11 клас Контрольна робота . Золоті сторінки далеких епох. Модернізм . Шедеври європейської лірики першої половини ХХ ст. В-І
Початковий рівень
1.Укажіть ,як Мефістофель називає людину:
А. «Довершений витвір»; Б. «Окраса Всесвіту»;
В. «Смішний божок землі»; Г. «Тварина із тварин».
2. Укажіть, які з наведених рядків є рефреном поезії «Міст Мірабо» Гійома Аполлінера:
А. Минають дні години і хвилини Б. Любов сплива як та вода бігуча
Мине любов… Любов сплива…
В. Хай б’є годинник ніч настає
Минають дні , а я ще є.
3. Стоїцизм – це ….
Середній рівень
4. Укажіть послідовність подій в оповіданні «Перевтілення».
А. Батько влучив у Грегора яблуком;
Б. Грегор рятує портрет жінки в хутрі;
В. Перетворення на страхітливу комаху;.
Г. Прогулянка родини Замзи за місто.
5. Укажіть відповідність між поетами та творами.
1. Г. Аполлінер А. «Згасни мій зір»;
2. Рільке Б. «Зарізана голубка й водограй»;
3. Лорка В. « Міст Мірабо»;
Г. « Про царівну Місяцівну»;
6.Скільки років було Фаустові, коли Мефістофель зійшов на землю
випробувати його?
А.60; Б.80; В.100; Г.33.
Достатній рівень.
7. «Єдине, що мені важливо, -це бути людиною. Щоб стати святим, треба жити», - говорить герой роману А. Камю «Чума» :
А. Тарру;
Б. Гран;
В. Лікар Ріє.
8. Яке місто Рільке вважав «близьке до Бога» ?
9. Поміркуйте, чому в тексті вірша «Міст Мірабо» відсутні розділові знаки.
Високий рівень
10.Головна проблема твору Ф. Кафки «Перевтілення» - ….
11.Моральний вибір під час чуми героїв твору А. Камю «Чума».
12.Запишіть афористичні вислови з трагедії «Фауст» Й. Гете.
11 клас Контрольна робота . Золоті сторінки далеких епох. Модернізм . Шедеври європейської лірики першої половини ХХ ст. В-2
Початковий рівень
1.Укажіть ,які слова мав сказати Фауст на знак повного задоволення життям:
А). «Людина-вінець творіння»; Б). «Спинися, мить! Прекрасна ти!»;
В). «Майбутнє прекрасне»; Г). «От тепер можна і помирати».
2. Екзистенціалізм – це …..
3.Назвіть поезії Г. Аполлінера , які мають візуальне оформлення.
Середній рівень
4.Верлібр- ….
5 . Укажіть відповідність між поетами та творами.
1. Г. Аполлінер А). «Орфей. Еврідіка. Гермес»;
2. Р.М. Рільке Б). « Міст Мірабо»;
3. Г. Лорка В). « Сонети до Орфея»;
Г). «Про царівну Місяцівну»;
Д). « Зарізана голубка й водограй».
6. Кого із поетів називали: «Орфей ХХ століття», «пророк минулого».
Достатній рівень
7. . Які українські сувеніри зберігав Рільке ?
8. Укажіть відповідність між сценами 1 частини «Фауста» та їх символічним змістом:
1. «Відьмина кухня»; А). Випробування Фауста розвагами й забуттям;
2. Сцени з Маргаритою; Б).Випробування Фауста вином;
3. «Вальпуржена ніч»; В). Намагання спокусити Фауста молодістю; 4. «Авербахів склеп». Г). Випробування Фауста коханням.
9. «Єдиний спосіб об’єднати людей – це наслати на них чуму», вважає герой роману А. Камю «Чума»:
А. Тарру;
Б. Лікар Ріє;
В. Коттар.
Високий рівень
10 . Запишіть основні риси творчого методу й індивідуального стилю Гійома Аполлінера.
11. Закінчити вислів А. Камю «Вільний лише той, хто ………»
12. Чому, перетворюючи Грегора на комаху, Кафка зберігає йому розміри людського тіла?