Дата:__________________ Прізвище, ім’я______________________________________
5 клас
Діагностична робота № 1
«Як змінилося ставлення людей до себе та інших?»
Вибрати правильну відповідь. 1- 6 завдання ( по 1 балу)
1. Конституція України прийнята у:
А) 1995р; Б) 1996р; В) 1997р; Г) 1998р.
2. Закріплені в тексті правила, за порушення яких влада визначає покарання - це:
А) звичаї; Б) правила; В) закони; Г) права.
3. Позначити особливість родини (сім’ї):
А) мешканці села;
Б) мешканці міста;
В) кровні родичі.
4. Наука про минуле людства - це:
А) історія; Б) археологія; В) етнографія; Г) топоніміка.
5. 24 серпня 1991 року було ухвалено:
А) Конституцію України;
Б) «Декларацію про державний суверенітет»;
В) «Акт проголошення незалежності України».
6. Національні символи – це:
А) верба, калина, рушник;
Б) Герб, Гімн, Прапор;
В) Конституція.
7. Продовжити речення: ( 2 бали)
Конституція – це ________________________________________________________________________
8. Встановити відповідність між терміном та його визначенням:
Термін |
Визначення |
1. Глобалізація |
а) добровільне об’єднання мешканців села, селища, міста. |
2. Ідентичність |
б) люди, які мешкають разом, пов’язані спільним побутом (хатніми справами) та піклуються одне про одного (мають взаємні права та обов’язки) |
3. Родина (сім’я) |
в) процес переміщення людей та обміну товарами, технологіями, культурними надбаннями, що відбувається одночасно по всій планеті. |
4. Територіальна громада |
г) це усвідомлення себе як неповторної особистості та водночас осмислення своєї приналежності до різних спільнот. |
Відповідь: 1._________ 2.________ 3._________ 4.____________ ( 4 бали)
9. Встановити відповідність між терміном і його значенням:
1. міф; А) установи, де зберігають, упорядковують,
вивчають історичні документи;
2. пам’ятник; Б) визначні місця, пов’язані з важливими
історичними подіями, відомими особами;
3. архів; В) оповідання, в яких реальні події змішувалися
з вигаданими явищами;
4. пам’ятка історії; Г)споруда для вшанування пам’яті про людей і
події.
Відповідь: 1._________ 2.________ 3._________ 4.____________ ( 4 бали)
10. Поставити роки у хронологічній послідовності (3бали)
_____ А) 1 млн років до н.е.;
_____ Б) 1991р.;
_____ В) 2300 р. до н.е..
11. Як пов’язані правила та права людини? (6 балів)
__________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Чому важливо дотримуватися спільних правил? Запропонуй три правила для свого класу. (5балів)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. Чому рівність та гідність важливі для справедливого управління державою. ( 6 балів)
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
ГІО 1 |
ГІО 2 |
ГІО 3 |
||||||
|
№ завдання |
К-сть балів |
Результат учня/учениці |
№ завдання |
К-сть балів |
Результат учня/учениці |
№ завдання |
К-сть балів |
Результат учня/учениці |
І рівень |
1 4 5 |
1 1 1 |
|
2 3 6 |
1 1 1 |
|
|
|
|
ІІ рівень |
7 8 |
2 4 |
|
9 |
4 |
|
|
|
|
ІІІ рівень |
10 |
3 |
|
|
|
|
11 |
6 |
|
ІV рівень |
|
|
|
12 |
5 |
|
13 |
6 |
|
Загальна к-ть балів |
|
12 |
|
|
12 |
|
|
12 |
|
Оцінка за діагностичну роботу ___________________________