладання

  1. Прийом «Інтрига»

Потрібно відкрити подарункові коробки і тоді ви дізнаєтесь, хто сьогодні буде проводити у нас урок математики.

  1. Усні обчислення. Обчислення виразів (фронтальна робота з використанням прийому «Шифрувальник»).

5 + 4  5 + 1   8 + 2   4 + 3

10 – 2  9 – 4    3 + 1   1 + 1

- Прочитайте зашифроване слово. Для цього поставте картки з відповідями у порядку зростання і переверніть.

 

2

4

5

6

7

8

9

10

В

Е

Д

М

Е

Д

И

К

 

ІІІ. Етап цілереалізації

  1. Повторення вивченого.

– У мене на столі ведмедик знайшов букву. (Вчитель показує к.) Хочу запропонувати зіграти вам в гру «Знайди букву». Слайд 3

Л

С

К

А

О

У

К

С

Е

І

О

К

Л

К

А

І

І

К

У

Л

О

О

К

Л

С

А

А

К

У

І

Е

К

 

  1. Гімнастика для очей. Слайд 4

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Оголошення теми уроку Слайд 5

Сьогодні у нас на уроці буде багато цікавих зустрічей з відомими ведмедями. Вони всі прийшли розповісти про себе і свій вид, а разом з вами вони вивчать  звук [в].

  1. Ознайомлення із стіною слів. Словникова робота. Слайд 6

- Давайте з вами познайомимося із стіною слів і дізнаємося про нові, ще невідомі нам.

ВІНОК  МАЛЬВИ  ВИНОГРАД ОЛІВЦІ  ЛЕВ  КАВА  ВУЛКАН  ВОСЕНИ  СИВИНА  НОВИНА

  1. Бесіда за малюнком. Слайд 7

- Що зображено на малюнку?

- Якого він кольору?

- Давайте підставимо букви у наші клітинки.

  1. Відео «Абетка-малятко про розбишаку» Слайд 8

- Чи сподобався вам розбишака?

- А які ви знаєте слова на літеру «ве»?

  1. Розглянемо зразок букви. Слайд 9

- Із скількох елементів складається наша буква?

  1. Написання букви «ве». Слайд 10,11

- Тепер візьміть в руки ручки і спробуємо з вами прописати її в повітрі.

- Я поділилася з вами листочками і пропишемо її на цих листочках.

  1. Динамічна пауза. Хвилинка фантазії. На що схожа буква В?

 Слайд 12

  1. Вкажи місце букві «ве». Слайд 13

- Що зображено на малюнках?

- Де стоїть буква «ве» у першому слові, у другому , а у третьому?

  1. Фізкультхвилинка.Слайд 14
  2.  Прочитай завдання Читалочки. Слайд 15

- У нас є 5 стовпчиків від Читалочки, зараз з вами по черзі прочитаємо слова від дівчинки.

  1. Гра “Ведмідь”. Стратегія “Кубування”. Слайд 16,17

-Пам’ятаєте хто до нас завітав на початку уроку?

-Зіграємо з вами у гру «Стратегія кубування» і згадаємо нашого гостя.

1-а грань “Хто це?” (Тварина, звір, ласун…)

2-а грань “Який він?” (Дикий, хижий, бурий, великий, кошлатий, клишоногий, зубатий, сильний…)

3-я грань “Де живе?” (У лісі, в зоопарку, в цирку.)

4-а грань “Що їсть?” (Малину, мед, тварин.)

5-а грань “Звідки взявся?” (Народився у мами-ведмедиці).

6-а грань “Чи потрібен у лісі?” (Кожна тваринка в природі виконує свою роль.)

  1. Разом з друзями пограй у відлуння. Один називає склад, а інший його повторює. Слайд 18

- Подивіться на свого сусіда справа, а останні зліва та зіграємо у таку гру.

  1. Прочитай разом зі Щебетунчиком. Слайд 19

- Зараз прочитаємо разом зі Щебетунчиком ланцюжком, спочатку повільно ланцюжком, а потім хором прискорюючи темп.

V. Закріплення вивченого.

        1. Виконайте завдання.Слайд 20

- Спускаючись з гірки, прочитаємо з вами речення.

- Молодці, а тепер розглянемо малюнок справа і складемо слово з букв, яке у нас з вами вийшло.

- У кожного з вас є фішки, то складемо до цього слова схему.

V. Підсумок.

1. Вправа «Мікрофон».Слайд 21

  • Пригадайте, яку букву вивчали на уроці?
  • Які звуки вона позначає [в], [в’]? 
  • Що ви знаєте про ці звуки? ( тверді і м’які)

2. Рефлексія.

- Спробуємо оцінити наш урок:

  • Мені все сподобалось;
  • Урок був не цікавим;
  • Мені урок не сподобався.

 

 

docx
Додано
7 грудня 2022
Переглядів
657
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку