"Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 ) за підручником «Я досліджую світ. Автори: підручни"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.) І та ІІ семестри за підручником «Я досліджую світ. Автори: підручника І. Грущинської, З.Хитрої (2020)» *без урахування інформатичної та технологічної освітньої галузі
Перегляд файлу

«Погоджено»                                                                                                                 вчитель_________________                                                                                

Заступник  директора з НВР

                                                               

 «_____»  __________2020 р.                                                            

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

 для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)

І семестр

за підручником «Я досліджую світ. Автори:  підручника І. Грущинської, З.Хитрої (2020

 *без урахування інформатичної та технологічної освітньої галузі

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

Наше перше дослідження «Людина»

Тиждень  № 1 Людина – частина природи

  1.                     

 

У чому неповторність людини?

Ч.1 §1

С.5

  1.                     

 

Що об’єднує людей зі світом живої природи?

 

Ч.1 §2

С.7

  1.                     

 

У чому полягають відмінності між людиною і тваринами?

Ч.1 §3

С.9

Тиждень № 2 Потреби людини

  1.                     

 

Від чого залежить твоє здоров’я?

 

Ч.1 §4

С.11

  1.                     

 

Що тобі необхідно для життя?

 

Ч.1 §5

С.12

  1.                     

 

Чому людина має працювати?

 

Ч.1 §6

С.14

Тиждень  № 3 Прагнення людини

  1.                     

 

Для чого потрібне вміння вчитися?

 

Ч.1 §7

С.16

  1.                     

 

Які риси характеру допомагають досягати успіху?

 

Ч.1 §8

С.17

  1.                     

 

Як розвивати свої творчі здібності?

 

Ч.1 §9

С.19

Тиждень  № 4 Правила співжиття

  1.                

 

Навіщо потрібно вміти спілкуватися?

 

Ч.1 §10

С.21

  1.                

 

Як можна вирішувати конфлікти?

Ч.1 §11

С.22

  1.                

 

Застосовуємо знання щодня

Ч.1 § 12 с.24 

Наше друге дослідження «Люди і нежива природа»

Тиждень  № 5 Природа — частина навколишнього світу.

  1.                

 

Чому природа — це невіддільна частина навколишнього світу?

Ч.1 § 13

С.26 

  1.                

 

Що називають тілами (об’єктами), а що — явищами природи?

Ч.1 §14 С.28

  1.                

 

Яке обладнання допомагає досліджувати природу?

Ч.1 §15 С.29

Тиждень  № 6  Сонце — джерело життя на Землі

  1.                

 

Як Сонце здійснює вплив на Землю?

Ч.1 §16 С.32

  1.                

 

Які явища в неживій природі залежать від Сонця?

Ч.1 §17 С.33

  1.                

 

Як Сонце впливає на живу природу?

Ч.1 §18 С.33

Дізнаємося більше про водну оболонку Землі

Тиждень  № 7 Планета «Вода»

  1.                

 

Чому вода — найзагадковіша речовина на Землі?

Ч.1 §19 С.35

  1.                

 

Де на Землі міститься солона та прісна вода?

Ч.1 §20 С.37

  1.                

 

Чому відбувається колообіг води в природі?

Ч.1 §21 С.38

Тиждень  № 8 Значення води

  1.                

 

Яке значення має вода для природи?

 

Ч.1 §22 С.40

  1.                

 

Яке значення має вода для   життя людей?

 

Ч.1 §23 С.40

  1.                

 

Як люди використовують енергію води на суходолі та в морі?

Ч.1 §24 С.41

Тиждень  № 9  Охорона води

  1.                

 

Як відбувається забруднення води?

Ч.1 §25 С.43

  1.                

 

Як потрібно охороняти воду від забруднення?

Ч.1 §26 С.44

  1.                

 

Застосовуємо знання щодня

Ч.1 §27 С.45

Дізнаємося більше про «одяг» землі — повітря

Тиждень 10. Властивості та склад повітря

  1.                

 

Які властивості має повітря?

Ч.1 §28 С.46

  1.                

 

Як властивості та склад повітря впливають на природу Землі?

Ч.1 §29 С.47

  1.                

 

Як вітер впливає на природу Землі?

Ч.1 §30 С.49

Тиждень  № 11  Вітер і погода

  1.                

 

Які зміни приносить вітер у довкілля?

Ч.1 §31 С.51

  1.                

 

Як люди «товаришують» із вітром?

Ч.1 §32 С.52

  1.                

 

Які прилади допомагають досліджувати погоду?

Ч.1 §33 С.53

Тиждень  № 12 Охорона повітря

  1.                

 

Як забруднення повітря впливає на здоров’я?

Ч.1 §34 С.55

  1.                

 

Як охороняти повітря від забруднення?

Ч.1 §35 С.56

  1.                

 

Застосовуємо знання щодня

Ч.1 §36 С.58

Дізнаємося більше про тверду оболонку землі

Тиждень 13. Гірські породи та корисні копалини

  1.                

 

Із чого складається тверда оболонка Землі?

Ч.1 §37 С.59

  1.                

 

Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати?

Ч.1 §38 С.60

  1.                

 

Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати?

Ч.1 §39 С.61

Тиждень  № 14 Застосування корисних копалин

  1.                

 

Де в побуті застосовують корисні копалини?

Ч.1 §40 С.63

  1.                

 

Чи можуть вичерпатися запаси корисних копалин?

Ч.1 §41 С.64

  1.                

 

Чому корисні копалини потрібно використовувати ощадливо?

Ч.1 §42 С.65

Тиждень  № 15 Ґрунт — особлива прикмета планети Земля

  1.                

 

Чим ґрунт відрізняється від гірської породи?

Ч.1 §43 С.67

  1.                

 

Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин?

Ч.1 §44 С.69

  1.                

 

Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин?

Ч.1 §45 С.69

Тиждень  № 16 Родючий ґрунт — запорука врожаю

  1.                

 

Яке значення має ґрунт для природи й життя людей?

Ч.1 §46 С.70

  1.                

 

Як підтримувати та поліпшувати родючість ґрунту

Ч.1 §47 С.71

  1.                

 

Застосовуємо знання щодня

Ч.1 §48 С.72

 

 

 

 

«Погоджено»                                                                                                             вчитель_______________                                                                                    

Заступник  директора з НВР                                                                

                                                                                

«_____»  __________2021 р.                                                            

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

 для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)

ІІ семестр

за підручником «Я досліджую світ. Автори:  підручника І. Грущинської, З.Хитрої (2020

 *без урахування інформатичної та технологічної освітньої галузі

 

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

Наше третє дослідження «людина й жива природа»

Дізнаємося більше про рослини та середовища їхнього існування

Тиждень 17. Зелене диво землі

  1.                

 

Чим особливий різноманітний світ рослин?

 

Ч.1 §49

С.74

  1.                

 

Чому квіткові — найпоширеніші рослини на Землі?

 

Ч.1 § 50

С.76

  1.                

 

Які рослини називають хвойними?

 

Ч.1 §51

С.77

Тиждень  № 18 Культурні рослини

  1.                

 

Які рослини належать до культурних?

 

Ч.1 §52

С.79

  1.                

 

Які рослини належать до культурних?

 

Ч.1 §53

С.80

  1.                

 

Як розмножуються рослини?

 

Ч.1 § 54

С. 81

Тиждень  № 19 Рослинні угруповання

  1.                

 

Як середовище існування впливає на рослини?

 

Ч.1 §55

С.83

  1.                

 

Якими бувають ліси та луки?

 

Ч.1 § 56

С.84

  1.                

 

Які рослини заселили водойми та їхні береги?

 

Ч.1 §57

С.85

Тиждень  № 20 Охорона рослин

  1.                

 

Яке значення у житті людини мають рослини?

 

Ч.1 §58

С.87

  1.                

 

Як підтримувати різноманітність рослин на Землі?

Ч.1 §59

С.88

  1.                

 

Застосовуємо знання щодня

Ч.1 § 60 с.90 

Дізнаємося більше про тварини та середовища їхнього існування

Тиждень 21. Різноманіття тварин

  1.                

 

У чому неповторність різноманітного світу тварин?

Ч.1 § 61

С.91 

  1.                

 

Як комахи заселили нашу планету?

Ч.1 §62 С.93

  1.                

 

Як риби пристосувалися до життя у водоймах?

 

Ч.1 § 63

С.94

Тиждень  № 22 У воді й на суходолі

  1.                

 

Чому земноводні мають таку назву?

Ч.1 §64 С.96

  1.                

 

Чи всі плазуни плазують?

Ч.1 § 65 С.97

  1.                

 

Як птахи опанували повітряний простір?

Ч.1 §66 С.97

Тиждень  № 23  Птахи та звірі на землі, у повітрі й у воді

  1.                

 

Чому влітку птахи перестають співати?

Ч.1 § 67 С.99

  1.                

 

Де живуть звірі?

Ч.1 §68 С.100

  1.                

 

Як звірі піклуються про своє потомство?

Ч.1 §69 С.101

Тиждень  № 24 Свійські тварини

  1.                

 

Як дикі тварини стали свійськими? Ч.1

§70 С.103

  1.                

 

Чи може людина існувати без свійських тварин?

Ч.1 §71 С.105

  1.                

 

Застосовуємо знання щодня

Ч.1 §72 С.106

Тиждень  № 25 Угруповання тварин

  1.                

 

Які тварини живуть у лісах?

Ч.1 §73 С.107

  1.                

 

Які тварини живуть на луках, у степах і водоймах?

 

Ч.1 §74 С.108

  1.                

 

Які тварини живуть на луках, у степах і водоймах?

Ч.1 §75 С.108

Тиждень  № 26 Охорона тварин

  1.                

 

За що «відповідальні» тварини в природі?

Ч.1 §76 С.110

  1.                

 

Яке значення в житті природи мають тварини?

Ч.1 §77 С.111

  1.                

 

Які заходи охорони тварин дієві?

Ч.1 §78 С.113

Тиждень  № 27 Гриби та бактерії

  1.                

 

У чому загадковість світу грибів?

Ч.1 §79 С.114

  1.                

 

Хто такі мікроби й бактерії?

Ч.1 §80 С.116

  1.                

 

Коли гриби й бактерії приносять користь, а коли — шкоду?

Ч.1 §81 С.53

Тиждень  № 28 Вплив людини на природу

  1.                

 

Що вивчає екологія?

Ч.1 §82 С.118

  1.                

 

Які ланцюги живлення існують у лісі, на луці та у водоймі?

Ч.1 § 83 С.120

  1.                

 

Застосовуємо знання щодня

Ч.1 §84 С.121

Дізнаємося більше про людину та її організм

Тиждень 29.  Взаємодія всіх органів. Опора та рух

  1.                

 

Як працює наш організм?

Ч.1 § 85 С.122

  1.                

 

Яку роботу здійснює нервова система?

Ч.1 § 86 С.124

  1.                

 

Для чого потрібні скелет і м’язи?

Ч.1 § 87 С.125

Тиждень  № 30 Травлення та дихання

  1.                

 

Які органи допомагають людині перетравлювати їжу?

Ч.1 § 88 С.127

  1.                

 

Як правильно харчуватися?

Ч.1 § 89 С.128

  1.                

 

Для чого потрібне дихання

Ч.1 § 90 С.130

Тиждень  № 31   Кров та кровообіг

  1.                

 

Навіщо людині кровообіг?

Ч.1 § 91 С.133

  1.                

 

Яке значення для життя людини має кров?

Ч.1 § 92 С.135

  1.                

 

Застосовуємо знання щодня

Ч.1 § 93 С.137

Наше четверте дослідження

«Людина в суспільстві»

Тиждень  № 32  Людина серед людей

  1.                

 

У чому цінність сім’ї?

Ч.1 § 94 С.139

  1.                

 

Як запобігати небезпечним ситуаціям у побуті?

Ч.1 § 95 С.141

  1.                

 

Як запобігати небезпечним ситуаціям у побуті?

Ч.1 § 96 С.141

Тиждень № 33 Права та обов’язки людини

  1.                

 

Якою має бути поведінка в закладах культури?

Ч.1 § 97 С.144

  1.                

 

Що таке правопорушення?

Ч.1 § 98 С.145

  1.                

 

Чи можуть діти стати славетними українцями?

Ч.1 § 99 С.147

Тиждень № 34 Культура народів світу

  1.           

 

Де можна побачити рукотворні дива світу?

Ч.1 § 100 С.149

  1.           

 

Чому дізнаватися про життя різних народів — цікаво?

Ч.1 § 101 С.151

  1.           

 

Що в моїй оселі вироблено в інших країнах?

Ч.1 § 102 С.153

Тиждень № 35 Мови народів світу

  1.           

 

Які мови найпоширеніші у світі?

Ч.1 § 102 С.153

  1.           

 

Чому треба плекати державну мову?

 

Ч.1 § 102 С.153

  1.           

 

Застосовуємо знання щодня

Ч.1 § 102 С.153

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
7 серпня 2020
Переглядів
6003
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку