«Погоджено» вчитель_________________
Заступник директора з НВР
«_____» __________2020 р.
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)
І семестр
за підручником «Я досліджую світ. Автори: підручника І. Грущинської, З.Хитрої (2020)»
*без урахування інформатичної та технологічної освітньої галузі
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
||||
Наше перше дослідження «Людина» Тиждень № 1 Людина – частина природи |
|||||||
|
|
У чому неповторність людини? |
Ч.1 §1 С.5 |
||||
|
|
Що об’єднує людей зі світом живої природи?
|
Ч.1 §2 С.7 |
||||
|
|
У чому полягають відмінності між людиною і тваринами? |
Ч.1 §3 С.9 |
||||
Тиждень № 2 Потреби людини |
|||||||
|
|
Від чого залежить твоє здоров’я?
|
Ч.1 §4 С.11 |
||||
|
|
Що тобі необхідно для життя?
|
Ч.1 §5 С.12 |
||||
|
|
Чому людина має працювати?
|
Ч.1 §6 С.14 |
||||
Тиждень № 3 Прагнення людини |
|||||||
|
|
Для чого потрібне вміння вчитися?
|
Ч.1 §7 С.16 |
||||
|
|
Які риси характеру допомагають досягати успіху?
|
Ч.1 §8 С.17 |
||||
|
|
Як розвивати свої творчі здібності?
|
Ч.1 §9 С.19 |
||||
Тиждень № 4 Правила співжиття |
|||||||
|
|
Навіщо потрібно вміти спілкуватися?
|
Ч.1 §10 С.21 |
||||
|
|
Як можна вирішувати конфлікти? |
Ч.1 §11 С.22 |
||||
|
|
Застосовуємо знання щодня |
Ч.1 § 12 с.24 |
||||
Наше друге дослідження «Люди і нежива природа» Тиждень № 5 Природа — частина навколишнього світу. |
|||||||
|
|
Чому природа — це невіддільна частина навколишнього світу? |
Ч.1 § 13 С.26 |
||||
|
|
Що називають тілами (об’єктами), а що — явищами природи? |
Ч.1 §14 С.28 |
||||
|
|
Яке обладнання допомагає досліджувати природу? |
Ч.1 §15 С.29 |
||||
Тиждень № 6 Сонце — джерело життя на Землі |
|||||||
|
|
Як Сонце здійснює вплив на Землю? |
Ч.1 §16 С.32 |
||||
|
|
Які явища в неживій природі залежать від Сонця? |
Ч.1 §17 С.33 |
||||
|
|
Як Сонце впливає на живу природу? |
Ч.1 §18 С.33 |
||||
Дізнаємося більше про водну оболонку Землі Тиждень № 7 Планета «Вода» |
|||||||
|
|
Чому вода — найзагадковіша речовина на Землі? |
Ч.1 §19 С.35 |
||||
|
|
Де на Землі міститься солона та прісна вода? |
Ч.1 §20 С.37 |
||||
|
|
Чому відбувається колообіг води в природі? |
Ч.1 §21 С.38 |
||||
Тиждень № 8 Значення води |
|||||||
|
|
Яке значення має вода для природи?
|
Ч.1 §22 С.40 |
||||
|
|
Яке значення має вода для життя людей?
|
Ч.1 §23 С.40 |
||||
|
|
Як люди використовують енергію води на суходолі та в морі? |
Ч.1 §24 С.41 |
||||
Тиждень № 9 Охорона води |
|||||||
|
|
Як відбувається забруднення води? |
Ч.1 §25 С.43 |
||||
|
|
Як потрібно охороняти воду від забруднення? |
Ч.1 §26 С.44 |
||||
|
|
Застосовуємо знання щодня |
Ч.1 §27 С.45 |
||||
Дізнаємося більше про «одяг» землі — повітря Тиждень 10. Властивості та склад повітря |
|||||||
|
|
Які властивості має повітря? |
Ч.1 §28 С.46 |
||||
|
|
Як властивості та склад повітря впливають на природу Землі? |
Ч.1 §29 С.47 |
||||
|
|
Як вітер впливає на природу Землі? |
Ч.1 §30 С.49 |
||||
Тиждень № 11 Вітер і погода |
|||||||
|
|
Які зміни приносить вітер у довкілля? |
Ч.1 §31 С.51 |
||||
|
|
Як люди «товаришують» із вітром? |
Ч.1 §32 С.52 |
||||
|
|
Які прилади допомагають досліджувати погоду? |
Ч.1 §33 С.53 |
||||
Тиждень № 12 Охорона повітря |
|||||||
|
|
Як забруднення повітря впливає на здоров’я? |
Ч.1 §34 С.55 |
||||
|
|
Як охороняти повітря від забруднення? |
Ч.1 §35 С.56 |
||||
|
|
Застосовуємо знання щодня |
Ч.1 §36 С.58 |
||||
Дізнаємося більше про тверду оболонку землі Тиждень 13. Гірські породи та корисні копалини |
|||||||
|
|
Із чого складається тверда оболонка Землі? |
Ч.1 §37 С.59 |
||||
|
|
Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати? |
Ч.1 §38 С.60 |
||||
|
|
Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати? |
Ч.1 §39 С.61 |
||||
Тиждень № 14 Застосування корисних копалин |
|||||||
|
|
Де в побуті застосовують корисні копалини? |
Ч.1 §40 С.63 |
||||
|
|
Чи можуть вичерпатися запаси корисних копалин? |
Ч.1 §41 С.64 |
||||
|
|
Чому корисні копалини потрібно використовувати ощадливо? |
Ч.1 §42 С.65 |
||||
Тиждень № 15 Ґрунт — особлива прикмета планети Земля |
|||||||
|
|
Чим ґрунт відрізняється від гірської породи? |
Ч.1 §43 С.67 |
||||
|
|
Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин? |
Ч.1 §44 С.69 |
||||
|
|
Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин? |
Ч.1 §45 С.69 |
||||
Тиждень № 16 Родючий ґрунт — запорука врожаю |
|||||||
|
|
Яке значення має ґрунт для природи й життя людей? |
Ч.1 §46 С.70 |
||||
|
|
Як підтримувати та поліпшувати родючість ґрунту |
Ч.1 §47 С.71 |
||||
|
|
Застосовуємо знання щодня |
Ч.1 §48 С.72 |
||||
«Погоджено» вчитель_______________ Заступник директора з НВР
«_____» __________2021 р. Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.) ІІ семестр за підручником «Я досліджую світ. Автори: підручника І. Грущинської, З.Хитрої (2020)» *без урахування інформатичної та технологічної освітньої галузі
|
|||||||
|
|||||||
Наше третє дослідження «людина й жива природа» Дізнаємося більше про рослини та середовища їхнього існування Тиждень 17. Зелене диво землі |
|||||||
|
|
Чим особливий різноманітний світ рослин?
|
Ч.1 §49 С.74 |
||||
|
|
Чому квіткові — найпоширеніші рослини на Землі?
|
Ч.1 § 50 С.76 |
||||
|
|
Які рослини називають хвойними?
|
Ч.1 §51 С.77 |
||||
Тиждень № 18 Культурні рослини |
|||||||
|
|
Які рослини належать до культурних?
|
Ч.1 §52 С.79 |
||||
|
|
Які рослини належать до культурних?
|
Ч.1 §53 С.80 |
||||
|
|
Як розмножуються рослини?
|
Ч.1 § 54 С. 81 |
||||
Тиждень № 19 Рослинні угруповання |
|||||||
|
|
Як середовище існування впливає на рослини?
|
Ч.1 §55 С.83 |
||||
|
|
Якими бувають ліси та луки?
|
Ч.1 § 56 С.84 |
||||
|
|
Які рослини заселили водойми та їхні береги?
|
Ч.1 §57 С.85 |
||||
Тиждень № 20 Охорона рослин |
|||||||
|
|
Яке значення у житті людини мають рослини?
|
Ч.1 §58 С.87 |
||||
|
|
Як підтримувати різноманітність рослин на Землі? |
Ч.1 §59 С.88 |
||||
|
|
Застосовуємо знання щодня |
Ч.1 § 60 с.90 |
||||
Дізнаємося більше про тварини та середовища їхнього існування Тиждень 21. Різноманіття тварин |
|||||||
|
|
У чому неповторність різноманітного світу тварин? |
Ч.1 § 61 С.91 |
||||
|
|
Як комахи заселили нашу планету? |
Ч.1 §62 С.93 |
||||
|
|
Як риби пристосувалися до життя у водоймах?
|
Ч.1 § 63 С.94 |
||||
Тиждень № 22 У воді й на суходолі |
|||||||
|
|
Чому земноводні мають таку назву? |
Ч.1 §64 С.96 |
||||
|
|
Чи всі плазуни плазують? |
Ч.1 § 65 С.97 |
||||
|
|
Як птахи опанували повітряний простір? |
Ч.1 §66 С.97 |
||||
Тиждень № 23 Птахи та звірі на землі, у повітрі й у воді |
|||||||
|
|
Чому влітку птахи перестають співати? |
Ч.1 § 67 С.99 |
||||
|
|
Де живуть звірі? |
Ч.1 §68 С.100 |
||||
|
|
Як звірі піклуються про своє потомство? |
Ч.1 §69 С.101 |
||||
Тиждень № 24 Свійські тварини |
|||||||
|
|
Як дикі тварини стали свійськими? Ч.1 |
§70 С.103 |
||||
|
|
Чи може людина існувати без свійських тварин? |
Ч.1 §71 С.105 |
||||
|
|
Застосовуємо знання щодня |
Ч.1 §72 С.106 |
||||
Тиждень № 25 Угруповання тварин |
|||||||
|
|
Які тварини живуть у лісах? |
Ч.1 §73 С.107 |
||||
|
|
Які тварини живуть на луках, у степах і водоймах?
|
Ч.1 §74 С.108 |
||||
|
|
Які тварини живуть на луках, у степах і водоймах? |
Ч.1 §75 С.108 |
||||
Тиждень № 26 Охорона тварин |
|||||||
|
|
За що «відповідальні» тварини в природі? |
Ч.1 §76 С.110 |
||||
|
|
Яке значення в житті природи мають тварини? |
Ч.1 §77 С.111 |
||||
|
|
Які заходи охорони тварин дієві? |
Ч.1 §78 С.113 |
||||
Тиждень № 27 Гриби та бактерії |
|||||||
|
|
У чому загадковість світу грибів? |
Ч.1 §79 С.114 |
||||
|
|
Хто такі мікроби й бактерії? |
Ч.1 §80 С.116 |
||||
|
|
Коли гриби й бактерії приносять користь, а коли — шкоду? |
Ч.1 §81 С.53 |
||||
Тиждень № 28 Вплив людини на природу |
|||||||
|
|
Що вивчає екологія? |
Ч.1 §82 С.118 |
||||
|
|
Які ланцюги живлення існують у лісі, на луці та у водоймі? |
Ч.1 § 83 С.120 |
||||
|
|
Застосовуємо знання щодня |
Ч.1 §84 С.121 |
||||
Дізнаємося більше про людину та її організм Тиждень 29. Взаємодія всіх органів. Опора та рух |
|||||||
|
|
Як працює наш організм? |
Ч.1 § 85 С.122 |
||||
|
|
Яку роботу здійснює нервова система? |
Ч.1 § 86 С.124 |
||||
|
|
Для чого потрібні скелет і м’язи? |
Ч.1 § 87 С.125 |
||||
Тиждень № 30 Травлення та дихання |
|||||||
|
|
Які органи допомагають людині перетравлювати їжу? |
Ч.1 § 88 С.127 |
||||
|
|
Як правильно харчуватися? |
Ч.1 § 89 С.128 |
||||
|
|
Для чого потрібне дихання |
Ч.1 § 90 С.130 |
||||
Тиждень № 31 Кров та кровообіг |
|||||||
|
|
Навіщо людині кровообіг? |
Ч.1 § 91 С.133 |
||||
|
|
Яке значення для життя людини має кров? |
Ч.1 § 92 С.135 |
||||
|
|
Застосовуємо знання щодня |
Ч.1 § 93 С.137 |
||||
Наше четверте дослідження «Людина в суспільстві» Тиждень № 32 Людина серед людей |
|||||||
|
|
У чому цінність сім’ї? |
Ч.1 § 94 С.139 |
||||
|
|
Як запобігати небезпечним ситуаціям у побуті? |
Ч.1 § 95 С.141 |
||||
|
|
Як запобігати небезпечним ситуаціям у побуті? |
Ч.1 § 96 С.141 |
||||
Тиждень № 33 Права та обов’язки людини |
|||||||
|
|
Якою має бути поведінка в закладах культури? |
Ч.1 § 97 С.144 |
||||
|
|
Що таке правопорушення? |
Ч.1 § 98 С.145 |
||||
|
|
Чи можуть діти стати славетними українцями? |
Ч.1 § 99 С.147 |
||||
Тиждень № 34 Культура народів світу |
|||||||
|
|
Де можна побачити рукотворні дива світу? |
Ч.1 § 100 С.149 |
||||
|
|
Чому дізнаватися про життя різних народів — цікаво? |
Ч.1 § 101 С.151 |
||||
|
|
Що в моїй оселі вироблено в інших країнах? |
Ч.1 § 102 С.153 |
||||
Тиждень № 35 Мови народів світу |
|||||||
|
|
Які мови найпоширеніші у світі? |
Ч.1 § 102 С.153 |
||||
|
|
Чому треба плекати державну мову?
|
Ч.1 § 102 С.153 |
||||
|
|
Застосовуємо знання щодня |
Ч.1 § 102 С.153 |