3 заняття КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ З РОЗВИТКУ ДРІБНОЇ МОТОРИКИ РУКИ ДЛЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

Про матеріал
ЗАНЯТТЯ 3. «ДАВАЙТЕ ПОАПЛОДУЄМО» Мета: зняти напруження, розвивати впевненість; пригадати правила групи; розвивати міжпівкульну взаємодію, дрібну моторику. Матеріали: чисті аркуші паперу, олівці та фломастери.
Перегляд файлу

ЗАНЯТТЯ 3. «ДАВАЙТЕ ПОАПЛОДУЄМО»

Мета: зняти напруження, розвивати впевненість; пригадати правила групи; розвивати міжпівкульну взаємодію, дрібну моторику.

Матеріали: чисті аркуші паперу, олівці та фломастери.


                                                   Хід заняття:

 

1.Вправа «Привітання» (3 хв)

Діти стоять у колі, по черзі кожна дитина робить крок вперед і говорить щось про себе.  «Як у дзеркальце дивлюся,Сам собі я похвалюся.                                     Бачте, випадок такий,      Послухайте, я такий…»

2.ВправаПригадування ухвалених правил роботи (З хв)

3.Вправа «Кільце» (5 хв)

Мета: розвиток міжпівкульної взаємодії, дрібної моторики руки. Запропонуйте учням по черзі повторювати за ведучим і якнайшвидше перебирати пальцями рук, з’єднуючи в кільце з великим пальцем послідовно вказівний, середній і т. д

Вправу виконайте у прямому (від вказівного до мізинця) і у зворотному (від мізинця до вказівного пальця) порядку. Спочатку вправу виконуйте кожною рукою окремо, потім разом.

 

Описание: http://kuchka.info/wp-content/uploads/2013/08/081113_1620_1.png
 

4.Вправа «Дзеркальне малювання» (5 хв)

Мета: поліпшення розумової діяльності, синхронізація роботи півкуль, розвиток дрібної моторики руки.

Ведучий. Покладіть на стіл аркуш паперу. Візьміть в обидві руки по олівцю чи фломастеру. Почніть малювати одночасно обома руками дзеркально симетричні малюнки, літери.Під час виконання цієї вправи відчувається, як розслаблюються очі та руки.  Коли діяльність обох півкуль синхронізується, стає помітним зростання ефективності роботи всього мозку.

5.Гра «Аплодисменти» (5 хв)

Мета: краще пізнати одне одного, стати впевненішими й розкутішими у малознайомій групі.

Ведучий ставить гравцям різні запитання (можливо й жартівливі). Наприклад: «Хтось колись робив удома морозиво?». Діти, які відповідають ствердно, встають, а решта гравців гучно їм аплодують. Необхідно, щоб кожна дитина встала хоча б один раз. Надалі можна запропонувати учням самостійно придумувати запитання.

6.Підсумки роботи (2 хв)

Що вам сьогодні найбільше сподобалося, запам’яталося? Чого ви навчились? Діти малюють свій настрій.

7.Ритуал прощання «Коло дружби» (2 хв)

doc
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
4 вересня 2019
Переглядів
870
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку