2 клас. Математика. Тема. Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Розв’язування задачі на різницеве порівняння двох часток за поданим планом (№№ 980-987).

Про матеріал
Мета: ознайомити учнів із діленням на 1, діленням рівних чисел; удосконалювати вміння розв’язувати задачі вивчених видів; повторити таблиці множення і ділення; розвивати пам’ять; виховувати самостійність.
Перегляд файлу

2 клас. Математика

Тема Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Розв’язування задачі на різницеве порівняння двох часток за поданим планом (№№ 980-987).

Мета: ознайомити учнів із діленням на 1, діленням рівних чисел; удосконалювати вміння розв’язувати задачі вивчених видів; повторити таблиці множення і ділення; розвивати пам’ять; виховувати самостійність.

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно  до теми уроку, відеопрезентація (фізкультхвилинка)

                                                                                   Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Перевірка домашнього завдання (с. 145, завдання 978, 979 )                 Метод «Ланцюжковий контроль»

Завдання 978 (с.145)

  1. Скільки коштують яблука ?                                                                      5х9 = 45 (грн)
  2. Яка вартість покупки?                                                                               45+18 = 63(грн)

                                                                                                                     Відповідь: 63 грн. вартість покупки

Завдання 979 (с.145) — Прочитайте вирази, у яких відповіді однакові; відповідь — найменше двоцифрове число; число, що передує числу 5.                                                                 Взаємоперевірка : 7,6,5,6,7,5,4,10

2. Математична розминка.  Розв’язування віршованих задач на множення та ділення.

3. Хвилинка каліграфії — Запишіть три числа, кожне з яких ділиться на 2; 4; 6; 8. 5.

4. Математичний диктант

  • Добуток чисел 4 і 9 збільшити на 64.                                                          (4х9)+64 =  100
  • Добуток чисел 9 і 2 зменшити у 3 рази.                                                      (9х2): 3 = 6
  • Частку чисел 49 і 7 збільшити у 9 разів.                                                     (49:7)х9=63
  • Число 64 зменшити у 8 разів і результат збільшити у 9 разів.                 (64:8)х9= 72  

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИУРОКУ.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

 — Сьогодні на уроці ми ознайомимося з діленням на 1 і діленням рівних чисел.

IV. СПРИЙМАННЯ ТА ОСМИСЛЕННЯ МАТЕРІАЛУ УРОКУ.

  1.                Робота за підручником (с. 145–146)

Завдання 980 (с.145). Колективне опрацювання матеріалу

Учні розглядають записи і дають відповіді на запитання. — Що дістаємо в частці при діленні будь-якого числа на 1? — Що дістаємо в частці при діленні будь-якого числа на це саме число, крім нуля?

Завдання 981 Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання. Один учень працює біля дошки.

  1. Яка ширина прямокутника ?                                                             12: 3 = 4 (см)

Р прямокутника  = 12+12+4+4= 32(см)                                                   Відповідь : Р прямокутника = 32 см.

Завдання 982 (с.146)  Учні «ланцюжком» складають вирази та обчислюють їх значення. 

                                                                                                                       Взаємоперевірка : 30,75,27,9,15,16.

Завдання 983.(с.146) Самостійна робота.                                                Самоперевірка : 1,6,1,62,41,6

Завдання 984 (с.146) Коментоване розв’язання задачі.

1) Скільки цеглин укладав перший муляр за 1 хв?                                                           54: 6 = 9 (ц)

2) Скільки цеглин укладав другий муляр за 1 хв?                                                             35:5 = 7 (ц)

3) На скільки менше цеглин укладав другий муляр за хвилину?                                     9 – 7 = 2 (ц)

                                                                           Відповідь : на 2 цеглини менше уклав другий муляр за хвилину 

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ.

1. Обчислення значень виразів

8 · 1      12 : 1           38 · (69 – 68)     1 · 9             14 : 14          62 : (54 – 53)

9 · 1      10 : 1           35 : (17 + 18)     1 · 8             17 : 17         (19 + 28) : 47

2.Порівняння виразів

7 · 1 … 7 + 0      6 : 2 … 6 – 3      0 : 5 … 0 + 5         5 · 3…  5 + 3         0 + 5…  5 – 0       1 · 4…. 4 : 1

3.Розв’язування логічної  задачі 

1) Завдання 985* (с.146). У дівчинки стільки ж сестер, скільки братів. Брат сказав, що має 3 сестри. Скільки всього дітей у сім’ї?                                                                                                                               (2 + 2 + 1 = 5)

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

с. 146–147, завдання 986; 987.

 

docx
Додано
6 травня 2019
Переглядів
1923
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку