11 клас Контрольна робота.Золоті сторінки далеких епох.Модернізм. Шедеври європейської лірики першої половини ХХ ст.

Про матеріал
Контрольну роботу "Золоті сторінки далеких епох.Модернізм. Шедеври європейської лірики першої половини ХХ ст." складено відповідно до підручника 11 класу (рівень стандарту) , автори Ольга Ніколенко, Людмила Ковальова, Людмила Юлдашева. Київ "Грамота" 2019 р. Матеріал оновлено згідно наказу МО № 698 від 03.08.22
Перегляд файлу

11  клас  Контрольна робота . Золоті сторінки  далеких епох. Модернізм . Шедеври європейської лірики   першої   половини ХХ ст.                       В-І

Початковий рівень

1.Укажіть ,як Мефістофель називає людину:

А. «Довершений витвір»;    Б. «Окраса Всесвіту»;

В. «Смішний божок землі»;  Г. «Тварина із тварин».

 

2. Укажіть, які з наведених рядків є рефреном поезії «Міст Мірабо» Гійома Аполлінера:

А. Минають дні  години і хвилини     Б. Любов сплива як та вода  бігуча

     Мине любов…                                             Любов сплива…

В. Хай б’є годинник ніч настає

    Минають дні , а я ще є.

3. Стоїцизм – це ….

Середній рівень

4. Укажіть послідовність подій в оповіданні «Перевтілення».

А. Батько влучив  у Грегора яблуком;

Б. Грегор рятує портрет жінки в хутрі;

В. Перетворення на  страхітливу комаху;.

Г. Прогулянка родини Замзи за місто.

 

5. Укажіть  відповідність  між поетами та творами.

1. Г. Аполлінер              А. «Згасни мій зір»;

2. Рільке                         Б. «Зарізана голубка й водограй»;

3. Лорка                          В. « Міст  Мірабо»;

                                          Г. « Про  царівну Місяцівну»;

                                        

6.Скільки років було Фаустові, коли Мефістофель зійшов на землю

випробувати його?

А.60;     Б.80;    В.100;   Г.33.

Достатній рівень.

7. «Єдине, що мені важливо, -це бути людиною. Щоб стати святим, треба жити», - говорить герой роману А. Камю «Чума» :

А. Тарру;

Б.  Гран;

В. Лікар Ріє.

8. Яке місто   Рільке вважав  «близьке до Бога» ?

9. Поміркуйте, чому в тексті вірша «Міст Мірабо» відсутні розділові знаки.

Високий рівень

10.Головна проблема твору Ф. Кафки «Перевтілення» - ….

11.Моральний вибір під час чуми героїв твору А. Камю «Чума».

 12.Запишіть афористичні вислови з трагедії «Фауст»  Й. Гете.

11  клас  Контрольна робота . Золоті сторінки  далеких епох.  Модернізм . Шедеври європейської лірики першої   половини ХХ ст.                        В-2

Початковий рівень

1.Укажіть ,які слова мав сказати Фауст на знак повного задоволення життям:

А). «Людина-вінець творіння»;  Б). «Спинися, мить! Прекрасна ти!»;

В). «Майбутнє прекрасне»;      Г). «От тепер можна і помирати».

 

2. Екзистенціалізм – це …..

3.Назвіть поезії Г. Аполлінера , які мають  візуальне оформлення.

 

 Середній рівень

4.Верлібр-  ….

5 .  Укажіть  відповідність  між поетами та творами.

1. Г. Аполлінер              А). «Орфей. Еврідіка. Гермес»;

2.  Р.М. Рільке                Б). « Міст Мірабо»;

3. Г. Лорка                       В). « Сонети до Орфея»;

                                          Г). «Про царівну Місяцівну»;

                                          Д). « Зарізана голубка й водограй».

6. Кого із поетів називали:  «Орфей ХХ століття», «пророк минулого».

Достатній рівень

7. . Які українські сувеніри зберігав  Рільке ?

8. Укажіть відповідність між сценами 1 частини «Фауста» та їх символічним  змістом:

 1. «Відьмина кухня»;            А). Випробування Фауста розвагами й забуттям;  

 2. Сцени з Маргаритою;       Б).Випробування Фауста вином;                                

 3.   «Вальпуржена ніч»;         В). Намагання спокусити  Фауста молодістю;                                          4.  «Авербахів склеп».             Г). Випробування Фауста коханням.  

           

9. «Єдиний спосіб об’єднати  людей – це наслати на них чуму», вважає герой роману А. Камю «Чума»:

А. Тарру;

Б. Лікар Ріє;

В. Коттар.

Високий рівень

10 . Запишіть  основні риси творчого методу й індивідуального  стилю  Гійома Аполлінера.

11. Закінчити вислів  А. Камю «Вільний лише той, хто ………»

12. Чому, перетворюючи Грегора на комаху, Кафка зберігає йому розміри людського тіла?

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 жовтня 2022
Переглядів
1135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку