Планування 2 клас НУШ Мистецтво Масол

Про матеріал
Календарне планування 2 клас НУШ Мистецтво за підручником Л. Масол, О. Гайдамаки І семестр (образотворче та музичне мистецтво)
Перегляд файлу

Мистецтво

За підручником Л. Масол, О. Гайдамаки, О. Колотило

( 2 години на тиждень)

І семестр

Тема уроку

Дата

1

Прощавай, веселе літечко! Ноти. Правила співу. Слухання: К. Меладзе «Квітка-душа» у виконанні

Н. Матвієнко і С. Шурінса. Виконання: поспівка,

О. Янушкевич, М. Ясакова «Де поділось літечко?» (с. 4-5)

 

2

Прощавай, веселе літечко! Організація робочого місця. Живопис. Пейзаж. Утворення похідних кольорів. Створення пейзажу «Яскраві спогади про літо» (акварель, гуаш) (с. 6-7)

 

3

Звуки та кольори природи. Нотна грамота. Скрипковий ключ. Слухання: В. Косенко «Пасторальна», Д. Саррі «Пастораль». Порівняння творів. Виконання: «Пішли діти в поле» (українська народна пісня) (с. 8-9)

 

4

Звуки та кольори природи. Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних відтінків осінніх кольорів. Малювання композиції «Осіннє чудо-дерево» (матеріали на вибір)

(с. 10-11)

 

5

Осінні перетворення. Програмна музика. Музичний цикл. Слухання: А. Вівальді «Осінь» із циклу «Пори року», П. Чайковський «Осіння пісня» («Жовтень») із циклу 12 пєс «Пори року». Виконання: створення за допомогою музичних інструментів циклу музичних «картин» осені. (с. 12-13)

 

6

Осінні перетворення.  Колорит. Художня техніка монотипія. Створення композиції «Осінні квіти» в теплому або холодному колориті в техніці монотипія (акварель, гуаш) (с. 14-15)

 

7

Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Музичний пейзаж. Звуки різної тривалості, записування їх нотами. Слухання: М. Чембержі «Хмаринка», Р. Шуман «Порив». Виконання: Н. Антоник, Н. Двойкіна «Хмаринки»

(с. 16-17)

 

8

Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Настрій картини. Порівняння колориту в пейзажах. Створення композиції «Хмаринки-мандрівниці» (гуаш) (с. 18-19)

 

9

Ритми осіннього дощу. Настрій у музичному творі. Штрихи і пауза в музиці. Перегляд: мультфільм «Капітошка» (фрагменти). Слухання: В. Косенко «Дощик». Виконання: А. Мігай, Н. Кулик «Дощик», ритмічні композиції «Танок осіннього дощу» (с. 20-21)

 

10

Ритми осіннього дощу. Графіка. Рух на картині. Штрих. Слухання: Е. Морріконе «Плач, вітре». Малювання гриба під дощем у вітряний день (кольорові олівці) (с. 22-23).

 

11

Про що розповів натюрморт. Балет. Слухання: К. Хачатурян балет «Цибулино» (фрагменти). Перегляд: мультфільм «Цибулино» (фрагменти). Гра «Оживи картину». Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (українська народна пісня) (с. 24-25).

 

12

Про що розповів натюрморт. Натюрморт. Композиційний центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з кавуна та фруктів (акварель, сіль) (с. 26-27)

 

13

Про що розповів натюрморт. Календарно-обрядові пісні. Слухання: «Женчичиок-бренчичок» (в обробці М. Леонтовича), М. Мусоргський гопак з опери «Сорочинський ярмарок». Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (українська народна пісня), проплескування ритму гопака. (с. 25)

 

14

Про що розповів натюрморт. Правила роботи з пластиліном. Ліплення овочів. Створення колективного натюрморту (пластилін, солоне тісто) (с. 27)

 

15

Троїсті музики. Народні музичні інструменти. Ансамбль. Слухання: Л. Колодуб «Троїсті музики». Виконання: А. Філіпченко, В. Панченко «Ой заграйте, дударики»

 (с. 28-29)

 

16

Троїсті музики.  Орнамент. Створення візерунка, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали (матеріали і техніки на вибір) (с. 30-31)

 

17

Як сопілка флейтою стала. Тембр. Нотна грамота. Слухання: В. Кирейко награвання Лукаша з опери «Лісова пісня» (сопілка), Й. С. Бах «Жарт» (флейта). Створення: поспівки з вивчених нот. Виконання: Л. Масол, В. Тименко «Кольорова гама» (с. 32-33).

 

18

Як сопілка флейтою стала. Основні засоби виразності (лінія, штрих, крапка, пляма). Зображення кольоровими лініями ніжної мелодії флейти або гучних звуків барабана (фломастери) (с. 34-35)

 

19

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Симфонічна казка. Струнні інструменти. Слухання:

С. Прокоф’єв симфонічна казка «Петрик і вовк» (теми Петрика, Пташки, Качки, Кішки, Дідуся») (с. 36-37).

 

20

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуетної композиції «Бережіть птахів!» (гуаш) (с.38-39)

 

21

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Симфонічна казка. Дерев’яні духовні інструменти. Виконання: І. Білик «Киця-Кицюня» (с. 37)

 

22

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуету котика (крупа, клей) (с. 39)

 

23

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Звукоряд. Нотний стан. Симфонічна казка (продовження). Мідні духовні та ударні інструменти. Слухання:

С. Прокоф’єв симфонічна казка «Петрик і Вовк» (теми Вовка, Мисливців) (с. 40-41)

 

24

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Засоби виразності: форма і колір. Техніка роздмухування плям. Створення казкового лісу, роздмухуючи плями (акварель, трубочка для соку) (с. 42-43).

 

25

Зимові свята. Українські колядки та щедрівки. Слухання: А. Вівальді «Зима» із циклу «Пори року». Перегляд: мультфільм «Різдво», кінофільм «Один удома» (фрагмент «Щедрик»). Виконання: українська народна пісня «Ой хто Миколая любить» (с. 44-45).

 

26

Зимові свята. Створення рамки для фотографій із зображенням морозних візерунків (воскові олівці, акварельні фарби) (с. 46-47)

 

27

Зимові свята. Виконання: Дж. Пєрпонт «Jingle Bells» («Дзвоники дзвенять»). Створення ритмічного супроводу до пісні на ударних інструментах (с. 45)

 

28

Зимові свята. Витинанка. Створення витинанки – янголятка (папір) (с. 47)

 

29

Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

30

Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

31

Зимові етюди. Етюд. Такт. Слухання: Ф. Ліст. «Юнацький етюд № 12 «Заметіль»». Виконання:

поспівка, ритмічні етюди (с. 50-51)

 

32

Зимові етюди.  Відтінки кольору. Створення композиції «Зимові етюди» із використанням різних відтінків кольорів (воскові олівці, акварельні фарби). (с. 52-53)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Моторіна Анастасія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Куницька Любов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Діденко Алла Миколаївна
    Дуже вдячна, Пані Альона!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Таланова Оксана
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Михайленко Юлия
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Мацкова Леся Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Воробей Надія Борисівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Чуприна Людмила михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
docx
Додано
2 вересня 2019
Переглядів
33262
Оцінка розробки
4.9 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку