1 клас конспект уроку Емоції настрій почуття

Про матеріал
Розвиток предметних компетентностей: розвивати увагу до почуття людини і вияву емоцій у себе й інших; навчати розпізнавати й описувати свою почуття в різних життєвих ситуаціях; наводити докази необхідності володіти своїми емоціями, називати причини різних почуттів; відпрацьовувати вміння розпізнавати емоцій і називати їх; розвивати уважне ставлення до станів і почуттів у своїх рідних, друзів, однокласників; стимулювати бажання бути чуйними в різних ситуаціях. Предметні компетентності: вільне володіння державного мовою, що передбачає уміння усного висловлювати свої думки, почуття; компетентності у галузі природничих наук, що передбачають формування допитливості, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; навчання впродовж життя, що передбачає навчання працювати в групі; громадянські та соціальні компетентності, що передбачають співпрацю з іншими особами для досягнення спільної мети.
Перегляд файлу

Тема: Почуття людини, емоцій

Мета:

 Розвиток предметних компетентностей: розвивати увагу до почуття людини і вияву емоцій у себе й інших; навчати розпізнавати й описувати свою почуття в різних життєвих ситуаціях; наводити докази необхідності володіти своїми емоціями, називати причини різних почуттів; відпрацьовувати вміння розпізнавати емоцій і називати їх; розвивати уважне ставлення до станів і почуттів у своїх рідних, друзів, однокласників; стимулювати бажання бути чуйними в різних ситуаціях.

 Предметні компетентності: вільне володіння державного мовою, що передбачає уміння усного висловлювати свої думки, почуття; компетентності у галузі природничих наук, що передбачають формування допитливості, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; навчання впродовж життя, що передбачає навчання працювати  в групі; громадянські та соціальні компетентності, що передбачають співпрацю з іншими особами для досягнення спільної мети.

 Обладнання: набори Lego, ілюстративний та роздатковий матеріал, мультимедійна презентація.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перебіг уроку

І. Організаційний момент.

1. Привітання з гостями

- Посміхніться до гостей, один до одного.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

 Повідомлення теми і мети уроку

  1.          – Цей урок про всіх нас.

    Скажіть, будь ласка, з чого ви починаєте свій день у школі?

    Так, правильно, ви підходите до нашого «Куточка настрою» і визначаєтесь за допомогою своїх фішок.

  1.          Нам всім буває весело або сумно, ми радіємо або плачемо. Усе це наші почуття. І виражаємо ми їх за допомогою емоцій.

(Слайд – кілька малюнків і смайликів)

  1.          Отже, тема уроку «Емоції. Настрій. Почуття.»
  2.          Очікування від уроку.

    Що ви чекаєте від уроку?

(Дізнатись багато нового? (Маша)

 Щоб було цікаво і весело? (Влад)

Познайомитись, що таке емоції? (Ділана)

Що таке почуття? (Сікорський)

Як розрізняти емоції? (Ярослав)

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1.          Сьогодні ми з вами працюємо в групах
  1.                        Тому, розділіть ролі в своїх групах (презентатор, секретар, помічник, секундант)
  2.                        Правила роботи  в групі (Запитую в дітей і вивішую картки на магнітній дошці)
  3.                        Смайлики емоцій на екран.

    Перед тим, як ми почнемо працювати, подивіться на екран. Зараз ми познайомимось, як емоцію можна показати смайликом.

  1.                        «Упізнай емоцію». З’єднай з відповідним смайликом. (Кожна група отримує картку із зображенням емоцій і 8 смайликів)

А) на роботу – 1 хв;

Б) група символізує виконану роботу;

В) презентатор показує і пояснює

  1.                        Слайд (текст)
  2.                        «Позитивні – негативні емоції»

    На які дві групи можна поділити емоції? (Позитивні і негативні)

    Які відносимо до позитивних? (радість, цікавість, здивування)

    А які до негативних? (злість, страх, сум)

  1.                        Вправа «Визнач емоцію» (таблиця)

    На картках обведіть зеленим кольором позитивну емоцію, червоним – негативну.

А) на роботу – 1 хв;

Б) перевірка на екрані. Табличка

В) сигналізує презентатор (хто виклав правильно) зеленою цеглинкою.

  1.                        Руханка (під музику)
  2.                        Настрій – це всі переживання, почуття, які виконують протягом дня. (слайд з настоєм дітей 2шт.)

    Чому у дітей різний настрій?

  1.                 Вправа «Покажи емоцію»

(в групах розрізані картинка. Скласти пазл з емоцією, приклейте. Група показує цю емоцію іншим, решта мають відгадати)

(подив, жах, цікавість, образа, радість, сум, гнів, провина)

  1.                 Фізкультхвилинка (вправа для очей)

ІV. Закріплення вивченого матеріалу

  1.          Робота з Lego

Шифр на екрані

Покажи цеглинкою

    Яку емоцію відчувають діти? (картки по черзі на екрані)

Зелений – радість

Червоний – злість

Блакитний – сум

Синій – здивування

Жовтий – цікавість

Оранжевий – страх

  1.          «Відгадай емоцію за уривком мелодії»

    Також за допомогою цеглинок можна визначити емоцію за уривком мелодії.

1. сум – блакитний

2. радість – зелений

3. страх – оранжевий

4. цікавість – жовтий

5. злість – червоний

     3. Вірш

V. Підсумок уроку. Рефлексія.

1. Чи справдились ваші очікування?

2. Виберіть відповідну цеглинку:

  Червоний – не сподобалось

 Жовтий – мені сподобалось

 Зелений – мені дуже сподобалось

  1. Рефлексія.

     Покажіть свою емоцію.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 січня
Переглядів
204
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку