ОРІЄНТОВНЄ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
з інтегрованого курсу «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ,
створене відповідно до типової освітньої програми (3 клас),
розробленої під керівництвом О. Я. Савченко
(автори Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич), видавництво ГЕНЕЗА, 2020
175 год на рік/5 годин на тиждень (І семестр - 80 год)
Природн., громад. й історична, соц., здоров'язбережувальна галузі – 105 год/ 3год на тиждень (1семестр-48год)
Технологічна галузь - 35 год на рік/1 год на тиждень (І семестр - 16 год)
Інформатична галузь - 35 год на рік/1 год на тиждень (І семестр - 16 год)
Кількість годин (уроків) для опрацювання теми учитель/-ка добирає самостійно, враховуючи рівень формування
конкретних очікуваних результатів навчання учнів, а також додатковий резервний час.
Для формування та розвитку КОРів технологічної галузі пропонуємо використовувати як окремі уроки
з технологій так і етапи інтегрованого уроку.
І семестр (16 тижнів)
№ |
Дата |
Тема |
П/З -(сторінки за підр., робочим зошитом |
|
1 |
|
Повторення вивченого у 2 класі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Я і моя шкільна громада |
|
|
2 |
|
Разом ми сильніші. |
П-(с.4-8) З-(с.1-3) |
|
3 |
|
Екскурсія. Як люди взаємодіють у спільноті |
П-(с.9-11) З-(с.4-5) |
|
4 |
|
Чи є спілкування обміном інформацією |
П-(с.12-13)З-(с. вкладки) |
|
5 |
|
Як знайти друзів. Практична робота |
П-(с.14-17) З-(с.6-7) |
|
6 |
|
Які в дітей права та обов'язки |
П-(с.18-22) З-(с.8-11) |
|
7 |
|
Чи всі люди рівні. Що таке справедливість. |
П-(с.22- 27) З-(с.12-13) |
|
8 |
|
Чому людині потрібен особистий простір |
П-(с.27-31) З-(с.14-15) |
|
9 |
|
Екскурсія. Як розпізнати неправдиву інформацію |
П-(с.31-34)З-(с. вкладки) |
|
|
|
Тема 2. Я і моя сім’я |
|
|
10 |
|
Що об'єднує людей у суспільні групи |
П-(С.35-37) З-(С.16-17) |
|
11 |
|
Чи здатні люди змінювати суспільство |
П-(С.38-44) З-(С.18-19) |
|
12 |
|
Чи здатні люди змінювати суспільство. Проєкт «Місто/село майбутнього» |
П-(С.42-44) |
|
13 |
|
Чому сім'я – найголовніше в нашому житті Проєкт «Ми родичі» |
П-(с.44-52) З-(с. |
|
14 |
|
Екскурсія. Що я знаю про історю свого роду |
П-(с.53-56) З-(с.22-23) |
|
15 |
|
Традиції моєї сім'ї |
П-(с.57-59) З-(с.24-26) |
|
16 |
|
Узагальнення та систематизації знань. |
|
|
17 |
|
Що таке сімейний добробут |
П-(с.60-63) З-(с.27) |
|
18 |
|
Як досягти мети Проєкт «Дерево успіху» |
П-(с.64-67) З-(с.28-29) |
|
19 |
|
Чому важливо бути відповідальним |
П-(с.68-70) З-(с. |
|
20 |
|
Резервний |
|
|
|
|
Я І ПРИРОДА |
|
|
|
|
Тема 1. Як людина досліджує природу |
|
|
21 |
|
Як провести спостереження |
П-(с.71-75) З-(с.30-31) |
|
22 |
|
Як проести експеримент Дослідження |
П-(с.75-77)З-(с.32-33) |
|
23 |
|
Як провести вимірювання Дослідження |
П-(с.78-83) З-(с.34-35) |
|
24 |
|
Як відчути себе дослідником |
|
|
|
|
Тема 2. Явища природи. Тіла і речовини |
|
|
25 |
|
Які бувають явища природи |
П-(с.86-88) З-(с.36-37) |
|
26 |
|
Які тіла нас оточують і з чого вони складаються |
П-(с. 89-94) З-(с.38-39) |
|
27 |
|
Де ховається вода Які властивості має вода |
П-(с.96-103) З-(с.40-42) |
|
28 |
|
Які речовини розчиняються у воді Дослідження |
П-(с.104-107) З-(с.43-44) |
|
29 |
|
Чому вода потребує охорони |
П-(с.107-110) З-(с.45-46) |
|
30 |
|
Яка роль повітря у природі |
П-(с. 110-113) З-(с.47-48) |
|
31 |
|
Які властивості має повітря Практична робота |
П-(с. 113-117) З-(с.49-50) |
|
32 |
|
Узагальнення та систематизації знань. |
|
|
33 |
|
Екскурсія. Чому повітря потребує охорони |
П-(с.118-120) З-(с.51) |
|
34 |
|
Що таке гірські породи. Як добувають корисні копалини |
П (с.124-128) З-(с.52-53) |
|
35 |
|
Яке значення корисних копалин для людини |
П-(с.129-132) З-(с.54) |
|
36 |
|
Чому грунт – важливе тіло природи |
П-(с.132-136) З-(с.55) |
|
37 |
|
Чому грунти потребують охорони |
П-(с.136-138) З-(с.56-59) |
|
|
|
Тема 3. Різноманітність рослин і тварин |
|
|
38 |
|
Які бувають рослини |
П-(с.139-141) З-(с.60) |
|
39 |
|
Як розмножуються квіткові рослини |
П-(с.142-145) З-(с.61-62) |
|
40 |
|
Які умови потрібні для розвитку рослин Дослідж |
П-(с. 145-147) З-(с.63-64) |
|
41 |
|
Як виростити нову рослину без насіння |
П-(с.147-150) З-(с.65) |
|
42 |
|
Пристосування квітков рослин до різних умов життя |
П-(с.150-152) З-(с.66-67) |
|
43 |
|
Різноманітність культурних рослин. Значення рослин. |
П-(с. 152-154) З-(с.68-69) |
|
44 |
|
Яке значення грибів для природи які гриби їстівні, а які отруйні Міні-проєкт |
П-(с. 155-157) З-(с.70-71) |
|
45 |
|
Узагальнення та систематизації знань. |
|
|
46 |
|
Різноманітний світ тварин. Хто чим живиться |
П-(с.158-163) З-(с.72-75) |
|
47 |
|
Діагностична робота |
|
|
48 |
|
Як з'явилися свійські тварини |
П-(с. 165-167) З-(с.76) |
|
49 |
|
Чому рослини і тварини потребують охорони |
П-(с.167-171) З-(с.77-79) |
|
50 |
|
Підсумок за семестр. |
|
|
|
|
Резервний |
|
|