2 клас музичне мистецтво

Про матеріал
Тема семестру: Світ музичних творів Тема уроку: Здраствуй рідна школо. Вокальна музика. Тип уроку: заглиблення в тему Зміст уроку: познайомити дітей із вокальною музикою Матеріал уроку: 1) розспівка «Тук-тук чобіток», Е. Гріг «Ранок» частинка 2) вокальна робота: «Здраствуй рідна школо» cлова: Н. Іванової, музика: А. Олійнікової 3) слухання: Е. Гріг «Ранок»(у виконанні фортепіано, у виконанні симфонічного оркестру)
Перегляд файлу

Клас – 2-А                                   Урок № 2                                  16.09.2020

Тема семестру:                                          Світ музичних творів

Тема уроку:                                                Здраствуй рідна школо. Вокальна музика.

Тип уроку:                                                  заглиблення в тему

Зміст уроку:                                               познайомити дітей із вокальною музикою

 

Матеріал уроку:                                        1) розспівка «Тук-тук чобіток», Е. Гріг

                                                                          «Ранок» частинка                                                                                                                                          

                                                                                    

                                                                      2) вокальна робота: «Здраствуй рідна

                                                                          школо» cлова: Н. Іванової, музика:

                                                                          А. Олійнікової

                                                                                                                                                                      

                                                                       3) слухання: Е. Гріг «Ранок»(у виконанні

                                                                           фортепіано, у виконанні симфонічного

                                                                           оркестру)

 

Мета уроку:                                              навчальна: дати поняття «вокальна 

                                                                     музика»,  

                                                                    розвивальна:

                                                                    розвивати ритмічний слух, увагу;  

                                 продовжувати формувати вміння

                                                                    сприймати музику як виражальне мистецтво;                    

                                                                    вдосконалювати  вокальні  навички;

                                                                    виховна: прищеплювати учням

                                                                      любов до музики.

 

Обладнання:                                            Відеоматеріал,

                                                                    музичний інструмент, портрети

                                                                    композиторів.

 

 План уроку

 

I. Організаційний момент – 2 хв.

II. Слухання музики –  10 хв.

III. Фізкультхвилинка – 2 хв.

IV. Вокально-хорова робота:

       1) Розспівування – 5 хв.

      3) Робота над піснею – 24 хв.

V. Підсумок – 1 хв.

VI. Оцінювання – 1 хв.

VII. Домашнє завдання – 1 хв.

 

 

Хід уроку

 

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

- Діти, який в нас зараз урок? (Музичне мистецтво)

- Давайте з вами привітаємося як справжні музиканти. (Музичне вітання «Добрий день»)

 

II. СЛУХАННЯ МУЗИКИ

- На минулому уроці ми вивчили що таке інструментальна музика.

Edvard Grieg (1888) by Elliot and Fry - 02.jpg- Що таке інструментальна музика?(відповіді дітей)

- Інструментальна музика – це музика яку виконують на музичних інструментах.

- Сьогодні на уроці ми з вами послухаємо музику яку написав композитор Едвард Гріг .

- Ось подивіться його портрет.

- Едвард Гріг- відомий норвезький композитор

Він народився– 15червня 1843-го року. Гріг був композитором яскравого національного типу. У його творчості переважають малі, переважно ліричні інструментальні форми, у яких і написано більшість його фортепіанних і оркестрових п'єс, а також пісенний жанр.

 

- От сьогодні ми послухаємо музику яку написав цей композитор. І називається вона «Ранок»

- Сядьте рівненько, руки покладіть на коліна. Слухайте уважно який характер має музика. (слухають  Е. Гріг «Ранок»  у виконанні фортепіано https://www.youtube.com/watch?v=GqQIYUL_N6E )

- Тож який характер має музика?

- Хто є автором цієї музики?

- А який музичний інструмент ви чуєте?

- Давайте послухаємо ще раз, і звернемо увагу на музичний інструмент? (повторне слухання  Е. Гріг «Ранок»у виконанні фортепіано)

- Зараз ми послухаємо ще одну пісню, і потім визначимо чи схожі вони. (слухаємо Е. Гріг «Ранок» у виконанні симфонічного оркестру https://www.youtube.com/watch?v=10WMteUK7fA )

- Чи схожа ця пісня з попередньою?

- А чим вони відрізняються?

- Послухаємо ще раз, звертаючи увагу на музичні інструменти які звучать. (повторне слухання Е. Гріг «Ранок» у виконанні симфонічного оркестру)

- Тож  скільки інструментів виконує цю пісню?

-  Ви праві. Цю версію виконує оркестр.

- Діти, то як називається музичний твір який ми тільки що слухали ?

- А хто написав музику? Скажемо разом….

- Діти, а чи знаєте ви що таке вокальна музика?

- Вокальна музика - це музика яку співають.

- Давайте повторимо разом що таке вокальна музика. ( говорять разом )

- Ось зараз ми попрацюємо над вокальною музикою.

 

III. Фізкультхвилинка

 Але спочатку  трішки відпочинемо. Для цього нам треба виконати рухи під музику. Увага на екран.(музична фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI )

         

IV. Вокально-хорова робота

- А зараз ми з вами  продовжимо вивчати пісеньку, але для початку треба розспіватися.

 

  1. Розспівування.

 

- А зараз спробуємо відтворити мелодію «Ранок» на склад «ла»

 

-  Спочатку послухайте як проспіваю я, запам’ятовуйте мелодію.(Граю і співаю.)

- Тепер співаємо разом. Ось перша нота, почали. (Граю і співаю разом з дітьми.)

- Давайте заспіваємо ще раз чіткіше промовляючи слова. Ось перша нота, почали.

- А тепер заспіваємо красиво і дзвінко. Ось перша нота, почали. (Співаємо.)

 

Розспівка на двох нотах «Тук-тук чобіток».

- Послухайте пісеньку і скажіть про що в ній розповідається. (Граю і співаю.)

- Діти про що розповідається в пісеньці?

- Слухайте ще раз, запам’ятовуйте слова та мелодію.(Граю і співаю.)

- Тепер співаємо разом. Ось перша нота, почали.(Граю і співаю разом з дітьми.)

- Давайте заспіваємо ще раз чіткіше промовляючи слова. Ось перша нота, почали.

- А тепер заспіваємо красиво і дзвінко. Ось перша нота, почали. (Співаємо.)

- Ми вивчили пісеньку. А чи є тут довгі і короткі звуки. Зараз ми будемо співати і відплескувати довгі та короткі звуки. Спочатку подивіться як це зроблю я. А тепер давайте разом відплескаємо мелодію. (Відплескуємо)

 

 

2) Робота над піснею.

- Діти а яку пісеньку ми почали вчити на минулому уроці?

- Отже сьогодні ми продовжимо її вивчати.

- Зараз я вам її нагадаю. Слухайте уважно. (граю і співаю перший і  другий куплети)

- А зараз давайте спробуємо заспівати разом перший куплет. Осі перша нота, почали.(співаємо)

- Добре, а тепер спробуємо заспівати чіткіше промовляючи слова. (співаємо ще раз)

- А тепер спробуємо заспівати разом приспів. Осі перша нота, почали. (співаємо)

- А тепер спробуємо заспівати перший куплет і  приспів разом. (співаємо)

- Добре, а тепер спробуємо заспівати дзвінкіше. (співаємо ще раз)

- А тепер послухайте другий куплет. (граю і співаю останній куплет)

- А зараз давайте спробуємо заспівати разом другий куплет. Осі перша нота, почали.(співаємо другий куплет).

- Добре, а тепер спробуємо заспівати чіткіше промовляючи слова. (співаємо ще раз)

- Добре, а тепер спробуємо заспівати дзвінкіше. (співаємо ще раз)

- А тепер спробуємо заспівати  всю пісню. (співаємо)

- А тепер заспіваємо всю пісню стоячи, гарно, чітко, красиво. (співаємо)

 

V.Підсумок

- Як називається пісня яку ми вивчили?

- А що ще робили? (слухали музику)

- Який музичний твір ми сьогодні слухали?

- Хто виконував прослухані твори?

- А що таке вокальна музика ? 

- Які паузи ви запам’ятали?

 

VI. Оцінювання

-  Всі сьогодні дуже гарно попрацювали, тому поплескаємо собі в долоньки.

 

VII. Домашнє завдання

-  Домашнім завданням буде проспівати пісеньку вдома своїм близьким.


Клас – 2-А                                   Урок № 3                                  23.09.2020

Тема семестру:                                          Світ музичних творів

Тема уроку:                                                Осінні враження. Календарно обрядові

                                                                      пісні. Вивчення пісні два півника.

Тип уроку:                                                  заглиблення в тему

Зміст уроку:                                               познайомити дітей із  народними піснями,

                                                                      календарно- обрядовими піснями

 

Матеріал уроку:                                        1) розспівка: «Тук-тук чобіток», «Вийди

                                                                          вийди сонечко»;

                                                                

                                                                      2) вокальна робота: «Два півники»

                                                                          українська народна пісня

                                                                       3) слухання: вийшли в поле косарі (у 

                                                                           виконанні дитячого хору, у виконанні

                                                                           чоловічого хору )

 

Мета уроку:                                              навчальна: дати поняття «календарно

                                                                    обрядові пісні»,  

                                                                    розвивальна:

                                                                    розвивати ритмічний слух, увагу;  

                                 продовжувати формувати вміння

                                                                    сприймати музику як виражальне мистецтво;                    

                                                                    вдосконалювати  вокальні  навички;

                                                                    виховна: прищеплювати учням

                                                                      любов до музики.

 

Обладнання:                                            Відеоматеріал,  музичний інструмент.

 

 План уроку

 

I. Організаційний момент – 2 хв.

II. Слухання музики –  10 хв.

III. Фізкультхвилинка – 2 хв.

IV. Вокально-хорова робота:

       1) Розспівування – 5 хв.

      3) Робота над піснею – 24 хв.

V. Підсумок – 1 хв.

VI. Оцінювання – 1 хв.

VII. Домашнє завдання – 1 хв.

 

 

 

 

Хід уроку

 

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

- Діти, який в нас зараз урок? (Музичне мистецтво)

- Давайте з вами привітаємося як справжні музиканти. (Музичне вітання «Добрий день»)

 

II. СЛУХАННЯ МУЗИКИ

- Яка зараз пора року?

- Осінь пора збору врожаю. Здавна на допомогу хліборобам приходили пісні. Їх автором є народ, тому вони отримали назву народні пісні. Їх виконують під час різних свят і обрядів.

- А хто знає що таке календарно-обрядові пісні?

- Календарно-обрядові пісні — це пісні, які виконують під час народних обрядів, приурочених до календарних свят.

- Які календарно-обрядові піісні ви знаєте?

- Сьогодні ми послухаємо пісні, які співають під час жнив Жниварські пісні.

- Сядьте рівненько, руки покладіть на коліна. Слухайте уважно який характер має музика. (слухають «Вийшли в поле косарі» у виконанні дитячого хору https://www.youtube.com/watch?v=I9uvOuBtJpM )

- Тож який характер має музика?

- Про що йдеться в пісні

- Хто є автором цієї музики?

- Давайте послухаємо ще раз, і звернемо увагу на те, хто її виконує ? (повторне слухання  «Вийшли в поле косарі» у виконанні дитячого хору)

- Як ви гадаєте, хто її виконує?

- Зараз ми послухаємо ще одну пісню, і потім визначимо чи схожі вони. (слухаємо «Вийшли в поле косарі» у виконанні чоловічого хору https://www.youtube.com/watch?v=XqRwzrfRVg4 )

- Чи схожа ця пісня з попередньою?

- А чим вони відрізняються?

- Послухаємо ще раз, звертаючи увагу на те з якою емоцією звучить пісня. (повторне слухання«Вийшли в поле косарі» у виконанні чоловічого хору)

- Тож чи змінився її характер?

- Діти, то як називається музичний твір який ми тільки що слухали ?

- А хто її написав?

- А зараз ми почнемо вчити нову пісеньку.

III. Фізкультхвилинка

 Але спочатку  трішки відпочинемо. Для цього нам треба виконати рухи під музику. Увага на екран.(музична фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI )

         

IV. Вокально-хорова робота

- А тепер ми з вами почнемо вивчати пісеньку, але для початку треба розспіватися.

 

1) Розспівування.

Розспівка на двох нотах «Тук-тук чобіток».

- Послухайте пісеньку і скажіть про що в ній розповідається. (Граю і співаю.)

- Діти про що розповідається в пісеньці?

- Тепер співаємо разом. Ось перша нота, почали.(Граю і співаю разом з дітьми.)

- Давайте заспіваємо ще раз чіткіше промовляючи слова. Ось перша нота, почали.

- А тепер заспіваємо красиво і дзвінко. Ось перша нота, почали. (Співаємо.)

- А зараз послухайте ще одну пісеньку і скажіть про що в ній розповідається. (Граю та співаю уривок з пісні «Вийди-вийди сонечко».)

- Діти про що розповідається в пісні?

- Слухайте ще раз, запам’ятовуйте слова та мелодію. (Граю і співаю.)

- Тепер давайте заспіваємо разом з вами. Ось перша нота, почали. (Співаємо.)

- А зараз співаємо ще раз, дзвінко та чітко промовляючи слова.

 

 

2) Робота над піснею.

- Сьогодні ми почнемо вчити нову пісеньку. Вона народна, тобто її автором є народ.

- Зараз я вам її заспіваю. Слухайте уважно і потім скажете про що в ній розповідається. (граю і співаю всю пісню)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Про що розповідається в пісні?

- Зараз я проспіваю перший куплет, а ви запам’ятовуйте мелодію і слова. (граю і співаю перший куплет)

- А зараз давайте спробуємо заспівати разом перший куплет. Осі перша нота, почали.(співаємо)

- Добре, а тепер спробуємо заспівати чіткіше промовляючи слова. (співаємо ще раз)

- Зараз я проспіваю другий куплет, а ви запам’ятовуйте мелодію і слова. (граю і співаю другий куплет)

- А тепер спробуємо заспівати разом. Осі перша нота, почали. (співаємо)

- А тепер спробуємо заспівати перший куплет і  другий куплети разом. (співаємо)

- Добре, а тепер спробуємо заспівати дзвінкіше. (співаємо ще раз)

- А тепер послухайте третій  куплет. (граю і співаю останній куплет)

- А зараз давайте спробуємо заспівати разом третій куплет. Осі перша нота, почали.(співаємо другий куплет).

- Добре, а тепер спробуємо заспівати чіткіше промовляючи слова. (співаємо ще раз)

- А тепер спробуємо заспівати  всю пісню. (співаємо)

- А тепер заспіваємо всю пісню стоячи, гарно, чітко, красиво. (співаємо)

 

V.Підсумок

- Як називається пісня яку ми вивчили?

- А що ще робили? (слухали музику)

- З яким видом пісень ми познайомилися?

- Що таке календарно- обрядові пісні?

- Які календарно- обрядові пісні ви запам’ятали?

- Як називається музичний твір який ми сьогодні слухали?

- Хто є його автором ? 

 

VI. Оцінювання

-  Всі сьогодні дуже гарно попрацювали, тому поплескаємо собі в долоньки.

 

VII. Домашнє завдання

-  Домашнім завданням буде проспівати пісеньку вдома своїм близьким.


Клас – 2-А                                   Урок № 4                                  30.09.2020

Тема семестру:                                          Світ музичних творів

Тема уроку:                                                Осінні враження. Ритм. Тривалість нот.  

                                                                      Вивчення пісні кап-кап.

Тип уроку:                                                  заглиблення в тему

Зміст уроку:                                                познайомити дітей із ритмом,

                                                                      тривалістю нот

 

Матеріал уроку:                                        1) розспівка «Кумо, кумо, що варила?»,

                                                                         «Вийди вийди сонечко»;

                                                                

                                                                      2) вокальна робота: «Кап кап»

                                                                          Слова і музика Н. Май

                                                                       3) слухання: П. Чайковський «Осіння

                                                                            пісня»

 

 

Мета уроку:                                              навчальна: дати поняття «ритм», 

                                                                    «Тривалість нот»  

                                                                    розвивальна:

                                                                    розвивати ритмічний слух, увагу;  

                                 продовжувати формувати вміння

                                                                    сприймати музику як виражальне мистецтво;                    

                                                                    вдосконалювати  вокальні  навички;

                                                                    виховна: прищеплювати учням

                                                                      любов до музики.

 

Обладнання:                                            Відеоматеріал,  музичний інструмент,

                                                                    портрет композитора , підручник мистецтво

                                                                    О. Калініченко.

 

 План уроку

I. Організаційний момент – 2 хв.

II. Слухання музики –  10 хв.

III. Фізкультхвилинка – 2 хв.

IV. Вокально-хорова робота:

       1) Розспівування – 5 хв.

       2) Музична грамота – 3 хв.

      3) Робота над піснею – 15 хв.

V. Музична грамота – 5 хв.

VI. Підсумок – 1 хв.

VII. Оцінювання – 1 хв.

VIII. Домашнє завдання – 1 хв.

 

 

Хід уроку

 

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

- Діти, який в нас зараз урок? (Музичне мистецтво)

- Давайте з вами привітаємося як справжні музиканти. (Музичне вітання «Добрий день»)

 

II. СЛУХАННЯ МУЗИКИ

- Яка зараз пора року?

- Полями, лісами, містами і селами Тихо йде осінь... Листочки кружляють і виконують свій танець, а вітерець співає пісню. Інколи накрапає дощик...

- Сьогодні на уроці ми з вами послухаємо пісню яка називається «Осіння пісня». Автором музики є Петро Ілліч Чайковський.

- Ось подивіться його портрет.

- Петро Ілліч Чайковський відомий російський композитор. Він народився– 25 квітня 1840-го року.

 

- А зараз сядьте рівненько, руки покладіть на коліна заплющте очі слухайте уважно музику й уявіть осінній краєвид. (слухають «осіння пісня» П. Чайковський https://www.youtube.com/watch?v=_M6NLLcLaWA )

- Яку картину ви уявили?

- Який танок виконує королева осені Швидкий чи повільний?

- Яку мелодію вітру ти уявляєш сумну чи веселу?

- Чи може музика розповісти нам про осінь?

Послухаємо ще раз, звертаючи увагу на те, яка це музика інструментальна чи вокальна. (повторне слухання «осіння пісня» П. Чайковський)

- Якою є щойно прослухана тобою музика — вокальною

чи інструментальною?

- Чому цей твір назвали піснею?

- На якому інструменті його виконують?

- Про що може розповісти ця музика, якщо мелодію заспівати зі словами?

- Діти, то як називається музичний твір який ми тільки що слухали ?

- А хто її написав?

- А зараз ми почнемо вчити нову пісеньку.

 

III. Фізкультхвилинка

 Але спочатку  трішки відпочинемо. Для цього нам треба виконати рухи під музику. Увага на екран.(музична фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI )

         

 

IV. Вокально-хорова робота

- А тепер ми з вами почнемо вивчати пісеньку, але для початку треба розспіватися.

 

  1. Розспівування.

 

- Послухайте вже знайому вам пісеньку і згадайте про що в ній розповідається. (Граю та співаю уривок з пісні «Вийди-вийди сонечко».)

- Діти про що розповідається в пісні?

- Тепер давайте заспіваємо разом з вами. Ось перша нота, почали. (Співаємо.)

- А зараз співаємо ще раз, дзвінко та чітко промовляючи слова.

 

Розспівка на двох нотах «Кумо, кумо, що варила?».

 

- Послухайте пісеньку і скажіть про що в ній розповідається. (Граю і співаю.)

- Діти про що розповідається в пісеньці?

- Слухайте ще раз, запам’ятовуйте слова та мелодію.(Граю і співаю.)

- Тепер співаємо разом. Ось перша нота, почали.(Граю і співаю разом з дітьми.)

- Давайте заспіваємо ще раз чіткіше промовляючи слова. Ось перша нота, почали.

- А тепер заспіваємо красиво і дзвінко. Ось перша нота, почали. (Співаємо.)

- Ми вивчили пісеньку. А чи є тут довгі і короткі звуки. Зараз ми будемо співати і відплескувати довгі та короткі звуки. Спочатку подивіться як це зроблю я. А тепер давайте разом відплескаємо мелодію. (Відплескуємо.)

 

2)  Музична грамота

- Хто знає що ми робили коли плескали у долоні?

- Ми відплескували ритм. Ритм – це чергування коротких і довгих нот.

- Отже виявляється ноти мають довжину? Довжина нот називається тривалістю.

- Розглянемо малюнок на с.18

 

 

2) Робота над піснею.

- Сьогодні ми почнемо вчити нову пісеньку. Слова і музику до неї написала сучасна співачка та композиторка Н.Май.

- Зараз я вам її заспіваю. Слухайте уважно і потім скажете про що в ній розповідається. (граю і співаю всю пісню)

 

 

- Про що розповідається в пісні?

- Зараз я проспіваю перший куплет, а ви запам’ятовуйте мелодію і слова. (граю і співаю перший куплет)

- А зараз давайте спробуємо заспівати разом перший куплет. Осі перша нота, почали.(співаємо)

- Добре, а тепер спробуємо заспівати чіткіше промовляючи слова. (співаємо ще раз)

- Зараз я проспіваю приспів , а ви запам’ятовуйте мелодію і слова. (граю і співаю приспів)

- А тепер спробуємо заспівати разом. Осі перша нота, почали. (співаємо)

- А тепер спробуємо заспівати перший куплет і  приспів разом. (співаємо)

- Добре, а тепер спробуємо заспівати дзвінкіше. (співаємо ще раз)

- А тепер послухайте другий  куплет. (граю і співаю останній куплет)

- А зараз давайте спробуємо заспівати разом другий куплет. Осі перша нота, почали.(співаємо другий куплет).

- Добре, а тепер спробуємо заспівати чіткіше промовляючи слова. (співаємо ще раз)

- А тепер спробуємо заспівати  всю пісню. (співаємо)

- А тепер заспіваємо всю пісню стоячи, гарно, чітко, красиво. (співаємо)

 

V. Музична грамота – 5 хв.

 

Гра « Мелодія дощику»

 

VІ.Підсумок

- Як називається пісня яку ми вивчили?

- Хто є її автором?

- А що ще робили? (слухали музику)

- Яку саме пісню ми слухали?

- Хто є її автором?

- Що ще ми навчилися робити?(відплескувати ритм)

- Що таке ритм?

- Що нового ми дізналися про ноти?

- Які тривалості нот запам’ятали?

 

VIІ. Оцінювання

-  Всі сьогодні дуже гарно попрацювали, тому поплескаємо собі в долоньки.

 

VIІI. Домашнє завдання

-  Домашнім завданням буде проспівати пісеньку вдома своїм близьким.


 

Клас – 2-А                                   Урок № 5                                  16.09.2020

Тема семестру:                                          Світ музичних творів

Тема уроку:                                                Барвисті ритми. Танець «Аркан»

Тип уроку:                                                  заглиблення в тему

Зміст уроку:                                               познайомити дітей із особливостями           

                                                                      народного танцю «Аркан»

 

Матеріал уроку:                                        1) розспівки «Кумо, кумо що варила »,

                                                                         «Притаївся Васька кіт»

 

                                                                       2) вокальна робота: французька народна      

                                                                          пісня «Танок каченят»

                                                                                                                                                                      

                                                                       3) слухання: Український народний танець

                                                                          «Аркан»

 

Мета уроку:                                              навчальна: дати поняття «танець»,  

                                                                    розвивальна:

                                                                    розвивати ритмічний слух, увагу;  

                                 продовжувати формувати вміння

                                                                    сприймати музику як виражальне мистецтво;                    

                                                                    вдосконалювати  вокальні  навички;

                                                                    виховна: прищеплювати учням

                                                                      любов до музики.

 

Обладнання:                                            Відеоматеріал,  музичний  інструмент, 

                                                                    підручник мистецтво О. Калініченко.

 

 План уроку

 

I. Організаційний момент – 2 хв.

II. Слухання музики –  10 хв.

III. Фізкультхвилинка – 2 хв.

IV. Вокально-хорова робота:

       1) Розспівування – 5 хв.

      3) Робота над піснею – 24 хв.

V. Підсумок – 1 хв.

VI. Оцінювання – 1 хв.

VII. Домашнє завдання – 1 хв.

 

 

 

 

Хід уроку

 

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

- Діти, який в нас зараз урок? (Музичне мистецтво)

- Давайте з вами привітаємося як справжні музиканти. (Музичне вітання «Добрий день»)

 

II. СЛУХАННЯ МУЗИКИ

-Сьогодні у нас не звичайний урок .

- Подивіться на веселого хлопчика у підручнику на сторінці 22.

- Прочитайте що нам каже хлопчик. (один учень читає)

- Аркан— український народний чоловічий танець, поширений серед гуцулів, в Івано-Франківській, Чернівецькій та Закарпатській областях.

- От сьогодні ми послухаємо музику та подивимося як танцюють «Аркан»

- Сядьте рівненько, руки покладіть на коліна. Увага на єкран (дивляться https://www.youtube.com/watch?v=oVhTz86P4II )

- Який настрій викликає музика цього танцю?

- На яких музичних інструментах його виконують?

- Зверни увагу, як танцівники рухаються колом або півколом.

- Одже що ми сьогодні подивилися?

- Як називається  цей танок?

- Де танцюють цей танок ?

 

 

III. Фізкультхвилинка

 Але спочатку  трішки відпочинемо. Для цього нам треба виконати рухи під музику. Увага на екран.(музична фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI )

         

IV. Вокально-хорова робота

- А тепер ми як завжди почнемо з поспівок.

 

 

1) Розспівування.

 

- Послухайте вже знайому вам пісеньку і згадайте про що в ній розповідається. (Граю і співаю «Кумо, кумо, що варила?».)

 

- Послухайте пісеньку і пригадайте  про що в ній розповідається. (Граю і співаю.)

- Діти про що розповідається в пісеньці?

- Тепер співаємо разом. Ось перша нота, почали.(Граю і співаю разом з дітьми.)

- Давайте заспіваємо ще раз чіткіше промовляючи слова. Ось перша нота, почали.

- А тепер заспіваємо красиво і дзвінко. Ось перша нота, почали. (Співаємо.)

- Ми вивчили пісеньку. А чи є тут довгі і короткі звуки. Зараз ми будемо співати і відплескувати довгі та короткі звуки. Спочатку подивіться як це зроблю я. А тепер давайте разом відплескаємо мелодію. (Відплескуємо.)

- Послухайте ще одну пісеньку і скажіть про що в ній розповідається.  «Притаївся Васька кіт».

- Про що розповідається в пісні?

- А тепер послухайте ще раз, запам’ятовуйте мелодію і слова пісні. (Граю і співаю.)

- Давайте заспіваємо ще раз чіткіше промовляючи слова. Ось перша нота, почали.

-  Чи помітили ви як рухається мелодія? Давайте співати та показувати напрям мелодії рукою.(співаю і показую)

- А тепер спробуємо разом зі мною.(співають і показують)

- А тепер я буду грати, а ви співайте і показуйте. (співають і показують)

 

2) Робота над піснею.

- Сьогодні у нас не звичайний урок а танцювальний.

- Послухайте пісню та скажіть про що в ній розповідається.

( танок маленьких каченят https://www.youtube.com/watch?v=xKHk83UkLZs&list=LLbj3-WZFKnAbzPWhTN2-VSg&index=149)

-  Хто впізнав цю пісеньку?

-  Так, це французька народна пісня танок маленьких каченят

-  Я впевнена що всі знають слова цієї пісеньки. Хто забувся зверніть увагу на сторінку 23. Там є текст пісні.

- А зараз давайте спробуємо заспівати разом перший куплет. (співаємо)

- А зараз давайте спробуємо заспівати разом приспів. (співаємо)

- А зараз давайте спробуємо заспівати разом другий куплет і приспів. (співаємо)

- Я бачу у нас дуже гарно виходить. Спробуємо заспівати пісеньку до кінця.

- А тепер спробуємо заспівати всю пісню разом з рухами.

- Підводьтеся з своїх місць. Співаємо і повторюємо рух за мною.

 

 

 

V.Підсумок

- Що нового ми дізналися?

- Як називається танок який ми дивилися на сьогоднішньому уроці?

-  Де танцюють цей танок ?

 

 

VI. Оцінювання

-  Всі сьогодні дуже гарно попрацювали, тому поплескаємо собі в долоньки.

 

VII. Домашнє завдання

-  Домашнім завданням буде проспівати пісеньку вдома своїм близьким.

 

1

 

docx
Додано
25 жовтня 2020
Переглядів
8551
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку