Мета уроку на шкільному подвір'ї
•повторити вивчений матеріал, використовуючи задачі з екологічним змістом;
•закріпити вміння розвязувати задачі за допомогою формул;
•развивати вмінння орієнтуватися в нестандартних ситуаціях, кмітливість;
• виховувати любов до природи.
Математика.
Тема. Розвязування задач. Закріплення вивченого матеріалу.
Мета уроку:
Обладнання. Планшети, ручки, картки настрою.
Тип уроку: нестандартний урок на природі
Хід уроку
І.Організаційний момент
ІІ. Інструктаж з безпеки життєдіяльності. Наш урок пройде на подвір’ї школи, тому необхідно повторити правила безпечної поведінки та дотримуватись їх під час уроку.
ІІІ. Повторення і закріплення матеріалу.
Вчитель
Математика - це точна наука. При розв'язанні різних прикладів, рівнянь, задач ви користуєтеся правилами, алгоритмами, пам'ятками, які використовуєте у вигляді короткого запису.
2. Розв’язування задач (усно)
а) Урок триває 40 хвилин, а перерва — 10 хвилин. На скільки довше триває урок, ніж перерва? У скільки разів довше?
40 – 10 = 30 (хв) – на стільки довше триває урок.
40 : 10 – 4 (р.) – у стільки разів довше триває урок.
б) Для виконання домашніх і класних робіт, для чернеток, для уроків образотворчого мистецтва та трудового навчання учневі на один місяць потрібно 500 г паперу. Скільки паперу потрібно учневі на цілий рік? ( Скільки місяців має рік?)
500 • 12 = 6000 (г) = 6 (кг)
Який закон множення використали для усного обчислення?
в) У нашому класі 30 учнів. Скільки паперу потрібно для 30 учнів?
Обчисліть на планшетках. Що у вас вийшло? 58 (ост.14) кг
Так, це ділення з остачею. Щоб нам легше обчислювати, округлимо число 58 до 60. Отже, з одного дерева можна отримати близько 60 кг паперу.
Скільки ж дерев треба зрізати, щоб виготовити папір тільки для нашого класу?
180 : 60 = 3 (д.)
3 •4 = 12 (д.)
9 • 3 = 27 (кг)
Більше 2 людей були б забезпечені киснем цілий місяць.
х • 9 = ?
Скільки хвойних дерев ви нарахували?
Рефлексія.