3 клас. Презентація. "Творчість Лесі Українки. Леся Українка «Як дитиною бувало...» (напам’ять), «Вишеньки» "

Про матеріал
Презентація ознайомлює учнів з життям і творчістю Лесі Українки, її поезіями про дитинство, розкриває образ ліричної героїні – сильної духом дівчинки; розвиває поетичну уяву, навички виразного читання поетичних творів; виховує почуття любові до родини, цілеспрямованість, наполегливість.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Творчість Лесі Українки. Леся Українка «Як дитиною бувало...», «Вишеньки»

Номер слайду 2

Ось дзвінок сигнал подав – До роботи час настав. Тож і ми часу не гаймо,а урок свій починаймо.

Номер слайду 3

Чистомовка. Вправа «Тихо-голосно»Ри-ри-ри – виноградний сік звари. Ре-ре-ре – ми відеречко берем. Ру-ру-ру – взимку заєць гриз кору. Ра-ра-ра – є у лисоньки нора. Ри-ри-ри – виноградний сік звари. Ре-ре-ре – ми відеречко берем. Ру-ру-ру – взимку заєць гриз кору. Ра-ра-ра – є у лисоньки нора

Номер слайду 4

Мовленнєва розминка. Робота над скоромовкою. Вишні висіли вгорі,Впали вишні дітворі.

Номер слайду 5

Мозковий штурм- Подумайте, хто такий поет? - Чому стають поетами? - А чи кожен може стати поетом, писати вірші? -А що для цього потрібно?

Номер слайду 6

Повідомлення теми та завдань уроку. Ознайомити з життям та творчістю Лесі Українки

Номер слайду 7

Хвилинка біографії Лесі Українки

Номер слайду 8

Робота в групах

Номер слайду 9

Прочитайте вірш Лесі Українки «Як дитиною бувало…» ЯК ДИТИНОЮ БУВАЛОЯк дитиною, бувало,упаду собі на лихо,то хоч в серце біль доходив,я собі вставала тихо.«Що, болить?» — мене питали,але я не признавалась —я була малою горда, —щоб не плакать, я сміялась. Підручник. Сторінка113

Номер слайду 10

Дайте відповіді на питання. Поясніть, як ви зрозуміли значення висловів «упаду собі на лихо», «в серце біль доходив». Висловіть міркування. Чому дівчинка, «хоч в серце біль доходив», не плакала?Які риси характеру допомагали їй переборювати біль? Доведи це рядками вірша.

Номер слайду 11

Обговоріть! З якою інтонацією слід читати вірш, щоб передати настрій Лесі?Підготуйтеся до виразного читання.

Номер слайду 12

Виразне читання вірша

Номер слайду 13

Робота в парах. Визначте!Який жанр твору?Яка його тема ? Яка ідея вірша ?Визначте основну думку поезії ?

Номер слайду 14

Уважно розглянь світлини на с. 113. Розкажи, з чого видно, що це не сучасні фото. Про що можна дізнатися з цих фотографій? Які запитання ти маєш до цієї фотографії?

Номер слайду 15

Фізкультхвилинка

Номер слайду 16

Загадка

Номер слайду 17

Цікаві відомості про вишні- Її латинська назва «viscum» у перекладі означає «пташиний клей».- Усього існує понад 150 різних видів вишень.- Вишня корисна при захворюваннях серця та судин. Вона покращує зір та підвищує імунітет.- У вишневих кісточках є отрута, тому небезпечно їх ковтати.- А черешня – це окремий вид вишні, який по-іншому називається «вишня пташина».

Номер слайду 18

Робота в групах. Асоціативний кущ

Номер слайду 19

Прочитайте вірш Лесі Українки «Вишеньки»

Номер слайду 20

Що привернуло увагу маленьких діток на дереві?Чому вони не могли дістати ягідок?Що діти роблять для того, щоб дістати вишні?Дайте відповіді на питання

Номер слайду 21

Словникова робота. Які ви розумієте значення висловів:«ваблять очі» – …«мало не плачуть» – …Доберіть близькі за значенням слова: Поблискують – ... Скачуть – … Простягають – ... Доспіли – ... Доберіть слова, протилежні за значенням: Маленький –…Плачуть – …Низенько – …

Номер слайду 22

Виразне читання вірша

Номер слайду 23

Про що діти запитують? Як вони звертаються до ягідок?Що могло статися, якби вишні виросли низенько?Знайдіть у вірші пестливі слова. Для чого їх використала поетеса?Дайте відповіді на питання

Номер слайду 24

Вибіркове читання Дочитайте далі: Черешеньки ваблять … . Раді б …Чого ж бо …Пошукове завдання Знайдіть пари слів які римуюються. Зелененькім – … ; скачуть – … ; спілі – … . Знайдіть слово з апострофом , слово з буквою «ї» . Прочитайте опис у вірші.

Номер слайду 25

Вивчити напам’ять вірш Лесі Українки «Як дитиною бувало…»С.113, вивч. вірш. Домашнє завдання

Номер слайду 26

Рефлексія. Вправа «Веселка»Я не міг, не хотів це робити. Я це робив, але не вдалося. Я це робив з допомогою. Я це робив, хоча були помилки. Я це робив, але не відразу. Я це зробив. Це було дуже просто!

pptx
Додано
21 березня
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку