2 клас. Математика. Тема. Закріплення таблиці множення числа 2. Розв'язування вправ і задач на дві дії різного ступеня.

Про матеріал

2 клас. Математика

Тема Закріплення таблиці множення числа 2. Розв'язування вправ і задач на дві дії різного ступеня (№№ 453-460).

Мета: закріплювати знання табличних прийомів множення на 2; формувати обчислювальні навички учнів; вправляти дітей у розв'язуванні задач вивчених видів; сприяти вихованню любові до природи, дбайливого ставлення до всього живого.

Перегляд файлу

                                                                    2 клас. Математика

             Урок № 55

Тема Закріплення таблиці множення числа 2. Розв’язування вправ і задач на дві дії різного ступеня (№№ 453-460).

Мета: закріплювати знання табличних прийомів множення на 2; формувати обчислювальні навички учнів; вправляти дітей у розв’язуванні задач вивчених видів; сприяти вихованню любові до природи, дбайливого ставлення до всього живого.

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно  до теми уроку

                                                              Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання (с. 72, завдання 451; 452)

Завдання 451 (с.72)

  1. Скільки всього робітників потрібно заводу ?                                                  25+12= 37 (р)
  2. Скільки робітників ще треба прийняти?                                                          37-15 =12(р)

                                                                              Відповідь : 12 робітників потрібно заводу

Завдання 452(с.72)  — Прочитайте вирази зі значенням 50.  Взаємоперевірка: 50,40,50,59,60,50,50,4

2.Математична розминка

1.Усний рахунок . Повторення табличних випадків  множення  числа 2.

2. Хвилинка каліграфії — Запишіть числа: 30; 45; 17; 10; 25; 15; 40; 35; 50; 20. — Підкресліть «зайве» число.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

 — Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю множення числа 2.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 73)

Завдання 453 (с.73) Учні коментують, як виконали обчислення.                                       Фронтально, усно

Завдання 454 (с.73) Перший стовпчик — з коментуванням, решта прикладів — самостійно.

                                                                                                                          Взаємоперевірка : 1,50,20,4,9,70.

Завдання 455.(с.73)  Усне виконання завдання

 

 

 

 

  1. Скільки літрів соку в банках?   2х5 = 10 (л)
  2.  Скільки літрів соку в сулії?      6 л
  3. Скільки всього літрів соку купили?  10+6 = 16 (л)
  4. На скільки більше літрів соку в банках, ніж у сулії?    10-6 = 4 (л)

Завдання 456 (с.73)

Було — ?

Відрізали — по 2 м 4 п., ? м

Залишилося — 24 м

  1. Скільки клейонки  відрізали ?                       2х4= 8 (м)
  2. Скільки м клейонки  було у рулоні  ?           24+8 = 32(м)       Відповідь : 32 м клейонки       

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Завдання 457. Самостійна робота                                                                         Самоперевірка : 95,91,17,13

1. Самостійна робота 1-й варіант

1) Задача. Скільки крил у 6 гусей?

Результат пошуку зображень за запитом "гуси"

 

 

 

  1. Обчислити значення виразів.

2 · 7 + 9              2 · 8 + 8                    2 · 6 + 80           2 · 5 + 57         2 · 4 + 92             2 · (24 – 67)

 

2-й варіант

1) Задача. На 4 конверти наклеїли по 2 марки. Скільки всього марок наклеїли?

Результат пошуку зображень за запитом "конверт з маркою"

 

 

 

 

 

  1. Обчислити значення виразів.

 2 · 9 + 22                    2 · 7 + 13              2 · 6 + 46           2 · 4 + 29            2 · 2 + 58              2 · (24 – 15)

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Чого навчалися на уроці? — Яке завдання здалося найцікавішим? найскладнішим?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 73, завдання 459; 460.

 

 

docx
Додано
30 грудня 2018
Переглядів
2750
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку