Українська мова 3 клас
К. Пономарьова, Л.Гайова
1семестр (4 год на тиждень)
№ |
дата |
Тема уроку |
Пригадую знання про звуки і букви |
||
1 |
|
Повторення вивченого у 2 класі |
2 |
|
Повторення вивченого у 2 класі |
3 |
|
Повторення вивченого у 2 класі |
4 |
|
Повторення вивченого у 2 класі |
5 |
|
Повторення вивченого у 2 класі |
6 |
|
Повторення вивченого у 2 класі |
7 |
|
Повторення вивченого у 2 класі |
8 |
|
РЗМ |
9 |
|
Знайомство з підручником |
10 |
|
Розрізняю голосні і приголосні звуки |
11 |
|
Розпізнаю м’які приголосні звуки |
12 |
|
Пригадую слова з апострофом і буквою щ. Діалог |
13 |
|
Правильно вимовляю слова з буквою ґ і звуками [дж], [дз], [дз´] |
14 |
|
Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу. Діалог |
15 |
|
Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками. Діалог |
16 |
|
РЗМ |
17 |
|
Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и] |
18 |
|
Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и] |
19 |
|
Пригадую правила переносу слів |
20 |
|
Діагностична робота . Списування. |
21 |
|
Пригадую і використовую алфавіт |
22 |
|
Шукаю слова в словнику за алфавітом |
23 |
|
Перевіряю свої досягнення |
Спостерігаю за значенням слів |
||
24 |
|
Розрізняю пряме і переносне значення слів |
25 |
|
РЗМ |
26 |
|
Розпізнаю синоніми |
27 |
|
Добираю синоніми |
28 |
|
Розпізнаю і добираю антоніми |
29 |
|
Розпізнаю слова, які мають кілька значень |
30 |
|
Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення |
31 |
|
Перевіряю свої досягнення |
Досліджую будову слова |
||
32 |
|
Визначаю корінь слова |
33 |
|
РЗМ |
34 |
|
Діагностична робота. Диктант. |
35 |
|
Розпізнаю спільнокореневі слова |
36 |
|
Спостерігаю за чергуванням голосних у коренях слів |
37 |
|
Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів |
38 |
|
Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням |
39 |
|
Визначаю закінчення в словах |
40 |
|
Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні |
41 |
|
Визначаю основу слова |
42 |
|
РЗМ |
43 |
|
Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова |
44 |
|
Визначаю префікс у словах |
45 |
|
Утворюю слова за допомогою префіксів |
46 |
|
Розрізняю префікси і службові слова |
47 |
|
Спостерігаю за написанням слів із префіксами роз-, без- |
48 |
|
Досліджую написання слів із префіксами з-, с- |
49 |
|
Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів |
50 |
|
Діагностична робота. Письмовий переказ. |
51 |
|
РЗМ |
52 |
|
Правильно переношу слова з апострофом після префіксів |
53 |
|
Визначаю суфікс у словах |
54 |
|
Утворюю слова за допомогою суфіксів |
55 |
|
Визначаю будову слова |
56 |
|
Розбираю слова за будовою |
57 |
|
Розпізнаю слова з орфограмами |
58 |
|
Перевіряю написання ненаголошених [е], [и] в коренях слів пишу записку і СМС-повідомлення |
59 |
|
РЗМ |
60 |
|
Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником |
61 |
|
Перевіряю свої досягнення. Мовна тема. |
62 |
|
Повторення вивченого |
63 |
|
Повторення вивченого |
|
|
|
|
|
|