10 клас. Контрольна робота №2 (профільний рівень) Українська орфоепія як учення про систему загальноприйнятих правил літературної мови. Українська графіка

Про матеріал
Мета контрольної роботи - перевірити знання учнів з указаних розділів, виконувати тестові завдання, логічно мислити, порівнювати, аналізувати мовні явища, висловлювати власну думку на вказану тему, наводити приклади. Відповідає вимогам чинної програми, сприяє підготовці учнів до успішного складання ЗНО.
Перегляд файлу

10 клас. Контрольна робота №2 (профільний рівень)

Українська орфоепія як учення про систему загальноприйнятих правил                         літературної мови. Українська графіка

                                                               І варіант

1.Орфоепія – це   А система співвідношень і між одиницями звукової будови і знаками їх писемної передачі   Б  розділ мовознавчої науки, що вивчає звуковий склад мови   В розділ мовознавчої науки, що вивчає  та систематизує норми літературної вимови   Г розділ мово-знавчої науки, що вивчає звуковий склад мови

2.Спрощення в групах приголосних відбулося у всіх словах рядка

А корис…ний, рідкіс…ний, кількіс…ний       Б швидкіс…ний, контрас…ний, улес…ливий

В якіс…ний, водоочис…ний, зап’яс…ний  

3.У якому рядку у всіх словах відбувається чергування о, е  з  і

А тінь, біль, річ, сіль, дерево                            Б  грім, хвіст, політ, дзвін, книга

В село, вісім, шість, ворота

4.Орфографічну помилку допущено в рядку

А виключити світло                            Г стерегтись автомобіля

Б  навколишнє середовище                Д привести до успіху

В заслуговує на увагу

5.Укажіть рядок, в якому всі слова треба писати через дефіс:

 А синьо/жовтий, історико/філологічний, художник/модельєр;

 Б виставка/продаж, лісо/тундра, хмаро/чос;

 В більш/менш, теле/ефір, криго/лам;                 Г батько/мати, тихо/тихо, електро/чайник

6. Доберіть приклади до кожного способу словотворення:

                  Спосіб словотворення                                         Приклади

      1 суфіксальний                                                 А зсув, заклик

      2 префіксальний                                               Б небосхил, всюдихід

      3 префіксально-суфіксальний                         В літній, барвінковий

      4 безафіксний                                                    Г безмежний, надмірний

                                                                                  Д добігти, розказати

7. Правил чергування у-в  не дотримано у варіанті

А Вірю я в правду свого ідеалу.                      В Яблуко м’яко скотилося у траву.

Б Уже доспіли яблука, груші.                          Г Була весна, удень пригрівало сонце.

8. Правил чергування  і-й  дотримано в усіх реченнях, ОКРІМ

А ріки й озера, спостерігає й описує               В фрукти й овочі, батьки й діди

Б  швидко йти, найбільш ймовірний               Г правда і кривда, сміх і сльози

9.Власну назву треба брати в лапки у всіх рядках, ОКРІМ

А цукерки Білочка                 Б видавництво Ранок     Д кінофільм  Зачарована Десна

В товариство Просвіта          Г урочище Святкове

10. Через дефіс треба писати всі слова в рядку

А військово/полонений, червоно/гарячий      В багато/поверховий, п’яти /рядковий

Б темно/зелений, фізико/математичний          Г квітка люби/мене, абсолютно/правильний

11.Запишіть назви чотирьох – п’яти прочитаних творів української чи зарубіжної літератури та прізвища, імена  їх авторів.

12. Висловіть власну думку на тему «Чим славиться моє місто».

 

 

10 клас. Контрольна робота №2 (профільний рівень)

Українська орфоепія як учення про систему загальноприйнятих правил                         літературної мови. Українська графіка

                                                               ІІ варіант

1.Орфоепія – це  А  розділ мовознавчої науки, що вивчає звуковий склад мови  Б  розділ мовознавчої науки, що вивчає  та систематизує норми літературної вимови це   В система співвідношень і між одиницями звукової будови і знаками їх писемної передачі   Г розділ мовознавчої науки, що вивчає звуковий склад мови

2. Спрощення в групах приголосних відбулося у всіх словах рядка

А перехрес..ний, зліс…ний, балас…ний             Б радіс…ний, ціліс…ний, провіс…ник

В виїз…ний, комендан…ський, шіс…надцять

3.У якому рядку у всіх словах відбувається чергування о, е  з  і

А день, віск, осінь, папір                                      Б сходи, лебідь, джміль, берег

В дорога, бджоли, дім, дощ

4.Орфографічну помилку допущено в рядку

А приїду наступного місяця                           Г запросіть наступного пацієнта

Б спробуйте наступного разу

В зробити наступним чином

5.Укажіть рядок, в якому всі слова треба писати разом:

   А кіно/зірка, крає/знавчий, Інтернет/клуб;

   Б фото/гурток, воле/любний, міні/диктант;

   В сон/трава, тишком/нишком, кімната/музей;         Г пусто/цвіт, відео/салон, вело/спорт.

6. Доберіть приклади до кожного способу словотворення:

                  Спосіб словотворення                                         Приклади

      1 суфіксальний                                                 А записати, надзвичайний

      2 префіксальний                                               Б подорожник, настільний

      3 префіксально-суфіксальний                         В допис, переділ

      4 безафіксний                                                    Г спортбаза, біло-синій

                                                                                  Д крижина, віконний

7.Правил чергування  у-в дотримано у варіанті

А в нашій країні                               В навчалися у академії

Б  збиратися в дорогу                      Г тайга, одягнена в хвою

8. Правил чергування  і-й  дотримано в усіх реченнях, ОКРІМ

А Майже відцвіли квіти біля школи й розсіяли своє насіння.    В Іде до нас сніжна зима.

Б Ліси і парки вкриваються жовтогарячим листям.                     Г Знявся вітер – і пішов дощ.

9. Обидві власні назви треба брати в лапки  в рядку

А село Вербівка, фабрика Корона                 В  готель Харків, дівчина Катерина

Б  роман Тигролови, печиво Марія               Г місто Охтирка, холодильник Норд

10.Через дефіс треба писати всі слова в рядку

А навчально/виховний, давньо/грецький             В валютно/фінансовий, жовто/блакитний

Б мовно/літературний, військово/зобов’язаний   Г старо/давній, жовто/гарячий

11.Запишіть назви чотирьох – п’яти прочитаних творів української чи зарубіжної літератури та прізвища, імена їх авторів.

12. Висловіть власну думку на тему « Неповторні краєвиди Охтирщини».

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Щербак Євген
    Дуже гарна робота
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 листопада 2020
Переглядів
3108
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку