3 кл(І сем.) Календарне планування "Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ"

Про матеріал
Орієнтовне календарно - тематичне планування з інтегрованого курсу «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» (автори Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич, ГЕНЕЗА, 2020), створене відповідно до типової освітньої програми (3 клас), розробленої під керівництвом О. Я. Савченко.
Перегляд файлу

                             ОРІЄНТОВНЄ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

                                       з інтегрованого курсу «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ,

                            створене відповідно до типової освітньої програми (3 клас),

                                             розробленої під керівництвом О. Я. Савченко

                     (автори Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич), видавництво ГЕНЕЗА, 2020

                                               175 год на рік/5 годин на тиждень (І семестр - 80 год)                                                                          

              Природн., громад. й історична, соц., здоров'язбережувальна галузі – 105 год/ 3год на тиждень  (1семестр-48год)

              Технологічна галузь - 35 год на рік/1 год на тиждень (І семестр  - 16 год)

              Інформатична галузь - 35 год на рік/1 год на тиждень (І семестр  - 16 год)

        Кількість годин (уроків) для опрацювання теми учитель/-ка добирає самостійно, враховуючи рівень формування

        конкретних очікуваних результатів навчання учнів, а також додатковий резервний час.

        Для формування та розвитку КОРів технологічної галузі пропонуємо використовувати як окремі уроки

        з технологій так і етапи інтегрованого уроку.

                                                                                І семестр (16 тижнів)

 

   Дата

Тема

П/З -(сторінки за підр.,

      робочим зошитом

 

1

 

Повторення вивченого у 2 класі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                               Я і моя шкільна громада

 

 

2

 

Разом ми сильніші.

П-(с.4-8)  З-(с.1-3)

 

3

 

Екскурсія. Як люди взаємодіють у спільноті

П-(с.9-11) З-(с.4-5)

 

4

 

Чи є спілкування обміном інформацією

П-(с.12-13)З-(с. вкладки)

 

5

 

Як знайти друзів. Практична робота

П-(с.14-17)   З-(с.6-7)

 

6

 

Які в дітей права та обов'язки

П-(с.18-22)  З-(с.8-11)

 

7

 

Чи всі люди рівні. Що таке справедливість.

П-(с.22- 27)  З-(с.12-13)

 

8

 

Чому людині потрібен особистий простір

П-(с.27-31) З-(с.14-15)

 

9

 

Екскурсія. Як розпізнати неправдиву інформацію

П-(с.31-34)З-(с. вкладки)

 

 

 

                                      Тема 2. Я і моя сім’я

 

 

10

 

Що об'єднує людей у суспільні групи

П-(С.35-37) З-(С.16-17)

 

11

 

Чи здатні люди змінювати суспільство

П-(С.38-44) З-(С.18-19)

 

12

 

Чи здатні люди змінювати суспільство.    Проєкт «Місто/село майбутнього»

П-(С.42-44)

 

13

 

Чому сім'я – найголовніше в нашому житті Проєкт «Ми родичі»

П-(с.44-52) З-(с.

 

14

 

Екскурсія. Що я знаю про історю свого роду

П-(с.53-56) З-(с.22-23)

 

15

 

Традиції моєї сім'ї

П-(с.57-59) З-(с.24-26)

 

16

 

Узагальнення та систематизації знань.

 

 

17

 

Що таке сімейний добробут

П-(с.60-63) З-(с.27)

 

18

 

Як досягти мети                 Проєкт «Дерево успіху»

П-(с.64-67) З-(с.28-29)

 

19

 

Чому важливо бути відповідальним

П-(с.68-70) З-(с.

 

20

 

Резервний

 

 

 

 

                                          Я І ПРИРОДА

 

 

 

 

                        Тема 1.  Як людина досліджує природу

 

 

21

 

Як провести спостереження

П-(с.71-75)  З-(с.30-31)

 

22

 

Як проести експеримент        Дослідження

П-(с.75-77)З-(с.32-33)

 

23

 

Як провести вимірювання     Дослідження

П-(с.78-83) З-(с.34-35)

 

24

 

Як відчути себе дослідником

 

 

 

 

                       Тема 2. Явища природи. Тіла і речовини

 

 

25

 

Які бувають явища природи

П-(с.86-88) З-(с.36-37)

 

26

 

Які тіла нас оточують і з чого вони складаються

П-(с. 89-94) З-(с.38-39)

 

27

 

Де ховається вода Які властивості має вода

П-(с.96-103) З-(с.40-42)

 

28

 

Які речовини розчиняються у воді   Дослідження

П-(с.104-107) З-(с.43-44)

 

29

 

Чому вода потребує охорони

П-(с.107-110) З-(с.45-46)

 

30

 

Яка роль повітря у природі

П-(с. 110-113) З-(с.47-48)

 

31

 

Які властивості має повітря    Практична робота

П-(с. 113-117) З-(с.49-50)

 

32

 

Узагальнення та систематизації знань.

 

 

33

 

Екскурсія. Чому повітря потребує охорони

П-(с.118-120) З-(с.51)

 

34

 

Що таке гірські породи. Як добувають корисні копалини

П (с.124-128) З-(с.52-53)

 

35

 

Яке значення корисних копалин для людини

П-(с.129-132) З-(с.54)

 

36

 

Чому грунт – важливе тіло природи

П-(с.132-136) З-(с.55)

 

37

 

Чому грунти потребують охорони

П-(с.136-138) З-(с.56-59)

 

 

 

                    Тема 3. Різноманітність рослин і тварин

 

 

38

 

Які бувають рослини

П-(с.139-141) З-(с.60)

 

39

 

Як розмножуються квіткові рослини

П-(с.142-145) З-(с.61-62)

 

40

 

Які умови потрібні для розвитку рослин   Дослідж

П-(с. 145-147) З-(с.63-64)

 

41

 

Як виростити нову рослину без насіння

П-(с.147-150) З-(с.65)

 

42

 

Пристосування квітков рослин до різних умов життя

П-(с.150-152) З-(с.66-67)

 

43

 

Різноманітність культурних рослин. Значення рослин.

П-(с. 152-154) З-(с.68-69)

 

44

 

Яке значення грибів для природи які гриби їстівні, а які отруйні  Міні-проєкт

П-(с. 155-157) З-(с.70-71)

 

45

 

Узагальнення та систематизації знань.

 

 

46

 

Різноманітний світ тварин. Хто чим живиться

П-(с.158-163) З-(с.72-75)

 

47

 

Діагностична робота

 

 

48

 

Як з'явилися свійські тварини

П-(с. 165-167) З-(с.76)

 

49

 

Чому рослини і тварини потребують охорони

П-(с.167-171) З-(с.77-79)

 

50

 

Підсумок за семестр.

 

 

 

 

Резервний

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Маляренко Вікторія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
5 серпня 2020
Переглядів
5963
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку