5 клас Діагностична робота № 1 «Як змінилося ставлення людей до себе та інших?»

Про матеріал
5 клас (НУШ) Діагностична робота № 1 «Як змінилося ставлення людей до себе та інших?» (за програмою та підручником Кафтан, Костюк)
Перегляд файлу

 

Дата:__________________     Прізвище, ім’я______________________________________

 

5 клас

Діагностична  робота № 1

«Як змінилося ставлення людей до себе та інших?»

 

 

Вибрати   правильну відповідь. 1- 6 завдання   ( по 1 балу)

1.  Конституція України прийнята у:

       А) 1995р;          Б) 1996р;     В) 1997р;           Г) 1998р.

 

2. Закріплені в тексті правила, за порушення яких влада визначає покарання - це:

       А) звичаї;        Б) правила;       В) закони;         Г) права.

 

3. Позначити   особливість родини (сім’ї):

        А) мешканці села;

        Б) мешканці міста;

        В) кровні родичі.

 

4. Наука про минуле людства - це:

        А) історія;     Б) археологія;         В) етнографія;         Г) топоніміка.

 

 5. 24 серпня 1991 року було ухвалено:  

        А) Конституцію України;       

        Б) «Декларацію про державний суверенітет»;        

        В) «Акт проголошення незалежності України».

 

6. Національні символи – це:

        А) верба, калина, рушник;          

        Б) Герб, Гімн, Прапор;        

        В) Конституція.

 

7. Продовжити  речення:  ( 2 бали)

     Конституція – це ________________________________________________________________________

 

8. Встановити  відповідність між терміном та його визначенням:                                                                                                                                          

      

Термін

Визначення

1. Глобалізація

а) добровільне об’єднання мешканців села, селища, міста.

2. Ідентичність

б) люди, які мешкають разом, пов’язані спільним побутом (хатніми справами) та піклуються одне про одного (мають взаємні права та обов’язки)

3. Родина (сім’я)

в) процес переміщення людей та обміну товарами, технологіями, культурними надбаннями, що відбувається одночасно по всій планеті.

4. Територіальна громада

г) це усвідомлення себе як неповторної особистості та водночас осмислення своєї приналежності до різних спільнот.

 

Відповідь:          1._________       2.________     3._________      4.____________ ( 4 бали)                                            

 

 

 

 

 

 

9. Встановити відповідність між терміном і його значенням: 

    1. міф;                                                 А) установи, де зберігають, упорядковують,    

                                                                        вивчають  історичні документи;

   2. пам’ятник;                                        Б) визначні місця, пов’язані з важливими    

                                                                      історичними подіями, відомими особами;

   3. архів;                                                  В) оповідання, в яких реальні події змішувалися

                                                                      з вигаданими явищами;

   4. пам’ятка історії;                                Г)споруда для вшанування пам’яті про людей і

                                                                     події.

Відповідь:          1._________       2.________     3._________      4.____________   ( 4 бали)  

 

              

10. Поставити роки у хронологічній послідовності (3бали)

           _____ А)  1 млн років до н.е.;

           _____ Б)  1991р.;

           _____ В)  2300 р. до н.е..

 

 11. Як пов’язані правила та права людини? (6 балів)

__________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

12. Чому важливо дотримуватися спільних правил? Запропонуй три правила для свого класу. (5балів)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

13. Чому рівність та гідність важливі для справедливого управління державою. ( 6 балів)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

ГІО  1

ГІО  2

ГІО  3

 

№ завдання

К-сть балів

Результат учня/учениці

№ завдання

К-сть балів

Результат учня/учениці

№ завдання

К-сть балів

Результат учня/учениці

І рівень

1

4

5

1

1

1

 

2

3

6

1

1

1

 

 

 

 

ІІ рівень

7

8

2

4

 

9

4

 

 

 

 

ІІІ рівень

10

3

 

 

 

 

11

6

 

ІV рівень

 

 

 

12

5

 

13

6

 

Загальна к-ть балів

 

 

12

 

 

 

12

 

 

 

12

 

 

                                                     Оцінка за діагностичну роботу         ___________________________

 

 

doc
Додано
13 грудня 2023
Переглядів
698
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку