2 клас. Математика. Тема. Вправи і задачі на закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання і розв’язування задач (№№ 959-964).

Про матеріал
Мета: закріпити вміння розв’язувати завдання на застосування табличного ділення на 9; удосконалювати вміння розв’язувати задачі на дві дії; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, вміння працювати самостійно; прищеплювати інтерес до точних наук.
Перегляд файлу

                                                                    2 клас. Математика

Тема Вправи і задачі на закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання і розв’язування задач (№№ 959-964).

Мета: закріпити вміння розв’язувати завдання на застосування табличного ділення на 9; удосконалювати вміння розв’язувати задачі на дві дії; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, вміння працювати самостійно; прищеплювати інтерес до точних наук.

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно  до теми уроку, відеопрезентація (фізкультхвилинка)

                                                                                   Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Перевірка домашнього завдання (с. 142, завдання 957, 958 )                 Метод «Ланцюжковий контроль»

Завдання 957 (с.142) — Прочитайте розв’язання  задачі

  1. Скільки всього цвяхів було у 2 ящиках ?                                               36+12= 48 (кг)
  2. Скільки витратили пакетів ?                                                                    48: 6 = 8 (п)

                                                                                                                     Відповідь : 8 пакетів витратили

Завдання 958 (с.142) — Прочитайте вирази і їх значення.                                   Взаємоперевірка : 8, 94, 3,14

2. Математична розминка

1.Бліцопитування. — У скільки разів 64 більше, ніж 8?


  • У скільки разів 9 менше, ніж 72?          8
  • На скільки 36 більше, ніж 6?                30
  • На скільки 6 менше, ніж 36?                30
  • У скільки разів 36 більше, ніж 9?         4
  • У скільки разів 9 менше, ніж 72?     8
  • На скільки 36 більше, ніж 9?            27
  • На скільки 9 менше, ніж 72?            63

 


  1. Хвилинка каліграфії — З ряду чисел: 10; 12; 18; 20; 24; 26; 28; 30; 32; 36 випишіть ті, які одночасно діляться на 2 і на 4.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

 — Сьогодні на уроці ми повторимо таблиці множення і ділення.

IV. СПРИЙМАННЯ ТА ОСМИСЛЕННЯ МАТЕРІАЛУ УРОКУ.

  1. Робота за підручником (с. 142–143)

Завдання 959. (с.142) Усне виконання завдання Учні коментують, як виконали обчислення.       8,7,72,72,64

Завдання 960 (с.142) Розв’язування задачі коментовано

  1. Скільки пального витратив двигун за 6 годин роботи?                                                               9х6 = 54 (л)
  2. Скільки літрів пального залишилося в баку ?                                                                               72-54 = 18(л)

                                                                                               Відповідь: 18 літрів пального залишилося в баку 

Завдання 961(с.143)  Після колективного ознайомлення зі змістом задачі сильніші учні, скориставшись планом, самостійно записують її розв’язання у зошити. Решта учнів разом з учителем розглядають план розв’язання і визначають дії.

  1. Скільки мерів шовку витратили на всі сукні ?                                                                        30- 9 = 21(м)
  2. Скільки пошили  суконь ?                                                                                                         21: 3 = 9 (с)

                                                                                                                           Відповідь: 9 суконь пошили

Фізкультхвилинка

V.УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ 

1. Робота над задачею

Довжина першої сторони трикутника 12 см, другої — в 4 рази менше, а третьої — 5 см. Знайдіть периметр трикутника.                                                                                                                        (12 + 12 : 4 + 5 = 20 (см))

  1. Обчислення значень виразів

54 : 9 · 7                81 : 9 – 72 : 8                      42 + 56 : (14 – 6)                   6 · 6 : 4         

64 : 8 + 48 : 6        83 – (11 – 2) · 7                  56 : 7 · 8                                 49 : 7 – 35 : 5                                                     

4. Розв’язування логічних задач

Перед довгою розлукою п’ятеро друзів обмінялися фотографіями: кожен дав кожному по одній своїй фотографії. Скільки їм для цього знадобилося фотографій?

Розв’язання Перший спосіб

Кожен дав по чотири фотографії, тому всього знадобилося 4 · 5 = 20 фотографій.

Другий спосіб Кожен отримав по чотири фотографії, тому всього знадобилося 4 · 5 = 20 фотографій. Відповідь: 20.

VІ.ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ.РЕФЛЕКСІЯ.                              VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.  с. 143, завдання 963; 964.


 

docx
Додано
6 травня
Переглядів
447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку