2 клас. Математика. Тема. Множення числа 10. Розв’язування задач, обернених до задач на суму двох добутків, за поданим планом. Обчис¬лення значень виразів із буквами (№№ 995-1001).

Про матеріал
Мета: закріпити вміння учнів розв’язувати завдання на застосування табличного множення і ділення; вдосконалювати вміння розв’язувати задачі на дві дії; розвивати логічне мислення; прищеплювати інтерес до математики.
Перегляд файлу

2 клас. Математика

Тема Множення числа 10. Розв’язування задач, обернених до задач на суму двох добутків, за поданим планом. Обчис­лення значень виразів із буквами (№№ 995-1001).

Мета: закріпити вміння учнів розв’язувати завдання на застосування табличного множення і ділення; вдосконалювати вміння розв’язувати задачі на дві дії; розвивати логічне мислення; прищеплювати інтерес до  математики.

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно  до теми уроку, відеопрезентація (фізкультхвилинка)

                                                                                   Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Перевірка домашнього завдання (с. 147-148, завдання 993, 994 )                 Метод «Ланцюжковий контроль»

Завдання 993 (с.147)

  1. Скільки кущів залишилося ?                                                                           33-15 =  18 (кущів)
  2. Скільки було малих клумб?                                                                            18: 6 = 3 (клумби)

                                                                                                                            Відповідь : 3 малих  клумби

Завдання 994(с.148)

 — Скільки годин 22 грудня в Києві триває ніч?     Доба – 24 години       24- 8 = 16 (год)

 2.Математична розминка.  1. «Бліцконтроль»

1) Познач правильний варіант значення виразу 63 : 7 + 2.                   а) 10;   б) 11;   в) 7.

2) Розв’яжи приклад, у якому невідомий дільник.                                а) 64 :  = 8;  б)  · 8 = 64;  в)  : 8 = 8.

3) Яке з чисел не є результатом таблиці множення?                             8; 16; 20; 39; 42; 54.

4) При якому значенні а рівність а · 8 = 64 буде правильною?            а) 8;   б) 7;   в) 9.

5) Познач вираз, значення якого більше, ніж 25.                                    а) 24 : 8 + 48;  б) 54 : 9 – 4;  в) 32 : 8 + 5.

6) Порівняй: 56 : 8  54 : 6.                                                                         а) <;   б) >;   в) =.

7) З гаража виїхало 12 автомобілів, а залишилося — в 2 рази менше, ніж виїхало. На скільки автомобілів більше виїхало, ніж залишилося?                                                            а) 12 + 12 : 2 = ;  б) 12 – 12 : 2 = .

8) Маса гусака 6 кг, а індик — у 2 рази більше. Яка маса індика?       а) 4;   б) 8;   в) 12.

9) У магазин привезли 81 кг яблук у 9 однакових ящиках. До обіду продали 5 ящиків. Скільки кілограмів яблук продали до обіду?                                                                           а) 14;   б) 45;   в) 86.

3. Хвилинка каліграфії — Запишіть три числа, кожне з яких ділиться на 2 і на 3:                            6; 12; 18.

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.

 — Сьогодні на уроці ми повторимо вивчений матеріал.

IV. СПРИЙМАННЯ ТА ОСМИСЛЕННЯ МАТЕРІАЛУ УРОКУ.

 1.Робота за підручником (с. 148)

Завдання 995.(с.148)  Самостійна робота                                                 Взаємоперевірка: 28, 18, 3, 32, 0, 1, 4

Завдання 996 (с.148)  Користуючись зразком, учні знаходять добутки та пояснюють спосіб обчислення.

Завдання 997*(с.148) Учні складають і розв’язують задачу за таблицею.

1) Яка маса 6 сірих кролів?                                                                          3х6 = 18 (кг)

2) Яка маса 4 чорних кролів?                                                                      26-18 = 8 (кг)

3) Яка маса 1 чорного кроля?                                                                      8:4= 2( кг)

                                                           Відповідь : маса 1 чорного кроля 2 кг

Завдання 998.(с.148)  Фронтальне вивчення змісту задачі Під час відтворення змісту учні на дошці зображують умову задачі.

  1. Скільки витратили літрів пального,  щоб заправили мотоцикли ?                10х7 = 70 (л)
  2. Скільки літрів пального залишилося ?                                                            100 – 70 = 30 (л)

                                                                                     Відповідь : 30 літрів пального залишилося в бочці

Завдання 999 (с.148)  Учні знаходять значення виразів, в яких одна і та сама буква зустрічається двічі. Один учень біля дошки розв’язує і пояснює. 

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

 1. Обчислення значень виразів

 45 + 0 · 7       (28 – 28) : 4      95 · 1 – 46      0 : (65 – 27)     0 : 21 + 3     13 · (16 – 16)     7 : 7 + 99    (33 + 29) · 0

  1. Робота над задачею

На першій клумбі росло 6 кущів троянд, на другій 3, а на алеї — у 8 разів більше, ніж на 2 клумбах разом. Скільки кущів троянд росло на алеї

V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ. VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.  с. 148, завдання 1000; 1001.

 

docx
Додано
6 травня 2019
Переглядів
2701
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку