1 семестр |
|||||
Дата
|
Урок № |
Тема уроку. Музична грамота |
Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва |
Виконання творів музичного мистецтва |
Елементи інтеграції |
|
1. |
Здрастуй, рідна школо! Ноти. Нотний стан. Скрипковий ключ. Інструментальна музика |
М.Скорик. «Мелодія» (скрипка; фортепіано; бандура) |
Н.Май. «Школа, школа, ти чекала нас» (ознайомлення. розучування) |
Інтерактивна гра «Музичний футбол» |
|
2. |
Здрастуй, рідна школо! Вокальна музика |
Е.Гріг. «Ранок» ( у виконанні на фортепіано; у виконанні симфонічного оркестру) |
Н.Май. «Школа, школа, ти чекала нас» (виконання пісні з рухами) |
М\ф «Школа зайців» (музичний кліп) |
|
3. |
Осінні враження. Календарно-обрядові пісні |
Українська народна пісня «Вийшли в поле косарі» (у виконанні дитячого хору; у виконанні чоловічого хору) |
Українська народна пісня «Два півники» (виконання пісні в ролях) |
Відеоролик «Добрі традиції. Жнива» |
|
4. |
Осінні враження. Тривалості нот. Ритм |
П.Чайковський. Осіння пісня |
Н.Май. «Кап – кап». (ознайомлення, розучування) |
М\ф «Лунтик і його друзі.Серія 62. Ритм»:навчальне відео «Вивчаємо довгу та коротку ноти» |
|
5. |
Барвисті ритми.
|
Український народний танець «Аркан», грецький танець «Сиртакі» |
Французька народна пісня «Танок каченят» (виконання пісні з рухами) |
Ф-т кінофільму «Грек Зорба» |
|
6. |
Барвисті ритми. Темп. Пауза |
Й.Штраус (син).Полька «Піцикато», Ф.Шопен. Мазурка (ор.7, №1, сі – бемоль мажор).Створення ритмічного супроводу до прослуханих танців |
Французька народна пісня «Танок каченят» (виконання пісні з рухами) |
Відеоролики : «Вивчаємо довгу паузу», «Вивчаємо ноту ре» |
|
7. |
Світ тварин у мистецтві Марш. Фанфари |
К. Сен – Санс. Королівський марш Лева |
Музика Назара Савко, слова Зоряни Лісевич. «Котобенд» (розучування) |
М\ф Волта Діснея «Король Лев»(«Коло життя»-український дубляж) |
|
8. |
Світ тварин у мистецтві. Регістр |
К. Сен – Санс. Персонажі з довгими вухами |
Музика Назара Савко, слова Зоряни Лісевич. «Котобенд» (виконання пісні з імітацією гри на музичних інструмен-тах) |
М\ф «На фермі». Дитячі пісні |
|
9. |
У мистецтві завжди лад. Мажор. Мінор |
В.Косенко. «Не хочуть купити ведмедика», «Купили ведмедика». |
Н.Май. « Цвіркунчик» (розучування) |
Дидактична гра «Мажор і мінор (відеомультфільм) |
|
10. |
У мистецтві завжди лад. Мажор. Мінор
|
Л.Бетховен.»Весела. Сумна» |
Н.Май. « Цвіркунчик» (виконання пісні з імітацією гри на музичних інструмен-тах) |
Інсценізація казки «Мажор та Мінор», або «У палаці короля» (на вибір вчителя) |
|
11. |
Мистецькі подорожі. |
А.-Ф.Марескотті. Негреня в місячному сяйві (із циклу «Ескізи»), К.Дебюссі. Місячне сяйво (у виконанні на вібрафоні) |
А.Сологуб. «Зимові свята» |
Мультфільм «Зайці в космосі» |
|
12. |
Мистецькі подорожі. Сюїта |
М.Мусоргський.Сюїта «Картинки з виставки»: «Хатка на курячих ніжках», «Балет пташенят, що не вилупились» |
А.Сологуб. «Зимові свята» |
Мультфільм «Картинки з виставки» |
|
13. |
Зимові фантазії. Динаміка. Нота мі |
Е.Гріг. «У печері гірського короля» |
О.Янушкевич. «Біла казка» (розучування) |
Відеоролик «Вивчаємо ноту мі» Мультфільм «В печері гірського короля» |
|
14. |
Зимові фантазії. Нота фа |
Ж. Колодуб .Снігова королева із сюїти «Снігова королева» . Л.Іваненко. «Бабуся Ягуся» |
О.Янушкевич. «Біла казка» |
М\ф «Крижане серце» (фрагменти) Відеоролик «Вивчаємо ноту фа» |
|
15. |
Зимові фантазії. Колядки та щедрівки. Обробка пісні |
К.Стеценко. «Чи дома -дома хазяїн дома?» Л.Горова. «Ой радуйся земле…» |
Українська народна пісня «Щедрик»,обр. М.Леонтовича (розучування) |
М\ф «Щедрик»( обробка О.Скрипки) |
|
16. |
Подорожуємо до театру. Опера. |
Б.Фільц. Опера-казка «Лісова школа " (пісенька лісових мешканців «Дзень-дзелень дзвіночки дзвонять…»; пісня Ворона- вчителя «Ось цю важливу книгу…» |
Колядки та щедрівки (виконання за вибором) |
Навчальні відео: «Що таке опера. 2 клас», «Подорож до музичного театру» (за вибором) |