2 клас. Математика. Тема. Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці ділення на 4 (№№ 629-636)

Про матеріал
.Мета: закріпити навички табличного ділення на 4; навчати застосовувати отримані знання під час розв’язання прикладів і задач; удосконалювати обчислювальні навички учнів; розвивати логічне мислення, довільну увагу, пам’ять, мовлення дітей; виховувати інтерес до математики.
Перегляд файлу

2 клас. Математика

Тема Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці ділення на 4 (№№ 629-636).

Мета: закріпити навички табличного ділення на 4; навчати застосовувати отримані знан- ня під час розв’язання прикладів і задач; удосконалювати обчислювальні навички учнів; розвивати логічне мислення, довільну увагу, пам’ять, мовлення дітей; виховувати інтерес до математики.

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно  до теми уроку, відеопрезентація (фізкультхвилинка).

                                                              Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Перевірка домашнього завдання ( с. 96) завдання 627,628                      Метод «Ланцюжковий контроль»

Завдання 627 (с.96)

  1. Скільки кг яблук мама купила ?                                        28: 4 = 7 (кг)
  2. Скільки кілограмів яблук залишилось у мами?               7-3 = 4 (кг)     Відповідь : 4 кг яблук

Завдання 628 (с.96) — Прочитайте записані рівності.                                                                       8,20,24,36

2. Математична розминка

1) Гра «Не скажу!». За завданням учителя учні лічать, наприклад, від 1 до 40, а на числа, які діляться на 4, вони говорять: «Не скажу!». Ці числа учитель записує на дошці. З’являється запис: 4; 8; 12; 16; 20... Потім з кожним із записаних чисел учні називають приклади: 16 : 4 = 4; 20 : 4 = 5 тощо.

3. Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Яке число «зайве» і чому?                               2; 6; 10; 17; 20.

III.ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

— Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю ділення числа 4.

IV. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ.

  1. Робота за підручником (с. 96–97)

Завдання 629 (с.96)  Коментоване розв’язування прикладів.                                                                    28, 9, 64

Завдання 630 (с.96) Після колективного ознайомлення зі змістом задачі учні складають план її розв’язання. 1) Скільки кілограмів яблук привезли у дитячий садок?                                                          5+ 3 = 8 (кг)

2)Скільки кілограмів яблук на одному підносі?                                                                         8: 4 = 2 (кг)  

                                                                                      Відповідь : 2 кг яблук на одному підносі

Завдання 631 (с.97) Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання.

  1. Скільки кг яблук продали ?                                8х4 = 32 (кг)
  2. Скільки кг яблук було ?                                      32+60 = 92(кг)

                                                                                                                Відповідь : 92 кг яблук було

Завдання 632 (с.97)                                 Самостійно.                                                 Самоперевірка 28,9,9,8,64,7.

Завдання 633(с.97). Усне виконання завдання Учні складають задачу.

1) 4 · 5 = 20 (кг)  - слив купила мама першого дня

2) 20 + 17 =  37  (кг) – слив купила мама всього

                                                                                Фізкультхвилинка

V.УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

 1. Розв’язування та порівняння задач

По ? кг 2 кор.            4 кг По 4 кг                2 кор. ? кг

— Чим схожі задачі? Чим різняться?

2.Обчислення значень виразів       

24 : 3 + 9                     50 – (12 – 4)        (14 + 18) : 4  

(48 – 12) : 4                 60 – 23 – 23        24 : 4 – 4

3.Розв’язування логічних задач

1) Завдання 634*. Є шматок шовку завдовжки 8 м. Як, не користуючись метром (чи іншою міркою довжини), відрізати від нього 6 м? (8 : 2 = 4; 4 : 2 = 2, тобто відрізати 8 – 2 = 6.)

2) У змаганнях з бігу Іванко, Павлик і Дмитрик посіли перші три місця (1-ше, 2-ге, 3-тє). Яке місце посів кожен з хлопчиків, якщо Павлик посів не друге і не третє місце, а Дмитрик — не третє? Відповідь: Іванко Павлик Дмитрик 1 – + – 2 – – + 3 + – –

VІ. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ  с. 97, завдання 635; 636. Повторити таблицю множення та ділення на 2,3,4.

 

 

docx
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
1794
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку