6 клас Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» (2023-2024 н.р.)

Про матеріал
6 клас (35 год.) Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» (2023-2024 н.р.) за модельною навчальною програмою «Здоров’я, безпека та добробут» 5-6 класи (інтегрований курс)» авторського колективу: Гущина Н., Василашко І. до підручника «Здоров’я, безпека та добробут» для 6 класу (авт. Гущина Н. І., Василашко І. П., за редакцією Бойченко Т. Є.)
Перегляд файлу

 

 

 

6 клас

(35 год.)

Календарно-тематичне планування

інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»

(2023-2024 н.р.)

 


  • Програма:

модельна навчальна програма «Здоров’я, безпека та добробут»  5-6 класи (інтегрований курс)» авторського колективу: Гущина Н., Василашко І. «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795) //  (Веб-сайт МОН України http://mon.gov.ua/)

 

  • Підручник:

«Здоров’я, безпека та добробут» підручник інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Гущина Н. І., Василашко І. П., за редакцією Бойченко Т. Є.)


 

Річна кількість годин

Кількість годин

на тиждень

Кількість годин

на І/ІІ  семестр

Кількість тематичних

(колонок оцінок, що

підсумовують тему)

35

1

15/-

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Дата

Скоригована

Тема уроку (зміст)

Міні - проекти

Примітка

Вступ (2 години)

1

04.09

 

Мої мрії та плани. Здоров’я, безпека та добробут людини

§ 1

2

11.09

 

Безпека - базова потреба для розвитку підлітка. Життєві цілі. Кроки до їх досягнення.

Проєктна діяльність: «Ким я хочу бути»

§ 1

Розділ 1. Моя безпека (8 годин)

3

18.09

 

Безпека життєдіяльності. Види небезпек (природна, техногенна, соціальна). Причини і наслідки небезпечних ситуацій. Екстремальні і надзвичайні ситуації. Ризики і небезпеки воєнного часу. Рятувальні служби.

Моделювання ситуацій  щодо поведінки в зоні бойових дій, на окупованих територіях; щодо визначення безпечного укриття за «Правилом двох стін»; звернення до фахівців у небезпечних ситуаціях, наслідкам яких не можна зарадити власними силами; звернення до рятувальних служб

 §2

4

25.09

 

Безпека людини у природному середовищі. Небезпечні природні явища, стихійні лиха. Моделювання послідовності дій у небезпечних ситуаціях природного походження

§ 3

 

5

02.10

 

Активний відпочинок на природі і безпека. Ризики неналежного поводження з дикими тваринами. Надання першої долікарської допомоги у природних умовах.

Моделювання ситуацій  звернення до фахівців у небезпечних ситуаціях, наслідкам яких не можна зарадити власними силами; звернення до рятувальних служб; надання першої долікарської допомоги постраждалим

§ 3

 

6

09.10

 

Безпека в техногенному середовищі. Пожежна безпека. Причини виникнення пожеж та їх профілактика. Дії в разі виникнення пожежі. Вплив техногенного середовища на довкілля. Моделювання послідовності дій у небезпечних ситуаціях техногенного походження.

Моделювання ситуацій звернення до фахівців у небезпечних ситуаціях, наслідкам яких не можна зарадити власними силами; евакуації із приміщення, де розпочалась пожежа, згідно з інструкціями і правилами; звернення до рятувальних служб; надання першої долікарської допомоги постраждалим

§ 4

 

7

16.10

 

Твоя безпечна оселя. Побутові прилади і безпека. Побутова хімія / засоби побутової хімії, її/їх безпечне зберігання та використання.

Моделювання ситуацій  звернення до фахівців у небезпечних ситуаціях, наслідкам яких не можна зарадити власними силами;надання першої долікарської допомоги постраждалим

§ 5

8

30.10

 

 

Безпека в соціальному середовищі. Громадські місця і безпека. Захист від кримінальних небезпек.

Моделювання послідовності дій у небезпечних ситуаціях  соціального походження

§ 6

 

9

06.11

 

Безпека в інтернеті. Ризики комунікації  у віртуальному середовищі

§6

10

13.11

 

Урок узагальнення з розділу 1

 

ТЕМАТИЧНА 1

Розділ 2. Вчусь вчитися (4+ 1 год.)

11

20.11

 

Навчайся успішно. Прагнення, потреби бажання, інтереси та цілі у навчанні.

§ 7

12

27.11

 

Вплив навчання на розвиток та добробут людини

§ 7

13

04.12

 

Важливі рішення для здоров’я, безпеки та добробуту. Критичне ставлення до інформації та прийняття рішень.

Проєктна діяльність: «Увага реклама!»

§ 8

 

14

11.12

 

Алгоритм прийняття зважених рішень. Оцінка інформації (засоби масової інформації, реклама, соціальні мережі тощо) для прийняття рішення щодо вибору повсякденної поведінки на користь здоров’я, безпеки та добробуту

Моделювання ситуацій за алгоритмом прийняття зважених рішень

§ 8

15

18.12

 

Урок узагальнення з розділу 2

 

ТЕМАТИЧНА 2

 

  

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ревацька Леся
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 листопада 2023
Переглядів
4747
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку