3 D моделювання, як різновид комп'ютерної графіки

Про матеріал

Урок розроблений з метою сформувати знання про 3D графіку, закріпити знання про моделі, розглянути різновиди створення моделей та їх застосування на практиці

Перегляд файлу

Інформатика 10 клас Урок №____ Дата: «______»  «_________» __________

Тема: 3D моделювання, як різновид компютерної графіки

Мета: Навчальна: сформувати знання про 3D графіку, закріпити знання про моделі, розглянути різновиди створення моделей

Виховна: виховувати виховувати інформаційну культуру, культуру праці, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки працелюбність, вихованість

Розвиваюча: розвивати технічне мислення, розвивати логічне мислення та креативність;   формувати вміння діяти не тільки за інструкцією, розвивати пам`ять, мислення.

ТИП УРОКУ: комбінований

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку

ПЛАН

І. Організація класу до уроку

1. Привітання із класом

2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення

1. В чому полягає роль маркетингового дослідження?

2. Назвіть основні завдання маркетингу.

3. в яких редакторах можна створювати моделі?

ІІІ. Засвоєння нових знань, використовується презентація та розповідь учителя

  • Тривимірна графіка 3D
  • Алгоритм зображення:

- попередня підготовка;

- створення геометричної моделі сцени;

- візуалізація сцени.

- підготовка та призначення матеріалів;

 - створення окремих моделей

 - створення композицій

 - Загальна характеристика

 - Моделі

 - Процеси моделювання

 - Області застосування тривимірної графіки

 -  Найвідоміші редактори 3-D графіки:

 - Спеціальності пов’язані з 3D моделюванням(відеоролик)

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

Тривимірна графіка — це …

Для чого призначена тривимірна графіка?

Алгоритм створення тривимірної сцени?

Області використання тривимірної графіки?

Назвіть основні недоліки тривимірної графіки.

Які Ви знаєте графічні редактори для роботи з тривимірною графікою?

V. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Створити в 3 D Пейнті людину з одежею та фотонаклейками

VІ. Підсумок уроку

Оголошення  оцінок за практичну роботу 

Рефлексія

 мені було незрозуміло…;

 у мене виникли такі запитання…;

 я не впорався з такими завданням…;

 мені сподобалось і я буду використовувати…

VI. Домашнє завдання

Повторити матеріал підручника

VI. Завдання для виконання дома.

Вивчити матеріал по темі.

Підведення підсумків уроку, аналіз позитивних і негативних моментів у роботі учнів, пояснення шляхів усунення недоліків. Приведення в порядок робочих місць.

docx
Додано
7 грудня 2018
Переглядів
2289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку