1 клас. Бінарний урок. Читання, я досліджую світ, мистецтво Зима Чарівниця.

Про матеріал
Поглибити знання учнів про зимові явища, вчити учнів виразно читати вірші, збагачувати словниковий запас дітей, розвивати їхнє мовлення, логічне мислення, вміння правильно аналізувати прочитане, вчити помічати красу довкілля, розвивати допитливість, доводити свої міркування,удосконалювати навички роботи з ножицями, фломастерами; виховувати любов до природи рідного краю, бережне ставлення до неї, охайність в роботі.
Перегляд файлу

1 клас. Бінарний урок. Читання, я досліджую світ, мистецтво                Зима Чарівниця.

Мета: поглибити знання учнів про зимові явища, вчити учнів виразно читати

вірші, збагачувати словниковий запас дітей, розвивати їхнє мовлення, логічне

мислення, вміння правильно аналізувати прочитане, вчити помічати красу

довкілля, розвивати допитливість, доводити свої міркування,удосконалювати

навички роботи з ножицями, фломастерами; виховувати любов до природи

рідного краю, бережне ставлення до неї, охайність в роботі.

 

І. Організація класу

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше в клас!

Біля парти станем чемно –

Плине час хай недаремно.

Будемо уважні і старанні всі.

Сядемо рівненько на місця свої.

Усі сідайте тихо, діти.

Домовляймось – не шуміти,

Руку гарно підіймати,

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати –

Щоб не було нам мороки.

Всі готові до уроку?

Тож, гаразд.Часу не гаймо

І урок наш починаймо.

Гра «Прогулянка»

  • Подивимось у вікно…
  • Яка зараз пора року?
  • Якій зараз місяць? А які зимові місяці ви знаєте?
  • Подивіться на сонечко: чи воно таке саме, як і влітку, чи щось змінилося?
  • Яке ми знаємо прислів’я про зимове сонечко? (Взимку світить, а не гріє)
  • Придивіться до неба: воно таке, як було і влітку, чи інше? Що саме змінилося?
  • Чи є вітер? Який він?
  • Які опади ми можемо спостерігати взимку? Чи є вони зараз?

II. Повідомлення теми і мети уроку

  1. Відгадування загадки

Стало біло навкруги –

Я розтрушую сніги,

Наганяю холоди,

Води сковую в льоди, в дружбі з дітьми я всіма.

Здогадались? Я - …..(зима)

  • Отже сьогодні ми будемо говорити  про чарівну, але морозяну пору року. Будемо вчитися чітко і виразно читати, слухати зимовий подих, а також вчитися малювати те без чого не буває зими…

ІІІ. Актуалізація знань учнів

1) Розгляньте малюнки, ілюстрації.

- Яка пора року на них зображена? (Зима)

- Чи всі малюнки відповідають нашій темі? (НІ) Чому? (один малюнок не відповідає нашій темі. На зображене весна).

- Як ви здогадалися, що це зима?

2) Розчитка.

а) Прочитайте на одному диханні слова

зима                                   сніжинка

хмара                                 лід

сніг                                    холод 

морозна                             вітер 

віхола                                снігопад

  • ­Як ви розумієте слово “снігопад” ?ипадання снігу у великій кількості)

- Отже, ви бачите, що зима приходить в міста і села, а й у ліси, поля, гаї і в у гори. Вона крокує всією нашою країною. І до нас на урок завітала. Давайте привітаємо її словами вірша.

IV. Вивчення матеріалу уроку

2) Опрацювання вірша Любові Забашти «Зимонько-голубонько..»

Зимонько, голубонько 
В білім кожушку, 
Любимо ми бігати 
По твоїм сніжку. 
Всім рум'яниш личенька 
Ти о цій порі 
І ладнаєшь ковзанки 
В нашому дворі. 

Візьмемо санчата ми,

Помчемо з гори.

Снігом нас притрушують

Срібні явори.

  • Як ви розумієте слово ЯВОРИ? ( Дерево родини кленових з великим п'ятилопатевим листям; білий клен)
  • Як поетеса називає зиму у вірші?
  • Чи бояться діти зими? Чому?

Читання вірша. Гра «Буксир»

Читання вірша. Гра «Півник водичку п'є»

Гра «Незнайко» (читаю допускаючи помилку, діти плещуть в долоні на помилку) 

Зимонько, снігуронько 
В білому пальто, 
Любимо ми бігати 
По твоїм стежкам. 
Всім рум'яниш личенька 
Ти о цій часи 
І ладнаєшь ковзанки 
В кожному дворі. 

Візьмемо санчата ми,

Помчемо з гори.

Снігом нас насипали

Срібні явори.

Фізхвилинка

V. Продовження вивчення матеріалу уроку

1) Гра “Додай ознаку”.

- Що означає «ознака предмета»? (опис предмета)

За якими ознаками можна описати будь-який предмет.

- На які питання відповідає ознака предмета? (який?, яка?, яке?, які?)

За допомогою вірша давайте опишемо якою буває зима?

От випав сніг. Яка обнова!

Зима тоді така... (чудова)

Міста чистенькі, білі села- 

Зима і радісна й ... (весела)

Кружляють вальс сніжинки ніжні,

Зима пухка і... (білосніжна)

Вона буває і серйозна:

Суха і вітряна й ... (морозна)

А як насуне хмара сива,

Зима по своєму ... (красива)

А в ранці іній - то обнова!

Яка зима у нас ... (казкова)

  • Яке із дібраних слів було найдовшим по вимові? Чому? (білосніжна)

З яких слів утворилось слово?

  1. Вправа «Знайди відмінності»

Попрацюймо в парах. На столах по два, на перший погляд, однакові малюнки. Завдання дітей - знайти відмінності. Перемагають ті пари, які першою знайде всі необхідні елементи.

https://naurok.com.ua/uploads/blog/image%20%287%29.jpg

  1. Робота над текстом з деформованими словами

миЗа
тоСять ромозні декинь. пеТер ріпотбні вокзани і жіли. віДчатка ат лопхчики ругтом жібать ан вокзанку. ниВо вокзають оп дульо ан вокзанах. кільСки міхус і дарості!
Зима
Стоять морозні деньки. Тепер потрібні ковзани і лижі. Дівчатка та хлопчики гуртом біжать на ковзанку. Вони ковзають по льоду на ковзанах. Скільки сміху і радості!

  1. Створення гірлянди Снігових баб

- В які ігри можуть грати діти взимку надворі?

У холодну зимню пору

Стоїть бабця серед двору.

 У бабусі біла шуба,

Діткам бабця мила й люба,

З ними грається охоче,

Та до хати йти не хоче. (Баба Снігова)

  • А зараз ми звами виготовим гірлянду Снігових баб.

У кожної дитини є шаблон. Діти вирізають і самостійно оздоблюють Сніговичка (самостійно оздоблюють)

Під час самостійної роботи діти слухають музичний твір «Зимонька - зима»

C:\Users\User\Downloads\сніговик на гірлянду.jpg

VI. Підсумок уроку

  • Які ознаки має зима?
  • Чому людям не страшна морозяна зима?
  • В які ігри ви любите грати взимку?
  • Що вам найбільше сподобалось на уроці?
  • Ви гарно сьогодні працювали!
  •  
docx
Додано
18 січня 2019
Переглядів
1803
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку