“STEM activated for kids"
(Уривок з авторської програми)
Мета: Застосувати знання з математики для створення іграшок, дослідження властивостей, демонстрація оптичних законів (законів фізики і не тільки), закріплення знань кольорів та відтінків, розвиток дрібної моторики пальців; формувати предметні та ключові компетентності учнів, розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, охайність, виховувати вміння роботи в команді, фінансову та еко- грамотність, зацікавити у вивченні STEM-предметів (особливо дівчат), показати рівність можливостей (іграшки, що однаково зацікавить і хлопців і дівчат).
“3-D куби”
“Mathematics ART”
Інструкція:
1) Підготуйте необхідні матеріали: склянку з водою, фарби, олівець, лінійка ін.. Розділіть ватмани навпіл (якщо бажаєте більшого розміру, потрібно міцна основа).
2) На половинках ватмана накресліть розгортку куба. Увага! Не забудьте залишити відступи для склеювання!
3) Тепер справа у фантазії! На кожній, з майбутніх граней куба, потрібно намалювати 3D малюнок/ілюзію.
4) Розфарбуйте яскравими кольорами відповідно до вподобань.
5) Зачекайте висихання (якщо використовували фарбу) та виріжте.
6) Згинайте по лініях та клейте.
7) З готових виробів можна влаштувати інсталяцію.