5-клас.Математика.Презентація. ,, Порівняння десяткових дробів."

Про матеріал
В даній презентації введено позначення порівняння десяткових дробві.Показані основні властивості порівняння та приклади із їх приміненням.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація. Вчителя математики. Ворохтянської ЗОШ I-III cт. Будзуляк і.і.

Номер слайду 2

Розділ 2 Порівняння десяткових дробів.§ 355-клас. Математика. За підручиком О. С.Істер

Номер слайду 3

КОМПЕТЕНТНІСТЬОБДАРОВАНІСТЬРАДІСТЬУСПІХУРОКr

Номер слайду 4

Розвивати обчислювальні навички, пам’ять, логічне мислення;математичну компетентність. Мета уроку: Вчити порівнювати десяткові дроби;Ввести поняття більшого і меншого десяткового дробу. Виховувати культуру математичних міркувань. Розвивати пам’ять. Бажання вчитися

Номер слайду 5

Тип уроку : Урок засвоєння нових знань. Обладнання: Мультимедійна дошка,проектор,креслярське приладдя.

Номер слайду 6

Пригадай:1. Як коротше записують дроби,знаменником яких є одиниця з кількома нулями?“Бліц - опитування 3. Як називають розряди десяткового дробу ( праворуч від коми)4. Як зображають десяткові дроби на координатній прямі ? 2. Як називають такий запис дробу?

Номер слайду 7

5. Запишіть у вигляді десяткового дробу числа.а) Три одиниці чотири десятих п’ять сотих.б). Два десятки вісім одиниць одна сота дев`ять тисячних.b). Вісім сотень дев`ять одиниць сім десятих шість тисячних.3,4528,019809,706

Номер слайду 8

Виразіть у метрах і запишіть у вигляді десяткового дробу1). 125 см. =2). 16 см. =3). 4дм.4см. =0,024). 2см. =0,445). 4 м.6дм.5см. =4,651,250,16

Номер слайду 9

Запам’ятай:1) якщо справа до десяткового дробу приписати один чи кілька нулів або відкикути один чи кілька нулів, то отримаємо дріб,що дорівнюєданому.1) Наприклад : 7 = 7,00; 0,43 = 0,430; 1,0345 = 1,034500 .2)Із двох десяткових дробів більший той, у якого ціла частина більша. Наприклад: 7,97 > 6,97

Номер слайду 10

Запам’ятай:3) Якщо десяткові дроби мають рівні цілі части ,то більший буде той дріб,у якого більше число десятих;якщо число десятиходнакове,то більшим буде той дріб,у якого більше число сотих,і т.д. .3) Наприклад : 7,53 > 7,43; 1,0375 < 1,0475. 81,0765 > 81,0755 і.т.д.

Номер слайду 11

Виконання письмових вправ (робота з підручником).№ 1179(2) Запиши три десяткові дроби 2) менші від 0,113 : Вiдповiдь:1) 30,07 < 30?11№ 1188(1,) . Яка з точок міститься правіше на координатному промені: 1) М (2,7) чи N (2,4); Вiдповiдь:1) М (2,7) ;. Вiдповiдь: 0,112; 0,110; 0,0112.. Вiдповiдь:4) 0,124 > 0,11№ 1175.( 1; 4). Який з десяткових дробів більший:1) 30,07 чи 30,11; 4) 0,124 чи 0,11 ?

Номер слайду 12

Виконання письмових вправ (робота з підручником).№ 1197(2) Вирази величини в однакових одиницях вимірювання і порівняй 3,892 кг і 3893,5 г: Вiдповiдь:3) 8 < 8,0093 < 9/ . Вiдповiдь: 3,892 кг і 3,8935 кг; 3,892 кг < 3,8935 кг; № 1195.( 3). Між якими сусідніми натуральними числами міститься дріб: 3) 8,0093?

Номер слайду 13

Яке натуральне число потрібно поставити замість зірочок, щоб нерівності були вірні?

Номер слайду 14

Порівняй: Заміни зірочки цифрами так, щоб порівняння було виконано правильно:

Номер слайду 15

Записати дроби в порядку зростання1,1111 1,00000111,110,1 11 ,010,11 1,01

Номер слайду 16

Домашнє завдання. Вивчити формули та означення квадрата і куба числа ( § 35 стр 201- 205.)Виконати вправи (подiбнi за змiстом та за рiвнем складностi до тих які розв’язувались у класі. № 1178 (3); № 1180(2); № 1186; № 1189(2); додоткова для бажаючих № 1198 (4).

Номер слайду 17

Підсумок уроку.1. Під час проведення уроку мені сподобалось2. Свої знання япоповнив …3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…виконали …

Номер слайду 18

МОЛОДЦіДякую за урок!

pptx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
15 лютого 2020
Переглядів
4893
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку