УРОК УЗАГАЛЬНЕННЯ З РОЗДІЛУ 2 “ІСТОРИЧНИЙ ЧАС І ПРОСТІР”.
(формат: дистанційне навчання, синхронний режим)
Емоційне налаштування на співпрацю
https://learningapps.org/view31164858
ЦІЛІ
УРОКУ
1. Повторити понятійний апарат з теми: «хронологія», «історичний час», «рік», «століття»,
«тисячоліття», «ера», «календар», «літочислення», «історична карта», «атлас», «легенда карти». 2. Систематизувати знання щодо особливостей уявлень людини про час та простір протягом історії. 3. На матеріалі теми продовжити формування та розвиток предметних та ключових компетентностей, наскрізні вміння учнів (читання з розумінням, висловлення власної думки та її обґрунтування усно і письмово та ін.).
´Як ви думаєте, яке відношення до історії як науки мають такі питання: що, де, коли, чому?
´Виконайте онлайн-вправу «науки-помічниці історії» за посиланням https://cutt.Ly/ayfolf3 (підручник. Стор. 31).
´Знайдіть у переліку наук-помічниць історії таку, що вивчає розташування подій у часі.
´Як вона називається?
´А чим займається така допоміжна історична дисципліна як історична картографія?
Актуалізація опорних знань
´Що таке історичний час?
´Що означає “розташувати на лінії часу історичні події у хронологічній послідовності?”
´Чи є різниця між календарним та історичним часом?
´Яка історична подія ділить історичний час на час до нашої ери та час нашої ери?
´Як визначити, який рік відповідає якому століттю?
Тисячоліттю?
Вміння самостійно застосовувати теоретичні знання
при розв’язуванні хронологічних вправ на інтерактивній дошці Jamboard за покликанням https://jamboard.google.com/d/1MvzAu7LNGbXLWRV4YC Nhs7SjTZWMX-vqA5nGgM-yvj8/edit?usp=sharing
(посилання у чаті; скриншот з результатами цієї роботи надіслати у чат).
САМОПЕРЕВІРКА З ТЕМИ
”ІСТОРИЧНИЙ ЧАС І ПРОСТІР”
(на знання термінології)
Завдання: через надіслане у чаті покликання https://wordwall.Net/uk/resource/65167777 виконати самостійно інтерактивну вправу та
надіслати у чат скриншот з результатами цієї роботи
Перевірте, як ви засвоїли матеріал розділу за допомогою онлайн-тесту. Для виконання завдання перейдіть за покликанням:
https://forms.gle/3KNxCaJ8Xmjnorvo9 або скористайтеся смартфоном — зчитайте QR-код (підручник. Стор. 83).
Скриншот з результатами цієї роботи надіслати у чат
Підведемо підсумки через використання інтерактивного ресурсу для рефлексії
“ВИПАДКОВЕ КОЛЕСО” за посиланням
https://wordwall.net/uk/resource/37523214
Домашнє завдання
1.Опрацювати зміст за §14.
2.Пройти підсумкове тестування за посиланням у вайбері та
в електронному щоденнику: https://forms.gle/viy25pBPMcMziR8o6