11клас Контрольна робота №4 Пунктуаційна норма

Про матеріал
Мета - перевірка засвоєння учнями матеріалу з теми "Пунктуаційна норма". Кожне питання тесту має один варіант правильної відповіді, одне завдання - на встановлення відповіднсті, одне - для власного висловлення учня на запропоновану тему.. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

11клас  Контрольна робота №4

Пунктуаційна норма

І варіант

1.Непоширеним звертанням ускладнене речення

А О страднику великий Прометею тобі я заздрю.

Б Прийми мене весно рожева слугою твоєї краси.

В Ти в моєму серці Україно думою Шевченка гомониш.

2. Вставну конструкцію на позначення впевненості вжито в реченні

А Можливо прощення це і є правдива помста

Б Зверніть увагу на своє життя…

В Очевидно дуже мало людей керуються розумом

3. Однорідні члени речення наявні в реченні

А Стояла я і слухала весну…

Б Добридень сонце я тебе вітаю!

В Не тільки радісні дні чекали на юнака.

4.Відокремлене означення є в реченні

А Стара ріка тече повільно величаво розливаючись безліччю рукавів.

Б.А десь на світі жив хлопчина – допитливий   невгамовний  жвавий.

В Дозволь мені мій вечоровий світе упасти зерням в рідній стороні.

5.Неправильно вжито розділові знаки в реченні

А Талановитий і організований, він досягне всього в житті.

Б Душа переповнена щастям, частенько буває німа і сліпа.

В Стара ріка тече повільно, величаво…

6. Відокремлена обставина є в реченні

А Над луками залитими квітневою повінню холонув вечір.

Б Плесо віддзеркалювало срібні кучері залитих сяєвом хмар.

В Небо зорями вишите вже давно тьмяніє за вікном.

7. Двокрапку необхідно поставити в реченні

А Ні хліва ні повітки не ставили біля садиби нові господарі.

Б Афоризм має перевагу над романом його завжди дочитують.

В Гаї шумлять я слухаю їх голос.

8.Визначте рядок, у якому всі слова пишуться з дефісом

А історико/філологічний, сіро/зелений, яблучно/виноградний

Б легко/крилий, ящірко/подібний, одно/денний, весняно/літній

В дрібно/плідний, жовто/блакитний, фізико/математичний

9. Тире необхідно поставити в реченні

А Сонце швидко пірнуло за небокрай і все навколо потемніло.

Б Над лісом висить молодик і сяють стожари.

В Усе зраділо стрічаючи день і день зрадів.

10.Установіть відповідність

  Орфограма                                                      Приклад

  1.Правопис префіксів         А лялька, Ольга, сіль, тінь, день, повість

  2.Правопис суфіксів            Б прекрасний, предобрий, прислухатись, прибігти

  3.Знак м’якшення                В батьків, мамин, сестрин, український, козацький

                                                 Г розв’язати, арф’яр, під’язиковий, святковий, в’яз

11.Складіть і запишіть твір-мініатюру «Наша мова калинова»,  уведіть у нього речення з прямою мовою.

11клас   Контрольна робота №4

Пунктуаційна норма

ІІ варіант

1.Поширеним звертанням ускладнене речення

А Слово моя ти єдиная зброє ми не повинні загинуть обоє!

Б Ти знаєш що ти людина? Ти знаєш про це чи ні?

В О страднику великий Прометею тобі я заздрю

2. Вставну конструкцію на позначення етикетних формул вжито в реченні

А Немає більшої трагедії ніж бути генієм..

Б Люди будь ласка візьміться за руки!

В Ой ти дівчино з горіха зерня…

3. Однорідними  обставинами  ускладнене речення

А Стояла я і слухала весну.

Б Червоні й білі троянди  дівчатам подобалися понад усе.

В Потрібної інформації не зміг знайти ні в Інтернеті, ні в книгах.

4.Відокремлена обставина є в реченні

А Гудуть з вітрами до світання дощем оплакані сади.

Б На землю зорану плугами спада рожево-білий цвіт.

В Юні вишні зацвівши в росах заплачуть

5.Тире відокремлює прикладку в рядку

А Гроза пройшла собі – зітхнули трави.

Б Орю свій вічний переліг – убогу ниву.

В Листок тополі – зелене дзеркало весни.

6. Відокремлене означення наявне в реченні
А Ми, молоде покоління, працюємо на майбутнє народу.

Б  Стоїть верба,  похиливши віти до річки.

В Срібним маревом повиті, біля сіл стоять тополі…

7.Кому треба поставити в реченні

А Я все зрозумів про свою поведінку.

Б В’язниця  не для поетів поетам належить світ.

В Не бійтесь заглядати у словник це пишний яр а не сумне провалля.

8.Визначте рядок, у якому всі слова пишуться разом

А історико/філологічний, сіро/зелений, фізико/математичний

Б весняно/літній, одно/тонний, місяце/подібний

В дрібно/плідний, ящірко/подібний, легко/крилий

9. Двокрапку необхідно поставити в реченні

А Не бійтесь заглядати у словник це пишний яр а не сумне провалля.

Б Місяць на небі зіроньки сяють тихо по морю човен пливе.

В Безвихідь відважним додає снаги й звитяги допомагаючи верх здобути.

10. Установіть відповідність

 Відокремлений член речення                              Приклад

  1.Означення                   А Усі минали березовий гай за рідним селом Андрійки.

  2.Обставина                   Б Понад садами вкритими плодами курличуть журавлі.

  3.Прикладка                    В Старі верби похиливши віти сумують тихо над Дніпром.

                                            Г Стояли вишні у цвіту – окраса  саду біля хати.

11.Складіть і запишіть твір-мініатюру «Не бійтесь заглядати у словник…», уведіть у нього речення з прямою мовою.

docx
До підручника
Українська мова (академічний, профільний рівень) 11 клас (Шелехова Г.Т., Бондаренко Н.В., Новосьолова В.І.)
Додано
23 лютого 2022
Переглядів
3797
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку