2 клас. Математика. Тема. Множення чисел 1 і 0. Мно¬ження на 1 і на 0. Розв’язування задач (№№ 973-979).

Про матеріал
Мета: ознайомити учнів із властивістю множення на 1 і на 0, нуля на число; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до математики
Перегляд файлу

2 клас. Математика

Тема. Множення чисел 1 і 0. Мно­ження на 1 і на 0. Розв’язування задач (№№ 973-979).

Мета: ознайомити учнів із властивістю множення на 1 і на 0, нуля на число; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до математики.

Тип уроку. Комбінований урок. 

Обладнання: підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно  до теми уроку, відеопрезентація (фізкультхвилинка)

                                                                                   Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Аналіз контрольної роботи. Робота над помилками. Вправи на виправлення типових помилок.

III.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.

 — Сьогодні на уроці ми ознайомимося із властивостями множення на 1  і на 0, множенням нуля на число.

IV. ВИВЧЕННЯ МАТЕРІАЛУ УРОКУ.

  1. Робота за підручником (с. 144–145)

Завдання 973.(с.144)  Коментоване розв’язання завдання Учні по черзі пояснюють завдання, працюючи в зошитах.

1) Замінюють множення додаванням за зразком та обчислюють.

2) Як можна прочитати ці записи?                                                                                            1 · а = а    0 · а = 0

3) Обчислюють усно.

Завдання 974.(с.145) Колективне опрацювання матеріалу

 — Добутки 4 · 1 та 7 · 0 не можна замінити додаванням однакових доданків.

                                                   При множенні на 1 і 0 застосовують такі правила.

При множенні будь-якого числа на одиницю в добутку дістаємо те саме  y число.

При множенні будь-якого числа на 0 у добутку дістаємо 0.

Письмове виконання завдання з коментуванням правил. Учні знаходять значення виразів:

                                                                                    5 · 1 + 12;           6 · 0 + 8.

Завдання 975 (с.145). Самостійно.                                                                      Взаємоперевірка 7,8,0,5,9,9,0,4.

Завдання 976 (с.145) Ознайомившись з умовою задачі, учні складають її короткий запис та план розв’язання задачі:

1) Скільки кілограмів вапна взяли для приготування суміші?        27:3 = 9 (кг)

2) На скільки кілограмів менше взяли вапна, ніж піску?                 27-9 = 18(кг)

                                                                                                   Відповідь : на 18 кг менше взяли  вапна , ніж піску

Завдання 977*(с.145). Колективне розв’язування задачі Аналіз умови задачі, запис скороченої умови.

1) 98 – 77 = 21 (пт.) — гусей;

2) 98 – 64 = 34 (пт.) — курей;

3) 77 – 34 = 43 (пт.) — качок.

                                                                                Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ

 1. Порівняння виразів

  24 : 3 + 12 : 2      6 · 2          3 · 5 – 2 · 4  ….  4 · 5    

   9 · 3 + 15 : 5  …..    40 : 8       32 : 4 + 16 : 2  …. 27 : 3

  1. Робота над задачею

У Тараса було 36 марок про спорт і 18 марок про космос. Він розклав їх в альбомі, по 9 марок на кожну сторінку. Скільки сторінок в альбомі заповнили марки?

3. Офтальмологічна пауза

4. Розв’язування логічної задачі

Розлучаючись, друзі обмінялися рукостисканнями: кожен потиснув руку кожному. Усього було 10 рукостискань. Скільки було друзів ?                                                                                                    Відповідь: 5.

VІ. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 С. 145, завдання 978; 979.

 

docx
Додано
6 травня
Переглядів
206
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку