8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Урок-подорож сторінками життя та творчості Т.Г.Шевченко з теми "Всі дії з натуральними числами"

Про матеріал

Узагальнюючий урок з математики в 5 класі з презентацією по темі "Всі дії з натуральними числами"

Зміст слайдів
Номер слайду 1

11·100 196:21²+10 5555:11 2³ 25·8

Номер слайду 2

Тема уроку:“Розв’язування вправ на всі діЇ з Натуральними числами. Урок-подорож сторінками життя та творчості Т. Г. Шевченка.”

Номер слайду 3

155·3 - 152·3 = 2500·3- 2499·3 = 899·2 + 8·2 =Обчисліть зручним способом:931814березня

Номер слайду 4

Знайди значення виразу х² - х + 8, якщо х = 22. Обчисли значення виразу найпростішим способом 24 ·343 -342· 24 3. Розв’яжіть рівняння 2х + 5 = 31102413

Номер слайду 5

t проти течії = 4 годvвлас=35км/год t за течією =? годvвлас = 35км/годvтечії = 3км/год Проти течіїЗа течією Катер плив 4 години проти течії річки і кілька години за течією. Відомо, що катер проплив проти течії на 14 км більше, ніж за течією. Знайти скільки годин він плив за течією, якщо швидкість течії дорівнює 3 км/год, а власна швидкість катера — 35 км/год?Задача:style.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrrstyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrrstyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrr

Номер слайду 6

35-3=32(км/год.) - швидкість катера проти течії;Перевіримо:2. 35+3=38( (км/год.) - швидкість катера за течією; 3. 32 · 4=128(км) – проплив катер проти течії;4. 128-14 = 114 ( км) – проплив катер за течією; 5. 114:38 = 3 ( год)Відповідь: Катер плив 3 години за течією.

Номер слайду 7

«Наймичка»Тричі крига замерзала,Тричі розтавала,Тричі наймичку у Київ. Катря проводжала...

Номер слайду 8

«Великий льох» Як сніг, три пташечки летіли. Через Суботове і сіли. На похиленному хрестіНа старій церкві...

Номер слайду 9

«Тополя»Прийшла... Вмивсь, напилася,Тихо усміхнулась,Вдруге, втретє напиласяІ не оглянулась...

Номер слайду 10

50:5=10 в = 625:625=1 27-15+8=20 479 : 20 = 23 (ост.19) 54 : 18 = 3 х= 60:5 ; х=12 7*3 + 2 =23 При діленні 479 на 20 остача дорівнює 33 - 5·3 + 8 625 : в = 625 50 сторінок за 5 хв. Обчислити: зі швідкістю 18 км/год подолав 54 км 5х = 60 У Марійки залишилось 2 грн після того, як вона купила 7 зошитів по 3 грн за кожний. Скільки грошей було у дівчини спочатку?

Номер слайду 11

«Митець потрібен своєму народові та усьому світові тільки тоді, коли його творчість зливається з криком нації» В. Стус

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Гра: “ Чи були ми уважними?”

Номер слайду 14

Тарас Григорович Шевченко народився:а) у Моринцях, 1814 р.б) у Кирилівці, 1814 р.г) у Києві, 1815 р.в) у Черкасах, 1816 р. А Правильна відповідьнаступне питання1

Номер слайду 15

В якому віці Шевченко залишився круглим сиротою?а) 9 роківб) 12 роківг) 10 роківв) 13 років. Б Правильна відповідьнаступне питання2

Номер слайду 16

Якого року Шевченка було викуплено з кріпацтва?а) 1838б) 1840г) 1837в) 1839 А Правильна відповідьнаступне питання3

Номер слайду 17

Коли видана перша збірка Т. Шевченка? Як вона називалась?а) 1841 р., “Гайдамаки”б) 1840 р., “Твори”г) 1840 р., “Кобзар”в) 1830 р., “Кобзар”Г Правильна відповідьнаступне питання4

Номер слайду 18

Скільки творів увійшло до І видання “Кобзаря” ?а) 21б) 8г) 6в) 13наступне питання. Б Правильна відповідь5

Номер слайду 19

Хто з відомих художників намалював портрет Жуковського, щоб викупити Шевченка з кріпацтва?а) Венеціановб) Сошенког) Рєпінв) Брюловнаступне питання В Правильна відповідь6

Номер слайду 20

Де похований Т. Г. Шевченко?а) у Києвіб) у Черніговіг) у Моринцяхв) у Каневі7 В Правильна відповідь

Перегляд файлу

Тема: Розвязування вправ на всі діЇ з натуральними числами.

Урок-подорож сторінками життя та творчості Т.Г.Шевченка.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації вивченого матеріалу

 

Формування компетентностей:

  • предметна компетентність: систематизувати і узагальнити знання учнів з теми «Розв’язування задач і вправ на всі дії з натуральними числами», удосконалити вміння розв’язувати задачі з цієї теми;
  • ключові компетентності:
  • математична компетентність: розвивати логічне мислення, математичну мову, увагу, пам’ять, виховувати пізнавальний інтерес;
  • спілкування державною мовою: розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач
  • уміння вчитися впродовж життя: виховувати  любов і повагу до Великого Кобзаря, до історичного минулого України, почуття патріотизму, гордості, любові до рідної України.

Обладнання: використання мультимедійної презентації

Девіз уроку:                

  Думаємо колективно,

                     Працюємо оперативно.

 Сперечаємося доказово –

 Це для всіх обов’язково!

                                                                                          Епіграф уроку:

          "Невмираючий дух поета, як і раніше, вита над  рідною Україною, невмовкаюче роздається його віще слово і сіє на народній ниві живе насіння оновлення".

                                                                                                   П.А. Грабовський

 

 

 Очікувані результати:

  • якісне навчання всіх учнів з максимальним використанням розумових можливостей, знань, умінь і особистісних якостей усіх учасників процесу навчання; практичне застосування знань
  • інтелектуальний розвиток особистості, формування системного і творчого мислення

 

Хід уроку

І. Мотиваційно-цільовий аспект.

Учитель.  Які асоціації у вас викликає слово «урок»?

Давайте розкладемо його по літерах:

 У – успіх, упевненість

 Р – радість, раціональність, робота

 О – обдарованість, об’ємність

 К – кмітливість, компетентність

Тож нехай на сьогоднішньому уроці вас супроводжує успіх, радість від виконаної вами роботи, раціонально витраченого часу, об’ємності знань. Сподіваюсь, що ви проявите кмітливість та будете компетентними і не втрачатимете своєї упевненості!

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Усно знайти значення виразів:

11·100= ;   5555:11=  ;        196:2=  ;       2³=   ;   1²+10 =  ;    25·8=

При кожній правильній відповіді відкривається одна клітинка квадрату.  З’являється частини портрету Т.Г.Шевченка (учні повинні самостійно відгадати).

Учитель оголошує тему уроку.

ІІІ. Пізнавально-пошуковий аспект

Вивчаючи творчість будь-якого митця, завжди розпочинають з дати народження. Давайте ми з вами взнаємо, коли ж народився Т.Г. Шевченко?

Приклади на слайді :

Обчислити зручним способом:

  1. 155·3 - 152·3 = 9
  2. 25·3 - 24·3 = 3
  3. 899·2 + 8·2 = 1814

У кожного на парті лежить таблиця «Цікаво знати». Тарас Шевченко із 47 років життя … років був на засланні, … роки кріпаком і лише … років на волі.

Вам потрібно заповнити пропуски числами, які ви знайдете, коли розв’яжете вправи:

1.Знайдіть значення виразу

 х2  - х + 8     при х=2          ( 10 )

2. Обчислити значення виразу найпростішим способом

24·343 - 342·24       ( 24 )

3. Розв’яжіть рівняння

 2х + 5 = 31   ( 13 )

Тарас Шевченко із 47 років життя 10 років був на засланні, 24 роки кріпаком і лише 13 років на волі.

Ви добре справилися із математичними завданнями і я пропоную вам ознайомитись з біографією Тараса Шевченка. (Відео)

«Дізнайся більше»

Вчитель пропонує далі вивчати біографію Т.Шевченка і для цього знайти значення виразу

130 : ( 102 ·2 - 195 ) = 26

Вчитель : У вас недаремно вийшла така відповідь.  Коли Шевченкові було 26 років, побачила світ його збірка поезій, яка поклала початок новому періоду в історії української літератури, змінила обличчя української поезії, утвердивши її високу самоцінність. Може хтось знає назву цієї збірки? (Кобзар)    (Продовження відео)

Вчитель: А от скільки творів ввійшло до першої збірки, ви дізнаєтесь розв’язавши рівняння:

35х – 2х + 30 = 294       (8)   (Продовження відео)

Вчитель: Однією з поезій, що ввійшла до першої збірки,  була поезія «Думи мої, думи мої...».    (Відео з читанням вірша)

Вчитель: Пропоную розв’язати задачу.

Катер плив 4 години проти течії річки і кілька години за течією. Відомо, що катер проплив проти течії на 14 км більше, ніж за течією. Знайти скільки годин він плив за течією, якщо швидкість течії дорівнює 3 км/год, а власна швидкість катера — 35 км/год?    (3 год)

Вчитель: Це була задача, в якій ви одержали число 3. В збірці «Кобзар» є вірші, в яких зустрічається це число. (Слайди з уривками творів)

«Наймичка»

Тричі крига замерзала,

Тричі розтавала,

Тричі наймичку у Київ

Катря проводжала...

 

 

 

 

«Тополя»

Прийшла... Вмивсь, напилася,

Тихо усміхнулась,

Вдруге, втретє напилася

І не оглянулась...

«Великий льох»

Як сніг, три пташечки летіли

Через Суботове і сіли

На похиленному хресті

На старій церкві...

 

Вчитель :  Зараз проведемо гру  «Хто швидше?»

На дошці накреслено табличку із семи клітинок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я пропоную вам сім завдань з математики. Відповідь кожного завдання ви будете по черзі записувати в клітинки таблиці. Кожне число відповідає номеру букви алфавіту. Перед вами лежить алфавіт. Тож, хто з вас першим прочитає слово?

 

 

 

 

Український алфавіт

1            2         3         4         5         6         7         8          9         10

Аа       Бб       Вв       Гг       Гг      Дд       Ее       Єє       Жж       Зз

 

11     12    13     14     15     16       17       18     19       20     21     22

Ии     Іі     Її     Йй     Кк     Лл     Мм     Нн     Оо     Пп    Рр     Сс

 

23      24      25      26      27       28      29       30       31      32        33

Тт     Уу     Фф     Хх     Цц     Чч     Шш     Щщ     Ьь     Юю     Яя

 

  1. Принтер друкує 50 сторінок за 5 хвилин. Скільки сторінок він друкує за 1 хвилину?       10
  2. При якому значенні в вірна рівність 625 : в = 625 ?     1
  3. Знайди значення виразу    33 - 5·3 + 8.                20
  4. При діленні 479 на 20 остача дорівнює …         19
  5. Велосипедист зі швідкістю 18 км/год  подолав 54 км. Скільки годин він був у дорозі?       3 год

 

  1. Розв’яжіть рівняння    5х = 60
  2. У Марійки залишилось 2 грн після того, як вона купила 7 зошитів по 3 грн за кожний. Скільки грошей було у дівчини спочатку?  23

Вчитель :  Ви правильно відгадали назву поезії «Заповіт». 

(Відео з віршем)

Давайте тепер ознайомимось далі з біографією великого Кобзаря.(відео)

Вчитель :  «Митець потрібен своєму народові та усьому світові тільки тоді, коли його творчість зливається з криком нації», - ці слова В.Стуса

стосуються саме Тараса Григоровича Шевченка – і поета, і художника, і людини – митця, який всім своїм талантом, всією душею, духом – народний. Саме з любові до народу виросла правдива, вогненна поезія Кобзаря, сильне синівське почуття, дух протесту, бунтарства, антикріпаччини, яким  наснажена поетова муза. Він - справжній патріот своєї стражденної неньки України. А як ви розумієте значення слова «патріот»?  

«Асоціативний кущ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 « Чи були ми уважними?»

  1. Т.Г.Шевченко народився:

а) у Моринцях, 1814р.

б) у Кирилівці, 1814р.

в) у Черкасах, 1814р.

г) у Києві, 1814р.

2. В якому віці Шевченко залишився круглим сиротою:

а) у 9 років

б) у11 років

в) у 13 років

г) у 10 років.

3. Якого року Т.Г.Шевченка було викуплено з кріпацтва:

а) 1838

б)  1840

в) 1839

г) 1837

4. Коли видана перша збірка Т.Г.Шевченка? Як вона називалась?

а) 1841р., «Гайдамаки»

б) 1840р., «Твори»

в) 1830р., «Кобзар»

г) 1840р., «Кобзар»

5. Скільки творів увійшло до першого видання «Кобзаря»:

а) 18

б) 8

в) 30

г) 4

6. Хто з відомих художників намалював портрет Жуковського, щоб викупити Шевченка з кріпацтва?

а) Венеціанов

б) Сошенко

в) Брюлов

г) Рєпін

 

 

7. Яку поему написав Т.Г.Шевченко на згадку про день викупу з кріпацтва?

а) «Кавказ»

б) «Катерина»

в) «Єретик»

г) «Сон»

 

ІІІ. Підсумковий етап 

Учитель математики.  Отже, ми сьогодні узагальнили ваші знання , вміння й навички щодо розв’язування лінійних рівнянь. Повторили життєпис нашого поета – Кобзаря -  Тараса Григоровича Шевченка.

ІV. Рефлексійно-оцінний аспект

Вчитель : Наш урок добігає кінця. Тож підведемо підсумки.

 «Обмін думками»

  • Чи сподобався вам цей урок і що найбільше запам’яталося?
  • Який вид роботи був найцікавішим з математики, літератури?
  •  Які  у вас є побажання щодо уроку?

Рефлексія. «Продовж речення...»

  • Я дізналась  (дізнався) про...
  • Я поглибила (поглибив) знання…
  • Урок був цікавим, тому що…
  • Мені не сподобався урок, тому що…

 

IV. Домашнє завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХЕРСОНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №41

ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

Урок математики в 5 класі з теми:

                                                    Розробила:

                                                                   вчитель математики

                                                                                      Гулякіна Людмила Миколаївна

 

 

 

 

 

ХЕРСОН 2019         

Перегляд файлу

Тема: Розвязування вправ на всі діЇ з натуральними числами.

Урок-подорож сторінками життя та творчості Т.Г.Шевченка.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації вивченого матеріалу

 

Формування компетентностей:

  • предметна компетентність: систематизувати і узагальнити знання учнів з теми «Розв’язування задач і вправ на всі дії з натуральними числами», удосконалити вміння розв’язувати задачі з цієї теми;
  • ключові компетентності:
  • математична компетентність: розвивати логічне мислення, математичну мову, увагу, пам’ять, виховувати пізнавальний інтерес;
  • спілкування державною мовою: розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач
  • уміння вчитися впродовж життя: виховувати  любов і повагу до Великого Кобзаря, до історичного минулого України, почуття патріотизму, гордості, любові до рідної України.

Обладнання: використання мультимедійної презентації

Девіз уроку:                

  Думаємо колективно,

                     Працюємо оперативно.

 Сперечаємося доказово –

 Це для всіх обов’язково!

                                                                                          Епіграф уроку:

          "Невмираючий дух поета, як і раніше, вита над  рідною Україною, невмовкаюче роздається його віще слово і сіє на народній ниві живе насіння оновлення".

                                                                                                   П.А. Грабовський

 

 

 Очікувані результати:

  • якісне навчання всіх учнів з максимальним використанням розумових можливостей, знань, умінь і особистісних якостей усіх учасників процесу навчання; практичне застосування знань
  • інтелектуальний розвиток особистості, формування системного і творчого мислення

 

Хід уроку

І. Мотиваційно-цільовий аспект.

Учитель.  Які асоціації у вас викликає слово «урок»?

Давайте розкладемо його по літерах:

 У – успіх, упевненість

 Р – радість, раціональність, робота

 О – обдарованість, об’ємність

 К – кмітливість, компетентність

Тож нехай на сьогоднішньому уроці вас супроводжує успіх, радість від виконаної вами роботи, раціонально витраченого часу, об’ємності знань. Сподіваюсь, що ви проявите кмітливість та будете компетентними і не втрачатимете своєї упевненості!

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Усно знайти значення виразів:

11·100= ;   5555:11=  ;        196:2=  ;       2³=   ;   1²+10 =  ;    25·8=

При кожній правильній відповіді відкривається одна клітинка квадрату.  З’являється частини портрету Т.Г.Шевченка (учні повинні самостійно відгадати).

Учитель оголошує тему уроку.

ІІІ. Пізнавально-пошуковий аспект

Вивчаючи творчість будь-якого митця, завжди розпочинають з дати народження. Давайте ми з вами взнаємо, коли ж народився Т.Г. Шевченко?

Приклади на слайді :

Обчислити зручним способом:

  1. 155·3 - 152·3 = 9
  2. 25·3 - 24·3 = 3
  3. 899·2 + 8·2 = 1814

У кожного на парті лежить таблиця «Цікаво знати». Тарас Шевченко із 47 років життя … років був на засланні, … роки кріпаком і лише … років на волі.

Вам потрібно заповнити пропуски числами, які ви знайдете, коли розв’яжете вправи:

1.Знайдіть значення виразу

 х2  - х + 8     при х=2          ( 10 )

2. Обчислити значення виразу найпростішим способом

24·343 - 342·24       ( 24 )

3. Розв’яжіть рівняння

 2х + 5 = 31   ( 13 )

Тарас Шевченко із 47 років життя 10 років був на засланні, 24 роки кріпаком і лише 13 років на волі.

Ви добре справилися із математичними завданнями і я пропоную вам ознайомитись з біографією Тараса Шевченка. (Відео)

«Дізнайся більше»

Вчитель пропонує далі вивчати біографію Т.Шевченка і для цього знайти значення виразу

130 : ( 102 ·2 - 195 ) = 26

Вчитель : У вас недаремно вийшла така відповідь.  Коли Шевченкові було 26 років, побачила світ його збірка поезій, яка поклала початок новому періоду в історії української літератури, змінила обличчя української поезії, утвердивши її високу самоцінність. Може хтось знає назву цієї збірки? (Кобзар)    (Продовження відео)

Вчитель: А от скільки творів ввійшло до першої збірки, ви дізнаєтесь розв’язавши рівняння:

35х – 2х + 30 = 294       (8)   (Продовження відео)

Вчитель: Однією з поезій, що ввійшла до першої збірки,  була поезія «Думи мої, думи мої...».    (Відео з читанням вірша)

Вчитель: Пропоную розв’язати задачу.

Катер плив 4 години проти течії річки і кілька години за течією. Відомо, що катер проплив проти течії на 14 км більше, ніж за течією. Знайти скільки годин він плив за течією, якщо швидкість течії дорівнює 3 км/год, а власна швидкість катера — 35 км/год?    (3 год)

Вчитель: Це була задача, в якій ви одержали число 3. В збірці «Кобзар» є вірші, в яких зустрічається це число. (Слайди з уривками творів)

«Наймичка»

Тричі крига замерзала,

Тричі розтавала,

Тричі наймичку у Київ

Катря проводжала...

 

 

 

 

«Тополя»

Прийшла... Вмивсь, напилася,

Тихо усміхнулась,

Вдруге, втретє напилася

І не оглянулась...

«Великий льох»

Як сніг, три пташечки летіли

Через Суботове і сіли

На похиленному хресті

На старій церкві...

 

Вчитель :  Зараз проведемо гру  «Хто швидше?»

На дошці накреслено табличку із семи клітинок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я пропоную вам сім завдань з математики. Відповідь кожного завдання ви будете по черзі записувати в клітинки таблиці. Кожне число відповідає номеру букви алфавіту. Перед вами лежить алфавіт. Тож, хто з вас першим прочитає слово?

 

 

 

 

Український алфавіт

1            2         3         4         5         6         7         8          9         10

Аа       Бб       Вв       Гг       Гг      Дд       Ее       Єє       Жж       Зз

 

11     12    13     14     15     16       17       18     19       20     21     22

Ии     Іі     Її     Йй     Кк     Лл     Мм     Нн     Оо     Пп    Рр     Сс

 

23      24      25      26      27       28      29       30       31      32        33

Тт     Уу     Фф     Хх     Цц     Чч     Шш     Щщ     Ьь     Юю     Яя

 

  1. Принтер друкує 50 сторінок за 5 хвилин. Скільки сторінок він друкує за 1 хвилину?       10
  2. При якому значенні в вірна рівність 625 : в = 625 ?     1
  3. Знайди значення виразу    33 - 5·3 + 8.                20
  4. При діленні 479 на 20 остача дорівнює …         19
  5. Велосипедист зі швідкістю 18 км/год  подолав 54 км. Скільки годин він був у дорозі?       3 год

 

  1. Розв’яжіть рівняння    5х = 60
  2. У Марійки залишилось 2 грн після того, як вона купила 7 зошитів по 3 грн за кожний. Скільки грошей було у дівчини спочатку?  23

Вчитель :  Ви правильно відгадали назву поезії «Заповіт». 

(Відео з віршем)

Давайте тепер ознайомимось далі з біографією великого Кобзаря.(відео)

Вчитель :  «Митець потрібен своєму народові та усьому світові тільки тоді, коли його творчість зливається з криком нації», - ці слова В.Стуса

стосуються саме Тараса Григоровича Шевченка – і поета, і художника, і людини – митця, який всім своїм талантом, всією душею, духом – народний. Саме з любові до народу виросла правдива, вогненна поезія Кобзаря, сильне синівське почуття, дух протесту, бунтарства, антикріпаччини, яким  наснажена поетова муза. Він - справжній патріот своєї стражденної неньки України. А як ви розумієте значення слова «патріот»?  

«Асоціативний кущ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 « Чи були ми уважними?»

  1. Т.Г.Шевченко народився:

а) у Моринцях, 1814р.

б) у Кирилівці, 1814р.

в) у Черкасах, 1814р.

г) у Києві, 1814р.

2. В якому віці Шевченко залишився круглим сиротою:

а) у 9 років

б) у11 років

в) у 13 років

г) у 10 років.

3. Якого року Т.Г.Шевченка було викуплено з кріпацтва:

а) 1838

б)  1840

в) 1839

г) 1837

4. Коли видана перша збірка Т.Г.Шевченка? Як вона називалась?

а) 1841р., «Гайдамаки»

б) 1840р., «Твори»

в) 1830р., «Кобзар»

г) 1840р., «Кобзар»

5. Скільки творів увійшло до першого видання «Кобзаря»:

а) 18

б) 8

в) 30

г) 4

6. Хто з відомих художників намалював портрет Жуковського, щоб викупити Шевченка з кріпацтва?

а) Венеціанов

б) Сошенко

в) Брюлов

г) Рєпін

 

 

7. Яку поему написав Т.Г.Шевченко на згадку про день викупу з кріпацтва?

а) «Кавказ»

б) «Катерина»

в) «Єретик»

г) «Сон»

 

ІІІ. Підсумковий етап 

Учитель математики.  Отже, ми сьогодні узагальнили ваші знання , вміння й навички щодо розв’язування лінійних рівнянь. Повторили життєпис нашого поета – Кобзаря -  Тараса Григоровича Шевченка.

ІV. Рефлексійно-оцінний аспект

Вчитель : Наш урок добігає кінця. Тож підведемо підсумки.

 «Обмін думками»

  • Чи сподобався вам цей урок і що найбільше запам’яталося?
  • Який вид роботи був найцікавішим з математики, літератури?
  •  Які  у вас є побажання щодо уроку?

Рефлексія. «Продовж речення...»

  • Я дізналась  (дізнався) про...
  • Я поглибила (поглибив) знання…
  • Урок був цікавим, тому що…
  • Мені не сподобався урок, тому що…

 

IV. Домашнє завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХЕРСОНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №41

ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

Урок математики в 5 класі з теми:

                                                    Розробила:

                                                                   вчитель математики

                                                                                      Гулякіна Людмила Миколаївна

 

 

 

 

 

ХЕРСОН 2019         

zip
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
16 лютого
Переглядів
264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку