3 кл. Українська мова (Пономарьова, Гайова). Календарне планування

Про матеріал
3 клас. Календарно-тематичне планування уроків з предмету "Українська мова" К. Пономарьова, Л.Гайова на 1 семестр (4 год на тиждень). Відповідно до Типової освітньої програми під керівництвом О.Я. Савченко.
Перегляд файлу

Українська мова 3 клас

К. Пономарьова, Л.Гайова

1семестр (4 год на тиждень)

дата

Тема уроку

Пригадую знання про звуки і букви

1

 

Повторення вивченого у 2 класі

2

 

Повторення вивченого у 2 класі

3

 

Повторення вивченого у 2 класі

4

 

Повторення вивченого у 2 класі

5

 

Повторення вивченого у 2 класі

6

 

Повторення вивченого у 2 класі

7

 

Повторення вивченого у 2 класі

8

 

РЗМ

9

 

Знайомство з підручником

10

 

Розрізняю голосні і приголосні звуки

11

 

Розпізнаю м’які приголосні звуки

12

 

Пригадую слова з апострофом і буквою щ. Діалог

13

 

Правильно вимовляю слова з буквою ґ і звуками [дж], [дз], [дз´]

14

 

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу. Діалог

15

 

Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками. Діалог

16

 

РЗМ

17

 

Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и]

18

 

Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]

19

 

Пригадую правила переносу слів

20

 

Діагностична робота . Списування.

21

 

Пригадую і використовую алфавіт

22

 

Шукаю слова в словнику за алфавітом

23

 

Перевіряю свої досягнення

 

Спостерігаю за значенням слів

24

 

Розрізняю пряме і переносне значення слів

25

 

РЗМ

26

 

Розпізнаю синоніми

27

 

Добираю синоніми

28

 

Розпізнаю і добираю антоніми

29

 

Розпізнаю слова, які мають кілька значень

30

 

Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення

31

 

Перевіряю свої досягнення

Досліджую будову слова

32

 

Визначаю корінь слова

33

 

РЗМ

34

 

Діагностична робота. Диктант.

35

 

Розпізнаю спільнокореневі слова

36

 

Спостерігаю за чергуванням  голосних у коренях слів

37

 

Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів

38

 

Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням

39

 

Визначаю закінчення в словах

40

 

Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні

41

 

Визначаю основу слова

42

 

РЗМ

43

 

Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова

44

 

Визначаю префікс у словах

45

 

Утворюю слова за допомогою префіксів

46

 

Розрізняю префікси і службові слова

47

 

Спостерігаю за написанням слів із префіксами роз-, без-

48

 

Досліджую написання слів із префіксами з-, с-

49

 

Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів

50

 

Діагностична робота. Письмовий переказ.

51

 

РЗМ

52

 

Правильно переношу слова з апострофом після префіксів

53

 

Визначаю суфікс у словах

54

 

Утворюю слова за допомогою суфіксів

55

 

Визначаю будову слова

56

 

Розбираю слова за будовою

57

 

Розпізнаю слова з орфограмами

58

 

Перевіряю написання ненаголошених [е], [и] в коренях слів пишу записку і СМС-повідомлення

59

 

РЗМ

60

 

Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником

61

 

Перевіряю свої досягнення. Мовна тема.

62

 

Повторення вивченого

63

 

Повторення вивченого

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Здірук Олена Миколаївна
    Пані Олено, дякую за розробку! Беру за основу! Вдалого навчального року, колего!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Руденко Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Бригинець Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
2 серпня 2020
Переглядів
11293
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку