2 клас. Математика. Тема. Закріплення таблиці множення числатематика. Тема. Розв’язування вправ та задач на засвоєння таблиці множення числа 4. Складання задач (№№ 610-615)

Про матеріал
Мета: формувати навички табличного множення числа 4; вправляти учнів у розв’язуванні задач; розвивати логічне мислення; виховувати культуру поведінки.
Перегляд файлу

2 клас. Математика

             Урок № 76

Тема Закріплення таблиці множення числа 4. Задачі на дві дії, що містять табличні випадки множення числа 4 (№№ 616-621).

Мета: формувати навички табличного множення числа 4; вправляти учнів у розв’язуванні задач; розвивати логічне мислення; виховувати культуру поведінки.

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно  до теми уроку, відеопрезентація (фізкультхвилинка).

                                                              Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Перевірка домашнього завдання ( с. 95) завдання 614,615                      Метод «Ланцюжковий контроль»

Завдання 614 (с. 95)         Взаємоперевірка :  32,12,8   3,20,9   21,7,24      35,27,36

— Прочитайте вирази, в яких відповіді — одноцифрові числа; двоцифрові числа.

Завдання 615 (с.95)

  1. Скільки кроків зроблять обидва хлопчики разом ?                      25+25 = 50(кроків)
  2. Яка відстань буде між хлопчиками, якщо кожний зробить назустріч іншому 25 кроків? 60-50 = 10(к)

                                                          Відповідь: 10 кроків відстань між хлопчиками

2.Математична розминка

1) Гра «Угадай приклад». Приклад (2 · 9; 4 · 4 і т. д.) записаний на дошці, затулений карткою з відповіддю. Діти називають різні приклади з цією відповіддю, намагаючись угадати приклад, записаний на дошці.

2) Гра «Так. Ні». На дошці дані приклади: 4 · 6; 4 · 3; 4 · 5; 2 · 3; 9 · 4; 5 · 3. Показують картки з числами. Якщо число є відповіддю, учні хором говорять «так», потім вимовляють приклад 4 · 6 = 24. Якщо число не є відповіддю, говорять «ні».

3). Усне розв’язування задач

1) Висота кожного поверху 4 м. У будинку 9 поверхів. Знайдіть висоту будинку до даху. 4х9 = 36 (м)

2) Юрасик купив 8 фломастерів, по 3 грн кожний, і ластик за 2 грн. Яка вартість його покупки? (8х3)+2=26

3) Один пиріжок коштує 3 грн. Скільки таких пиріжків можна купити за  12 грн? 12: 3 = 4 (п)

 4. Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Яке число «зайве» і чому? 12; 16; 34; 13; 18.

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.

— Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю множення числа 4.

IV. СПРИЙМАННЯ ТА ОСМИСЛЕННЯ МАТЕРІАЛУ УРОКУ.

1.Робота за підручником (с. 95–96)

Завдання 616. (с.95)                Самостійна робота                                       Взаємоперевірка   24,20,25,30,25,25

Завдання 617.  (с.95)                                                                                          Колективне розв’язування задачі

  1. Скільки кг фарби відлили ?                                                                                               3х4 = 12 (кг)
  2. На скільки менше кг фарби залишилося, ніж відлили ?                                                 12- 8 = 4 (кг)
  • 4х3+8 = 20(кг) – фарби було в баку   

Завдання 618 (с.95) Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання.

  1. Скільки стрічки відрізали ?                                                                       3х4 = 12 (дм)
  2. Якої довжини була стрічка спочатку ?                                                     12+8 = 20 (дм)

 Відповідь : 20 дм довжина стрічки спочатку

Завдання 619*. (с.95) Усне виконання завдання Учні складають задачі за короткими записами.  

                                                                  Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Математичний диктант

Знайдіть добуток чисел: 2 і 9; 3 і 7; 4 і 3; 2 і 7.

 Знайдіть частку чисел: 16 і 2; 18 і 3; 24 і 3; 21 і 3.

  1. Обчислення значень виразів                                                                                     Запис завдань на картках

4 · 7 – 18       4 · 6 + 24          4 · 3 + 18         71 – 4 · 3        4 · 9 – 30        4 · 8 – 20         20 – 4 · 2        4 · 5 + 64

  1. Робота над задачею

 Гуска важить 4 кг, а качка — 2 кг. Яка маса двох гусок і двох качок разом?

VІ. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 95, завдання620; 621. Повторити  таблицю множення на 2,3,4  і таблицю ділення на 2та 3

 

docx
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
1901
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку