Урок математики на природі "Розв'язування задач"

Про матеріал

Мета уроку на шкільному подвір'ї

•повторити вивчений матеріал, використовуючи задачі з екологічним змістом;

•закріпити вміння розвязувати задачі за допомогою формул;

•развивати вмінння орієнтуватися в нестандартних ситуаціях, кмітливість;

• виховувати любов до природи.

Перегляд файлу

Математика.

Тема.   Розвязування задач. Закріплення вивченого матеріалу.

Мета уроку:

  • повторити вивчений матеріал, використовуючи задачі з екологічним змістом;
  • закріпити вміння розвязуват задачі за допомогою формул;
  • развивати вмінння орієнтуватися в нестандартних ситуаціях, кмітливість;
  •  виховувати  любов до природи.

Обладнання. Планшети, ручки, картки настрою.

Тип уроку:  нестандартний урок на природі

Хід уроку

І.Організаційний момент

  • Діти з яким настроєм ви прийшли на урок? (Покажіть картку настрою)
  • А щоб був гарний настрій до кінця уроку - треба добре попрацювати. Побажаємо один одному успіхів. Усміхніться своєму сусідові.

ІІ. Інструктаж з безпеки життєдіяльності. Наш урок пройде на подвір’ї школи, тому необхідно повторити правила безпечної поведінки та дотримуватись їх під час уроку.

ІІІ. Повторення і закріплення матеріалу.

Вчитель

Математика - це точна наука. При розв'язанні різних прикладів, рівнянь, задач ви користуєтеся правилами, алгоритмами, пам'ятками, які використовуєте у вигляді короткого запису.

  • Яку останню тему ми вивчали?
  • Назвіть  формули, які запам’ятали.
  • Які типи задач знаєте?

2. Розв’язування задач (усно)

а) Урок триває 40 хвилин, а перерва — 10 хвилин. На скільки довше триває урок, ніж перерва? У скільки разів довше?

40 – 10 = 30 (хв) – на стільки довше триває урок.

40 : 10 – 4 (р.) – у стільки разів довше триває урок.

б) Для виконання домашніх і класних робіт, для чернеток, для уроків образотворчого мистецтва та трудового навчання учневі на один місяць  потрібно  500 г паперу. Скільки паперу потрібно учневі на цілий рік? ( Скільки місяців має рік?)

500 • 12 = 6000 (г) = 6 (кг)

 Який закон множення використали для усного обчислення?

в)  У нашому класі 30 учнів. Скільки паперу  потрібно для 30 учнів?

  1. •30  = 180 (кг)
  1.     А чи знаєте ви, щоб виготовити 1 т паперу, потрібно зрізати і переробити 17 дерев?  Скільки кілограмів паперу можна виготовити з одного дерева?

Обчисліть на планшетках.  Що у вас вийшло?            58 (ост.14) кг

Так, це ділення з остачею. Щоб нам легше обчислювати, округлимо число 58 до 60. Отже, з одного дерева можна отримати близько 60 кг паперу.

Скільки ж дерев треба зрізати, щоб виготовити папір тільки для нашого класу?

180 : 60 = 3 (д.)

  1.               Скільки дерев треба посадити в кінці навчального року, щоб повернути Землі знищені для навчання всіх третьокласників нашої школи дерева?

3 •4 = 12 (д.)

  1.               Одне  дерево виділяє  9 кг кисню за місяць, а людині потрібно на місяць 13 кг кисню.
  • Скільки кисню виділили б дерева, що зрізані для виготовлення паперу для нашого класу?

9  • 3 = 27 (кг)

  • Скільки людей забезпечили б киснем зрізані дерева?       27 : 13 = 2 (ост.1)

Більше 2 людей були б забезпечені киснем цілий місяць.

  1.               Але ж ми не тільки витрачали папір. Ми ще й старалися його економно використовувати. А також дбали про збереження дерев – збирали макулатуру.
  2.               Наш клас зібрав   242  кг макулатури.  60 кг макулатури зберігають одне дерево. Скільки дерев ми зберегли від вирубування?

 

  1.               А тепер давайте порахуємо дерева на території нашої школи і дізнаємося, скільки кисню вони виділяють за місяць.

х 9 = ?

Скільки хвойних дерев ви нарахували?

  1. Це цікаво.
  • Середнє дерево вдень виділяє 2 л кисню, а вночі поглинає до 1 л.
  • 1 гектар хвойних дерев затримує за рік 100 тонн пилу, а листяних – 200 тонн.
  • Найкращий «збирач» пилу  - тополя. Вона затримує пилу вдвічі більше, ніж дуб, і в 3 рази більше, ніж липа.
  • Ліс виділяє фітонциди, що вбивають багато хвороботворних мікробів. Дякуючи дії фітонцидів, 1 м3 повітря в лісі має  200 – 300 бактерій. А у великих містах  у 200 – 500 разів більше.
  • Тому не забувайте насаджувати біля своїх будинків дерева і кущі  та доглядати  за ними. Це принесе користь і красу.

Рефлексія.

  •                   Що нового дізналися?
  •       Кому сподобалось на уроці?
  •       Покажіть картку настрою, з яким ви підете з уроку?
  •       Дякую вам за роботу.

 

docx
Додано
8 квітня 2018
Переглядів
2267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку