11 клас. Тематична контрольна робота №1 Морфологічна норма

Про матеріал
Різнорівнева контрольна робота з української мови № 2 Морфологічна норма. Є тестов ізавданняі завдання відкритої форми
Перегляд файлу

 

Тематична контрольна робота №1

Морфологічна норма

1варіант

1.Частку не треба писати разом у варіанті

А не/зовсім зрозумілий Б зошит не/підписано

В не/всі з цим обізнані Г не/забутня подорож

2.Закінчення -е (-є) у формі кличного відмінка мають усі іменники в рядку

А друг, Григорій, пісня, Київ  Б земля, Зоя, директор, подруга

В художниця, козак, Степан, мрія Г Надія, школяр, добродій, Віктор

Д хлопець, Іван, площа, товариш

3.Граматичну помилку допущено в рядку

  А яскравіші декорації  Б краща інсценізація  В найвиразніший монолог    Г якнайкраща постановка              Д щонайсучасне трактування

4.Правильно утворено форму 3-ї особи множини від інфінітива

А бігти – біжуть Б свистати – свистають В хотіти - хотять

Г сідати – сидять Д губити - гублять

5.Правильну відмінкову форму числівника сто вісімдесят сім наведено у рядку

А Р.в. ста вісімдесяти семи Б Д.в. сто вісімдесяти семи

В З.в. ста вісімдесят сім Г О.в. ста вісімдесятьма сіма

Д М.в. (у) сто вісімдесяти семи

6.Позначте рядок, у якому всі прикметники присвійні:

А лікарів рецепт, лебедина пісня, Оленчина косинка;

Б Франкові заклики, ненин голос, слюсарів інструмент;

В товаришева книга, Кобзарів заповіт, ахіллесова п’ята;

Г професорова лекція, солдатська каска, Іванків олівець;

Д Лукашева сопілка, братова допомога, батьківські збори.

7. Правильно утворено ступені порівняння прикметників у всіх словах рядка

А більш здібний, самий кваліфікований, щонайміцніший

Б найменш важливий, якнаймудріший, найпорожніший

В якнайглибший, найбільш загадковіший, добріший

Г біліший за всіх, найменш упертий, найпоганіший

Д чи не найкомфортніший, веселіший за всіх, чорніший

8. Правильно утворено форму наказового способу дієслова

А прочитати -  прочитаємо   Б підходити — підійди   В робити — робімо

Г ходити — ходімте   Д стелити — постели

 

9.Провідміняти числівники 102, 44, 1745, 2 дівчат,

 

10.Визначте дієвідміну дієслів за основою інфінітива Звати, спати, аналізувати, лікувати, оголити, іржати, мочити, займати, наближати, калічити, ясніти, отруїти, колоти.

 

11.Установіть відповідність. Форма дієслова

1 інфінітив                                                 А знежирений

 2 дієприслівник                                       Б занедбавши

3 дієприкметник                                       В завойовують

4 безособове дієслово                           Г збожеволіти

                                                                    Д мрячить

 

12.1. Мене спиняє біла піна гречок, запашна, легка, наче збита крилами бджіл (М. Коцюбинський). 2. Орлині крила чуєш за плечима, самі ж кайданами прикуті до землі. 3. Все вище й вище я здіймаюся на крилах мрій (Леся Українка). 4. А що ж людина? Живе на землі. Сама не літає. А крила має. А крила має! Вони, ті крила, не з пуху-пір’я, а з правди, чесноти і довір’я (Л. Костенко).

Списати .Надписати частини мови. підкреслити головні та другорядні члени речення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематична контрольна робота №1

Морфологічна норма

2 варіант

1. Правильну відмінкову форму числівника шістсот дев’яносто вісім наведено в рядку

А Р. в. шестиста дев’яноста восьми Б Д. в. шестисот дев’яноста вісьмом

В Зн. в. шістсот дев’яноста вісім Г Ор. в. шестистами дев’яноста вісьмома

Д М. в. (на) шестистах дев’яноста вісьмох

2.Правильно узгоджений числівник з іменником у реченні

А Квартет утворюють чотири виконавці.  Б До редакції надійшло два сценарія.

В Концерт тривав майже півтора години.  

Г Для вистави слід використати чотирьох прожекторів.

Д Батальні сцени фільму знімали два з половиною місяців.

3. Закінчення -у (-ю) у формі родового відмінка мають усі іменники в рядку

А Крим, зошит, театр

Б Байкал, університет, понеділок

В продукт, характер, сік

Г Тернопіль, вид, вишняк

Д ромб, Казахстан, президент

4. Усі словосполучення з числівником побудовані правильно в рядку

А троє саней, семеро козенят, двоє сестер

Б четверо хлопців, двоє дверей, шестеро кошенят

В п’ятеро синів, троє медсестер, четверо ягнят

Г десятеро курчат, двоє братів, троє учениць

Д двоє окулярів, четверо цуценят, троє жінок

5.Позначте рядок, у якому всі іменники належать до жіночого роду:

А вуаль, Чилі, акварель, Міссісіпі  Б зала, синиця, воєвода, комісія

В загс, ГЕС, жовч, пастораль  Г бязь, СДПУ, Токіо, юнь

Д сутінь, путь, степ, галузь

6.Позначте рядок, у якому всі дієслова недоконаного виду:

А зберігати, ходити, гарантувати, зашивати Б писати, виконувати, скочити, знати

В поважати, залежати, зашити, думати  Г атакувати, перенести, сидіти, просити

Д вважати, вразити, спостерігати, захоплюватися

7.Позначте рядок, у якому від усіх іменників прикметники утворюються за допомогою суфікса -ов-:

А метр, травень, дощ, нуль  Б пурпур, емаль, груша, край

В парча, кварц, гроза, шовк  Г ліс, кільце, кришталь, глянець

Д калина, казка, поле, марш

 

8Допущено помилку у відмінюванні числівника

А шестистам чотирнадцятьом Б семидесятьох п’ятьох

В на вісімдесяти дев’яти  Г сорока чотирма

Д чотирьомстам трьом

 

9.Провідміняти числівники 49,567, 90, 3 вікно

 

10.Визначте дієвідміну дієслів за основою інфінітива працювати, лікувати, оголити, мочити, писати, колять, ходити, лежати, мовчати, поважати

 

11Установіть відповідність.

 Форма дієслова

1 дієприкметник                             А загорнувши

2 дієприслівник                              Б розміновано

3 особове дієслово                        В поширювати

4 безособова форма                      г.захоплюєшся

                                                                         Д. гаптований

 

12.1. Мене спиняє біла піна гречок, запашна, легка, наче збита крилами бджіл (М. Коцюбинський). 2. Орлині крила чуєш за плечима, самі ж кайданами прикуті до землі. 3. Все вище й вище я здіймаюся на крилах мрій (Леся Українка). 4. А що ж людина? Живе на землі. Сама не літає. А крила має. А крила має! Вони, ті крила, не з пуху-пір’я, а з правди, чесноти і довір’я (Л. Костенко).

Списати .Надписати частини мови. підкреслити головні та другорядні члени речення

 

docx
Додано
15 листопада 2023
Переглядів
226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку