4 клас. Математика. Вчитель: Гладунська Н.М. Математичний аукціон. Тема: Ділення багатоцифрових чисел.

Про матеріал

Мета: закріпити і систематизувати ділення багатоцифрових чисел;

повторити обчислення складних рівнянь по компонентах дій та задач на знаходження частини;

сприяти виправленню помилок на основі рефлексії особистої діяльності;

розвивати вміння лаконічно висловлювати свої думки;

виховувати почуття взаємодопомоги і взаємовиручки.

Обладнання: інтерактивна дошка, картки учасників гри,

Перегляд файлу

1

4 клас. Математика. Вчитель: Гладунська Н.М. Математичний аукціон.

Тема: Ділення багатоцифрових чисел.

Мета: закріпити і систематизувати ділення багатоцифрових чисел;

повторити обчислення складних рівнянь по компонентах дій та задач на знаходження частини;

сприяти виправленню помилок на основі рефлексії особистої діяльності;

розвивати вміння лаконічно висловлювати свої думки;

виховувати почуття взаємодопомоги і взаємовиручки.

Обладнання: інтерактивна дошка, картки учасників гри,

                                         Хід уроку

1.Самовизначення до діяльності.

Потрібна математика весь час

Тобі, мені і кожному із нас.

Думки упорядкує і життя,

І мудрості сприяє набуття.

- Тема уроку залишається та ж…Яка?

(Ділення багатоцифрових чисел)

- Що нам допоможе в обчисленні?(Спосіб підбору, прикидка, зв'язок множення і ділення,..)

2.Актуалізація знань.

- Виконайте дії і запишіть відповіді. Що цікавого ви помітили?

1:1+0:428+428:1=

2098· 0+1·(207+0:4267)+422:1=

930-4·(25 – 0) - 732:732=

- Установіть закономірність і продовжіть ряд на чотири числа. Якщо ви правильно виконаєте,то нам відкриється назва гри, в яку пропоную пограти.

(429, 629, 829, 1029, 1229, 1429, 1629)

  А     У     К      Ц        І        О        Н

- Так – це математичний аукціон.

- Що ж таке «аукціон»?

Аукціон – спеціально організований і періодично діючий ринок продажу товарів у визначений час і в визначеному місці.

Учасники аукціону – аукціонери;

особа, що проводить аукціон – аукціонник;

об'єкти аукціону – товари, які розділяються на лоти.

Нагадаю – у нас урок математики, тому лоти – це математичні завдання.

Оголошую стартову ціну кожного лота – 12 балів. Якщо ви не можете «взяти» цей лот за таку ціну, вам скидається «ціна» і надається підказка. У нас аукціон із зниженням ціни.

3.Узагальнення утруднень.

Заздалегідь вам роздали «рекламу» наших лотів(картки з завданнями)

У вас на столах є таблички з цифрами 9,6,. Це ваша цінова пропозиція.

- Ну що ж, умову пояснила, починаємо!

 

3)Сприйняття та осмислення нового матеріалу. Проведення аукціону.

- Пропонується перший лот «Розминочний»

- Розставити дужки так, щоб рівність стала правильною:

4 х 12 + 18:6+3=50

Підказка: суму чисел взяти в дужки – 9 балів; другу суму чисел взяти в дужки – 6 балів.

 

- Продається другий лот «Числовий»

Не забувайте, «Математика – це мова + міркування.»

- Знайди помилки в розв’язанні прикладів. Зроби прикидку та розв’яжи ці приклади правильно.(Підручник, с.43)

Підказка (Методичка, с.69)

 

- Продається третій лот – «Зоологічний»

-Визначте висоту й довжину та масу(в кг) найбільшої на землі тварини – слона. (Підручник, с.44)

Підказка (750 см,…450 см,.. 6000 кг)

 

- Продається четвертий лот – «Задачний»

- Пам’ятайте, для розв’язування задач не достатньо лише одних знань, необхідна уява і кмітливість. З чого починається розв’язування задачі?(З аналізу умови). Прочитали чи прослухали неуважно – от і загубили головну ниточку. Перевіримо, які ви уважні…Розминка.

 

А)Супутник Землі робить перший оберт за 1 годину 40 хвилин, а другий – за 100 хвилин. Як це пояснити?(1год.40хв=100хв)

 

Б)З Києва до Одеси потяг рухався зі швидкістю 60 км/год, з Одеси до Києва 40 км/год. Який потяг буде далі від Києва в момент зустрічі?(на одинаковій)

Молодці!!!

 

Задача: У двох пачках 160 зошитів, причому в одній із них на 20 зошитів більше, ніж у другій. Скільки зошитів у кожній пачці?

Підказка: схема до задачі – 9, план розв’язування – 6.

 

- Продається п’ятий лот – «Рівняння»

(Підручник, с.45)

(х:12)·144 – 712=13688

Підказка – порядок дій - 9, ділення на 144 – 6.

 - За гарну роботу, шостий лот я вам дарую. Називається він «Жартівливий»

* Вчитель:

- Спробуйте розв’язати задачу.

За хвилину піднімається рука.

- Що вже зробив?

- Ні,- відповів учень,- спробував.

 

*Вчитель до батька:

- Ваш син чомусь млявий, майже спить на уроках математики.

Батько на те:

- Може в ньому «дрімає» талант до цього предмета?

- То ж, щоб розбудити талант в тих, в кого він ще дрімає, я пропоную таке домашнє завдання: урок 14, №5(а), №7.

 

4)Підсумок уроку.

Вправа «Закінчи речення»:

- Сьогодні на уроці мені сподобалось тому, що…

- Найцікавіше завдання на уроці було…

- Найскладнішим для мене було…

- Сьогодні урок навчив мене…

- Я зрозумів, що мені ще треба попрацювати над…

 

 

 

 

 

doc
Додано
5 квітня 2018
Переглядів
1499
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку