Відкритий урок
з навчання грамоти у 1 класі
Тема:«Звук [в]. Мала буква в.
Читання складів, слів і речень
з вивченими літерами»
Підготувала та провела
вчитель початкових класів
ліцею №10
МОЙСЕЄНКО Алла Борисівна
Тема: Звук [в]. Мала буква в. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами.
Формування предметних компетентностей:
Формування ключових компетентностей:
Очікувані результати:
Предмети, що інтегруються: українська мова, Я досліджую світ, математика.
Обладнання: підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали, кольорові олівці та фломастери.
Тип уроку: урок формування компетентностей.
Перебіг заняття:
І. Етап орієнтації. Мотивація пізнавальної діяльності.
Вправа «Настрій ведмедика» Слайд 2
ІІ. Етап цілепокладання
Потрібно відкрити подарункові коробки і тоді ви дізнаєтесь, хто сьогодні буде проводити у нас урок математики.
5 + 4 5 + 1 8 + 2 4 + 3
10 – 2 9 – 4 3 + 1 1 + 1
- Прочитайте зашифроване слово. Для цього поставте картки з відповідями у порядку зростання і переверніть.
2 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
В |
Е |
Д |
М |
Е |
Д |
И |
К |
ІІІ. Етап цілереалізації
– У мене на столі ведмедик знайшов букву. (Вчитель показує к.) Хочу запропонувати зіграти вам в гру «Знайди букву». Слайд 3
Л |
С |
К |
А |
О |
У |
К |
С |
Е |
І |
О |
К |
Л |
К |
А |
І |
І |
К |
У |
Л |
О |
О |
К |
Л |
С |
А |
А |
К |
У |
І |
Е |
К |
ІV. Вивчення нового матеріалу
Сьогодні у нас на уроці буде багато цікавих зустрічей з відомими ведмедями. Вони всі прийшли розповісти про себе і свій вид, а разом з вами вони вивчать звук [в].
- Давайте з вами познайомимося із стіною слів і дізнаємося про нові, ще невідомі нам.
ВІНОК МАЛЬВИ ВИНОГРАД ОЛІВЦІ ЛЕВ КАВА ВУЛКАН ВОСЕНИ СИВИНА НОВИНА
- Що зображено на малюнку?
- Якого він кольору?
- Давайте підставимо букви у наші клітинки.
- Чи сподобався вам розбишака?
- А які ви знаєте слова на літеру «ве»?
- Із скількох елементів складається наша буква?
- Тепер візьміть в руки ручки і спробуємо з вами прописати її в повітрі.
- Я поділилася з вами листочками і пропишемо її на цих листочках.
Слайд 12
- Що зображено на малюнках?
- Де стоїть буква «ве» у першому слові, у другому , а у третьому?
- У нас є 5 стовпчиків від Читалочки, зараз з вами по черзі прочитаємо слова від дівчинки.
-Пам’ятаєте хто до нас завітав на початку уроку?
-Зіграємо з вами у гру «Стратегія кубування» і згадаємо нашого гостя.
1-а грань “Хто це?” (Тварина, звір, ласун…)
2-а грань “Який він?” (Дикий, хижий, бурий, великий, кошлатий, клишоногий, зубатий, сильний…)
3-я грань “Де живе?” (У лісі, в зоопарку, в цирку.)
4-а грань “Що їсть?” (Малину, мед, тварин.)
5-а грань “Звідки взявся?” (Народився у мами-ведмедиці).
6-а грань “Чи потрібен у лісі?” (Кожна тваринка в природі виконує свою роль.)
- Подивіться на свого сусіда справа, а останні зліва та зіграємо у таку гру.
- Зараз прочитаємо разом зі Щебетунчиком ланцюжком, спочатку повільно ланцюжком, а потім хором прискорюючи темп.
V. Закріплення вивченого.
1. Виконайте завдання.Слайд 20
- Спускаючись з гірки, прочитаємо з вами речення.
- Молодці, а тепер розглянемо малюнок справа і складемо слово з букв, яке у нас з вами вийшло.
- У кожного з вас є фішки, то складемо до цього слова схему.
V. Підсумок.
1. Вправа «Мікрофон».Слайд 21
2. Рефлексія.
- Спробуємо оцінити наш урок: