"Урок узагальнення з розділу 2 “Історичний час і простір”(Вступ до історії та громадянської освіти" 5 клас

Про матеріал
Зміст уроку відповідає модельній навчальній програмі «Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас» для закладів загальної середньої освіти (авт. Бурлака О. В., Власова Н. С., Желіба О. В., Майорський В. В., Піскарьова І. О., Щупак І. Я.) та підручнику для 5 класу закладів загальної середньої освіти, рекомендованого Міністерством освіти і науки України "Вступ до історії України та громадянської освіти"( авт. Ігор ЩУПАК, Олена БУРЛАКА, Ірина ПІСКАРЬОВА, Андрій ПОСУНЬКО). Київ, видавництво Оріон, 2022.
Перегляд файлу

imageУРОК УЗАГАЛЬНЕННЯ З РОЗДІЛУ 2 “ІСТОРИЧНИЙ ЧАС І ПРОСТІР”.

image(формат: дистанційне навчання, синхронний режим)

ВСТУП ДО ІСТОРІЇ УКРАЇНИ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ. 5 КЛАС Вчитель  Варвара Шайтан

imageЕмоційне налаштування на співпрацю

imagehttps://learningapps.org/view31164858

imageЦІЛІ

imageУРОКУ

1. Повторити понятійний апарат з теми: «хронологія», «історичний час», «рік», «століття»,

image«тисячоліття», «ера», «календар», «літочислення», «історична карта», «атлас», «легенда карти». 2. Систематизувати знання щодо особливостей уявлень людини про час та простір протягом історії. 3. На матеріалі теми продовжити формування та розвиток предметних та ключових компетентностей, наскрізні вміння учнів (читання з розумінням, висловлення власної думки та її обґрунтування усно і письмово та ін.).

Актуалізація опорних знань

´Як ви думаєте, яке відношення до історії як науки мають такі питання: що, де, коли, чому?

´Виконайте онлайн-вправу «науки-помічниці історії» за посиланням https://cutt.Ly/ayfolf3 (підручник. Стор. 31).

´Знайдіть у переліку наук-помічниць історії таку, що вивчає розташування подій у часі.

´Як вона називається?

image´А чим займається така допоміжна історична дисципліна як історична картографія?

Актуалізація опорних знань

´Що таке історичний час?

´Що означає “розташувати на лінії часу історичні події у хронологічній послідовності?”

´Чи є різниця між календарним та історичним часом?

image´Яка історична подія ділить історичний час на час до нашої ери та час нашої ери?

´Як визначити, який рік відповідає якому століттю?

Тисячоліттю?

САМОПЕРЕВІРКА З ТЕМИ ”ІСТОРИЧНИЙ ЧАС І ПРОСТІР”

Вміння самостійно застосовувати теоретичні знання

imageпри розв’язуванні хронологічних вправ на інтерактивній дошці Jamboard за покликанням https://jamboard.google.com/d/1MvzAu7LNGbXLWRV4YC Nhs7SjTZWMX-vqA5nGgM-yvj8/edit?usp=sharing

(посилання у чаті; скриншот з результатами цієї роботи надіслати у чат).

САМОПЕРЕВІРКА З ТЕМИ

”ІСТОРИЧНИЙ ЧАС І ПРОСТІР”

(на знання термінології)

imageЗавдання: через надіслане у чаті покликання https://wordwall.Net/uk/resource/65167777 виконати самостійно інтерактивну вправу та

надіслати у чат скриншот з результатами цієї роботи

САМОПЕРЕВІРКА З ТЕМИ ”ІСТОРИЧНИЙ ЧАС І ПРОСТІР”

imageПеревірте, як ви засвоїли матеріал розділу за допомогою онлайн-тесту. Для виконання завдання перейдіть за покликанням:

https://forms.gle/3KNxCaJ8Xmjnorvo9 або скористайтеся смартфоном — зчитайте QR-код (підручник. Стор. 83).

Скриншот з результатами цієї роботи надіслати у чат

imageПідведемо підсумки через використання інтерактивного ресурсу для рефлексії

“ВИПАДКОВЕ КОЛЕСО” за посиланням

https://wordwall.net/uk/resource/37523214

Домашнє завдання

1.Опрацювати зміст за §14.

2.Пройти підсумкове тестування за посиланням у вайбері та

imageв електронному щоденнику: https://forms.gle/viy25pBPMcMziR8o6

pdf
Додано
15 грудня 2023
Переглядів
425
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку