Урок розроблений з метою сформувати знання про 3D графіку, закріпити знання про моделі, розглянути різновиди створення моделей та їх застосування на практиці
Інформатика 10 клас Урок №____ Дата: «______» «_________» __________
Тема: 3D моделювання, як різновид комп’ютерної графіки
Мета: Навчальна: сформувати знання про 3D графіку, закріпити знання про моделі, розглянути різновиди створення моделей
Виховна: виховувати виховувати інформаційну культуру, культуру праці, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки працелюбність, вихованість
Розвиваюча: розвивати технічне мислення, розвивати логічне мислення та креативність; формувати вміння діяти не тільки за інструкцією, розвивати пам`ять, мислення.
ТИП УРОКУ: комбінований
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку
ПЛАН
І. Організація класу до уроку
1. Привітання із класом
2. Повідомлення теми і мети уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення
1. В чому полягає роль маркетингового дослідження?
2. Назвіть основні завдання маркетингу.
3. в яких редакторах можна створювати моделі?
ІІІ. Засвоєння нових знань, використовується презентація та розповідь учителя
- попередня підготовка;
- створення геометричної моделі сцени;
- візуалізація сцени.
- підготовка та призначення матеріалів;
- створення окремих моделей
- створення композицій
- Загальна характеристика
- Моделі
- Процеси моделювання
- Області застосування тривимірної графіки
- Найвідоміші редактори 3-D графіки:
- Спеціальності пов’язані з 3D моделюванням(відеоролик)
ІV. Закріплення вивченого матеріалу.
Тривимірна графіка — це …
Для чого призначена тривимірна графіка?
Алгоритм створення тривимірної сцени?
Області використання тривимірної графіки?
Назвіть основні недоліки тривимірної графіки.
Які Ви знаєте графічні редактори для роботи з тривимірною графікою?
V. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Створити в 3 D Пейнті людину з одежею та фотонаклейками
VІ. Підсумок уроку
Оголошення оцінок за практичну роботу
Рефлексія
• мені було незрозуміло…;
• у мене виникли такі запитання…;
• я не впорався з такими завданням…;
• мені сподобалось і я буду використовувати…
VI. Домашнє завдання
Повторити матеріал підручника
VI. Завдання для виконання дома.
Вивчити матеріал по темі.
Підведення підсумків уроку, аналіз позитивних і негативних моментів у роботі учнів, пояснення шляхів усунення недоліків. Приведення в порядок робочих місць.