2 клас. Математика
Тема Закріплення таблиці множення числа 2. Розв'язування вправ і задач на дві дії різного ступеня (№№ 453-460).
Мета: закріплювати знання табличних прийомів множення на 2; формувати обчислювальні навички учнів; вправляти дітей у розв'язуванні задач вивчених видів; сприяти вихованню любові до природи, дбайливого ставлення до всього живого.
2 клас. Математика
Урок № 55
Тема Закріплення таблиці множення числа 2. Розв’язування вправ і задач на дві дії різного ступеня (№№ 453-460).
Мета: закріплювати знання табличних прийомів множення на 2; формувати обчислювальні навички учнів; вправляти дітей у розв’язуванні задач вивчених видів; сприяти вихованню любові до природи, дбайливого ставлення до всього живого.
Тип уроку. Комбінований урок.
Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Завдання 451 (с.72)
Відповідь : 12 робітників потрібно заводу
Завдання 452(с.72) — Прочитайте вирази зі значенням 50. Взаємоперевірка: 50,40,50,59,60,50,50,4
2.Математична розминка
1.Усний рахунок . Повторення табличних випадків множення числа 2.
2. Хвилинка каліграфії — Запишіть числа: 30; 45; 17; 10; 25; 15; 40; 35; 50; 20. — Підкресліть «зайве» число.
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю множення числа 2.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Завдання 453 (с.73) Учні коментують, як виконали обчислення. Фронтально, усно
Завдання 454 (с.73) Перший стовпчик — з коментуванням, решта прикладів — самостійно.
Взаємоперевірка : 1,50,20,4,9,70.
Завдання 455.(с.73) Усне виконання завдання
Завдання 456 (с.73)
Було — ?
Відрізали — по 2 м 4 п., ? м
Залишилося — 24 м
Фізкультхвилинка
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
Завдання 457. Самостійна робота Самоперевірка : 95,91,17,13
1. Самостійна робота 1-й варіант
1) Задача. Скільки крил у 6 гусей?
2 · 7 + 9 2 · 8 + 8 2 · 6 + 80 2 · 5 + 57 2 · 4 + 92 2 · (24 – 67)
2-й варіант
1) Задача. На 4 конверти наклеїли по 2 марки. Скільки всього марок наклеїли?
2 · 9 + 22 2 · 7 + 13 2 · 6 + 46 2 · 4 + 29 2 · 2 + 58 2 · (24 – 15)
VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Чого навчалися на уроці? — Яке завдання здалося найцікавішим? найскладнішим?
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 73, завдання 459; 460.