2 клас. Математика. Тема.  Зв'язок дій множення і ділення. Складання прикладів на ділення з прикладів на множення. Розв'язування задач (№№ 468-475).

Про матеріал

Мета: навчати учнів використовувати зв'язок дій множення і ділення для розв'язування прикладів; формувати вміння складати приклади на ділення з прикладів на множення; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, вміння узагальнювати, аналізувати, групувати; виховувати акуратність, допитливість.

Перегляд файлу

_________________________                     2 клас. Математика

             Урок № 57

Тема Зв’язок дій множення і ділення. Складання прикладів на ділення з прикладів на множення. Розв’язування задач (№№ 468-475).

Мета: навчати учнів використовувати зв’язок дій множення і ділення для розв’язування прикладів; формувати вміння складати приклади на ділення з прикладів на множення; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, вміння узагальнювати, аналізувати, групувати; виховувати акуратність, допитливість.

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно  до теми уроку

                                                              Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання (с. 75, завдання 466; 467)

Завдання 466 (с.75)  — Яка довжина смужки та її частин? Прочитайте умову, питання та розв’язання задачі.                                                                                      8:4 = 2 (см) – довжина кожної  частини  смужки

Завдання 467 (с.75)                                                                                          Взаємоперевірка : 67,55,19,19,4,35

 — Прочитайте вирази з однаковими відповідями; у відповідях яких є цифра 5; у відповіді десятків на 1 менше, ніж одиниць; відповідь складається з 4 дес. 8 од.

2.Математична розминка. Повторення вивчених випадків множення числа 2.

3Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Знайдіть «зайве» число. 10; 18; 4; 14; 24; 16; 8; 6; 12.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про взаємозв’язок між множенням і діленням.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 75–76)

Завдання 468 (с.75)           Учні пригадують назви чисел дій множення і ділення і читають подані  рівності. Завдання 469. (с.75)                                                                                   Колективне опрацювання матеріалу — Поясніть, які рівності складено за малюнками.

Висновок. З кожного виразу на множення двох різних множників можна скласти два вирази на ділення. Якщо добуток поділити на один з множників, то дістанемо другий множник.

Завдання 470(с.76)  Учні пояснюють, як з виразу на множення склали два вирази на ділення. Читають їх. Завдання 471.(с.76)                                                                                       Самостійне виконання завдання Один учень працює біля дошки.                                                           Взаємоперевірка : 11,3,31,71,7,47,10,22

Завдання 472(с.76)     Після складання короткої умови і плану розв’язання учні записують розв’язання самостійно.

  1. Скільки разом зібрали проса та вівса ?                                         10+23= 33 (кг)
  2. Скільки кг кукурудзи зібрали ?                                                      33+9 = 42 (кг)

                                                            Відповідь : 42кг  кукурудзи  зібрали

Завдання 473 (с.76)

Діти — по 2 г. 3 д., ? г. ?

Бабуся — 6 г.                                                           

— Скільки всього білих грибів вони знайшли?             (2х3)+6 = 12(г)   Відповідь : 12 грибів знайшли

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Самостійна робота             

2 · 9             2 · 2            23 + 38             (26 + 7) – 15

2 · 6             2 · 4            84 – 56              53 – (19 + 14)

Офтальмологічна пауза

  1. Розв’язування логічних задач

 У шашковому турнірі кожен з трьох учнів — Ілля, Максим і Славко — захищав честь свого класу. Один з них навчався в 2-А, ругий — у 2-Б, і третій — у 2-В класі. Першу партію грали Ілля учень 2-А класу. Другу — Максим і учень 2-В класу. Ілля в цей час відпочивав. У якому класі навчався кожен з хлопчиків? Відповідь: Ілля Максим Славко 2–А – + – 2–Б + – – 2–В – – + 

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

 — Що нового дізналися на уроці? — Як пов’язані дії множення і ділення?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 76, завдання 474; 475.

 

 

docx
Додано
30 грудня 2018
Переглядів
1233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку